Waar baal je van?

MarthaMartha

Re: Waar baal je van?

Bericht door MarthaMartha »

Margriet schreef:Zal hier wel heel anders heten... Als je me verder kunt helpen .. graag! Het probleem van jeuk word nog steeds erg onderschat..Ik heb trouwens vanmorgen mijn haar eens echt lekker kunnen wassen ,want de douche afvoer was eindelijk ontdooit!!
pb je adres maar, dan stuur ik je een fles op, kun je het uitproberen.... (ik weet hoe erg het is die jeuk!)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
albion

Bericht door albion »

Ichtus schreef:
MarthaMartha schreef:
Ichtus schreef:
jvdg schreef: Iedere dag vrouwenharenharen wassen is al fout (google even en leg het die meiden voor).
:barbare

Oké iedere dag is misschien wel beetje veel, maar als ik het niet om de dag doe, dan wil je mij niet zien. (en wil ik m'n hoofd niet voelen :fi )
:super

Nieuwe shampoo ontdekt (tip van m'n zussie) SYOSS .... nu kan het om de twee dagen....
Whaaaaaaa, volgende week even koekeloeren. Ik wil zooooo graag minder vaak m'n haren wassen....

Hoe vaker je het wast, hoe vetter het wordt.

Ik heb in Engeland gewerkt, en daar was een vrouwtje (bijna 90) die nooit haar haar gewassen heeft. Ze borstelt elke dag 100 slagen nadat ze er
eerst met een 'luizenkam' doorheen is geweest. Ze had prachtig haar!.

Het is even doorbijten. Soms heb ik een dag dan is het haar vet en denk ik, zo snel mogelijk wassen, maar ik heb daar geen tijd voor, de volgende dag is
het al een stuk minder. Ik was mijn haar echt niet elke week. Nu draag ik mijn haar niet los, dus valt het niet zo op. Natuurlijk ligt het beter als ik mijn haar net
gewassen heb, maar dat maakt niet heel veel verschil. Last van jeuk heb ik niet.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
helma

Bericht door helma »

MarthaMartha schreef:
Margriet schreef:
MarthaMartha schreef:
Margriet schreef:Moet je me zien al ik het niet doe!!
was bij mij ook zo, en jeuken dat het deed, maar nu met die SYOSS gaat het prima!

Met die watt????
SYOSS shampoo ...

(ik had altijd shampoo via de huisarts, op recept, die mag je alleen niet gebruiken als je zwanger bent. Toen kwam mijn zusje -die hetzelfde hoofdhuidprobleem heeft- met de tip om deze shampoo te gebruiken, gewoon bij de drogist verkrijgbaar. Het helpt nog veeeeel beter dan die via de huisarts!)

regelmatig bij kruidvat 1 + 1 gratis
hier is het ook bij iedereen favoriet.

en ik was mijn haar ook niet elke week met shampoo
alleen spoelen als ik douche is meestal voldoende; nooit last van vet haar
hmprff

Bericht door hmprff »

helma schreef:
MarthaMartha schreef:
Margriet schreef:
MarthaMartha schreef: was bij mij ook zo, en jeuken dat het deed, maar nu met die SYOSS gaat het prima!

Met die watt????
SYOSS shampoo ...

(ik had altijd shampoo via de huisarts, op recept, die mag je alleen niet gebruiken als je zwanger bent. Toen kwam mijn zusje -die hetzelfde hoofdhuidprobleem heeft- met de tip om deze shampoo te gebruiken, gewoon bij de drogist verkrijgbaar. Het helpt nog veeeeel beter dan die via de huisarts!)

regelmatig bij kruidvat 1 + 1 gratis
hier is het ook bij iedereen favoriet.

en ik was mijn haar ook niet elke week met shampoo
alleen spoelen als ik douche is meestal voldoende; nooit last van vet haar
ik ben jaloers! minder wassen helpt bij mij echt niet. Of ik moet er 6 weken voor uittrekken (maar om nou 6 weken met megavet haar rond te lopen :nonnon )
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
albion

Bericht door albion »

dat ik nog zoveel moet doen en zo weinig tijd heb...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mara

Bericht door Mara »

Lourens schreef:
jvdg schreef:
Lourens schreef:Dat ik de afvoer van de wastafels in de badkamer niet ontstopt krijg.
1) losdraaien van de slangenhals en schoonmaken
2) een sterk middel erin werpen die de rommel oplost

en als preventie:

3) geen haren meer kammen boven de wastafels
4) wastafels niet meer gebruiken
5) loodgieter inschakelen
Slangenhals is al helemaal schoon.
flessen bijtende zooi erin maar ook dat helpt nog niet.
Vanmiddag met een veer erin geweest maar helaas............. ook nog geen resultaat.
Morgen maar weer verder kijken.

En die preventiemaatregelen?
Probeer dat die meiden maar eens duidelijk te maken. Waarom moet er iedere dag haren gewassen worden?
Lourens, je kunt bij veel zaken van die ronde roostertjes kopen, plastic of roestvrij staal. Die houden alles tegen ! Volgens de meneer van het ontstoppingsbedrijf, moet je nooit die vloeibare ontstopper gebruiken, volgens hem wordt het juist erger ! Nou weet ik niet of hij dat zegt omdat het zn handeltje kost ;) maar toen ons toilet verstopt raakte, hielp niks en moest er grof geschut bij komen. Sinds wij die roostertjes in bad en douche hebben, is het nooit met verstopt :super
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara

Bericht door Mara »

MarthaMartha schreef:
Margriet schreef:Moet je me zien al ik het niet doe!!
was bij mij ook zo, en jeuken dat het deed, maar nu met die SYOSS gaat het prima!
Bij mijn dochter jeukte haar hoofdhuid ook zo erg, ze heeft heel lang berg gehad.
Alle shampoo's geprobeerd, en nu eindelijke de goeie ontdekt, nl van Guhl, voor een gevoelige hoofdhuid, het is lichtgroen.
Niet overal te koop, ik haal hem bij een Etos XL.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Lourens

Bericht door Lourens »

Wat mijn verstopte afvoer al niet teweeg brengt.
We kunnen meteen een praatgroep oprichten over kopjeuk en behandelmethodes :haha :haha
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

:haha :haha :haha
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Dat ik het weer eens in mijn rug heb en dat het ook weer doortrekt naar mijn bekken....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mariavt

Bericht door Mariavt »

JolandaOudshoorn schreef:Dat ik het weer eens in mijn rug heb en dat het ook weer doortrekt naar mijn bekken....
Sterkte Jolanda, heb je geen goeie pijnstillers in huis?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mariavt schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Dat ik het weer eens in mijn rug heb en dat het ook weer doortrekt naar mijn bekken....
Ja, maar die geven mijn kracht in mijn benen niet terug....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mariavt

Bericht door Mariavt »

JolandaOudshoorn schreef:
Mariavt schreef:
Ja, maar die geven mijn kracht in mijn benen niet terug....
Zie pb
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
henriët

Bericht door henriët »

*kapotte verwarmingsketel, de aardlekschakelaar ging gelukkig uit, ( anders brand gehad..)
dus we zitten in de kou..
enfin, we hebben nog straalkacheltje.. en de oven staat aan,
en we hebben nog een campinggaskachel ( maar die staat in de dichte schuur bij mn zusje die t weekend weg is........)

*dat ik vanmorgen het kerstevangelie niet heb kunnen horen in de kerk, gelukkig zijn er internetdiensten te over te vinden..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Wordt dat nog gerepareerd vandaag of niet?
Anders kan je wel bij ons komen opwarmen.
Plaats reactie