Vraag (algemeen)
Re: Vraagje
Wie beheert het twitteraccount van Refoforum?
Ik.Piet Puk schreef:Wie beheert het twitteraccount van Refoforum?
Thnx, was informatief vraagje.Tiberius schreef:Ik.Piet Puk schreef:Wie beheert het twitteraccount van Refoforum?
Hoe lang mag een onderschrift zijn? Er zitten soms wel erg lange tussen bij forummers.
Nou he. Het is dan een posting op zich.Piet Puk schreef:Hoe lang mag een onderschrift zijn? Er zitten soms wel erg lange tussen bij forummers.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Is niks op te zien. Laatste echte tweet is van 2015Piet Puk schreef:Thnx, was informatief vraagje.Tiberius schreef:Ik.Piet Puk schreef:Wie beheert het twitteraccount van Refoforum?

Hebben jullie ook een (besloten) groep op Facebook
- Dodo
Die kun je zelf starten... Maar ik denk dat de meesten hier teveel aan hun anonimiteit hechten.Arja schreef:Is niks op te zien. Laatste echte tweet is van 2015Piet Puk schreef:Thnx, was informatief vraagje.Tiberius schreef:Ik.Piet Puk schreef:Wie beheert het twitteraccount van Refoforum?![]()
Hebben jullie ook een (besloten) groep op Facebook
Denk ik ook.Dodo schreef:Die kun je zelf starten... Maar ik denk dat de meesten hier teveel aan hun anonimiteit hechten.Arja schreef: Hebben jullie ook een (besloten) groep op Facebook
Kan een groep starten hoor. Ik zit op FB.
Dan mag jij er het eerst in Dodo

- Dodo
Zeer vereerdArja schreef:Denk ik ook.Dodo schreef:Die kun je zelf starten... Maar ik denk dat de meesten hier teveel aan hun anonimiteit hechten.Arja schreef: Hebben jullie ook een (besloten) groep op Facebook
Dan mag jij er het eerst in Dodo

Ik zou wel wat vragen hebben bij het toelatingsbeleid. Dat je bijvoorbeeld alleen mensen toelaat die regelmatig posten. Want met facebook geef je wel behoorlijk wat van je privacy op.
Klopt. Tegenwoordig is er die vragen-beantwoording. Dat je dus eerst moet bewijzen wie je bent. Maar als iemand er voor in is, dan hoor ik het wel via pb. Alleen vrouwen dan hèDodo schreef:Zeer vereerdArja schreef:Denk ik ook.Dodo schreef:Die kun je zelf starten... Maar ik denk dat de meesten hier teveel aan hun anonimiteit hechten.Arja schreef: Hebben jullie ook een (besloten) groep op Facebook
Dan mag jij er het eerst in Dodo![]()
Ik zou wel wat vragen hebben bij het toelatingsbeleid. Dat je bijvoorbeeld alleen mensen toelaat die regelmatig posten. Want met facebook geef je wel behoorlijk wat van je privacy op.

Je kunt toch ook op FB met een nepaccount, hoor ik weleens in programma's die over oplichting gaan.
Zelfs dan is het dus nog niet geheel zeker of je met de persoon te maken hebt die je kent als Mara of Desiree.
Zelfs foto's worden gejat.
Zelfs dan is het dus nog niet geheel zeker of je met de persoon te maken hebt die je kent als Mara of Desiree.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Alleen vrouwen zou nog beter zijn!Arja schreef: Klopt. Tegenwoordig is er die vragen-beantwoording. Dat je dus eerst moet bewijzen wie je bent. Maar als iemand er voor in is, dan hoor ik het wel via pb. Alleen vrouwen dan hè
Zijn er gegadigden?
Nep-accounts hebben zelden veel vrienden en bekenden als contacten. Dus daar kun je toch wel vrij eenvoudig achter komen.Mara schreef:Je kunt toch ook op FB met een nepaccount, hoor ik weleens in programma's die over oplichting gaan.
- Dodo
Ik krijg wel eens vriendschapsverzoeken uit Amerika. Tenminste, dat zeggen ze. Het zijn oplichters. Eén keer kreeg ik in een paar minuten twee verzoeken van goed uitziende mannen van ongeveer mijn leeftijd, verschillende namen maar dezelfde foto haha. Foutje van de oplichters.DDD schreef:Nep-accounts hebben zelden veel vrienden en bekenden als contacten. Dus daar kun je toch wel vrij eenvoudig achter komen.Mara schreef:Je kunt toch ook op FB met een nepaccount, hoor ik weleens in programma's die over oplichting gaan.
Ik denk dat ze aan mijn naam kwamen doordat ik wel eens commentaar geef bij een youtubefilmpje.
Nog niemandDodo schreef:Alleen vrouwen zou nog beter zijn!Arja schreef: Klopt. Tegenwoordig is er die vragen-beantwoording. Dat je dus eerst moet bewijzen wie je bent. Maar als iemand er voor in is, dan hoor ik het wel via pb. Alleen vrouwen dan hè
Zijn er gegadigden?