Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Auto

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]

Bericht door Auto »

helma schreef:
PvS schreef:
Mara schreef:Ik eet liever één keer per week eerlijk vlees, dat mals is en waarvan ik de herkomst weet, dan elke dag die vage kiloknallers.
:super

Wanneer je in de buurt bent krijg jij van mij een malse biefstuk.
da's het 2e biefstukje al wat je belooft in een week tijd....
kom ik ook nog aan de beurt? :slurp
Hmm, dit komt op mij over zoals dat bonnetje vorige week in de plaatselijke krant voor een gratis ijsje .......... de jongens hebben al diverse kranten opgevraagd ;-)

Dus als nou iemand even naar PvS gaat met de bonnetjes van Mara en van MM ...... is het leuk verdiend :slurp
Mara

Bericht door Mara »

PvS schreef:
Mara schreef:Ik eet liever één keer per week eerlijk vlees, dat mals is en waarvan ik de herkomst weet, dan elke dag die vage kiloknallers.

I Know, ik weet dat ik een eind bij je uit de buurt woon, anders was ik één van je vaste klanten geworden :)
Ik reageer misschien wat fel, maar heb het meegemaakt dat mijn hardwerkende zwager, met een supermarkt, voorbij werd gelopen door de gemeenteleden.
Want ja, je moet begrijpen, het is bij jou allemaal 2 cent duurder per produkt.
Maar.... als op zondag de melk zuur/op was, of de babyvoeding op, wisten ze hem te vinden!
Of op zaterdagavond laat voor een krat bier, voor onverwachte visite.
Alles op de pof, want mijn zwager zei: betaal later maar, het is nu (bijna) zondag.
Die extra aandacht, service, dat blijde gevoel, dat is mij meer waard dan die paar centen.

Als je een hardwerkende middenstander in je kerkelijke gemeente hebt, loop je die dan keihard voorbij, om bij de Duitse super een paar centen te besparen?
Als het een betrokken middenstander is, en dat zijn ze meestal, weten ze dat je het niet breed hebt en zullen ze het des te meer waarderen dat je bij hen koopt.
Mijn ouders hadden AOW en een piepklein pensioen. ze kochten ook zoveel mogelijk bij die middenstanders, ze hebben er nooit minder door gegeten.
Ze konden van hun "armoede" alles missen. Ze konden nog weggeven zelfs.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
PvS
Inactief

Bericht door PvS »

Auto schreef:
helma schreef:
PvS schreef:

Hmm, dit komt op mij over zoals dat bonnetje vorige week in de plaatselijke krant voor een gratis ijsje .......... de jongens hebben al diverse kranten opgevraagd ;-)

Dus als nou iemand even naar PvS gaat met de bonnetjes van Mara en van MM ...... is het leuk verdiend :slurp
Doe je naam eer aan, spring erin en kom morgen maar snel!
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
helma

Bericht door helma »

Auto schreef:
helma schreef:
PvS schreef:

Gratis ijsje??? :slurp :slurp :slurp :slurp
Auto

Bericht door Auto »

helma schreef:
Heb je de Veenendaalse krant van vorige week niet gezien? Een gratis hoorn van 1,70 euro bij snackbar het Pakhuis ........ gezond fietsen er heen, een heerlijk ijs(je) en dan weer gezond fietsen terug ..........

(ik zal de jongens vragen of ze nog 2 bonnetjes hebben dan kan je samen met de kasteelheer er heen steppen)
helma

Bericht door helma »

Auto schreef:
helma schreef:
Heb je de Veenendaalse krant van vorige week niet gezien? Een gratis hoorn van 1,70 euro bij snackbar het Pakhuis ........ gezond fietsen er heen, een heerlijk ijs(je) en dan weer gezond fietsen terug ..........

(ik zal de jongens vragen of ze nog 2 bonnetjes hebben dan kan je samen met de kasteelheer er heen steppen)
haha, het was maar een grapje hoor; ik hou helemaal niet zo van ijs. Jammer dat het de Rijnpost niet was; daar hebben we altijd wel een stapeltje van over....
(heb je ons langs zien steppen.....)
Auto

Bericht door Auto »

helma schreef:
haha, het was maar een grapje hoor; ik hou helemaal niet zo van ijs. Jammer dat het de Rijnpost niet was; daar hebben we altijd wel een stapeltje van over....
Ik zag 2 lichtflitsen en toen sms'te ik de kasteelheer en hij gaf aan dat je net niet de geluidsbarrière had doorbroken.

(..... niemand had bij ons dat bonnetje gezien, totdat ik er iets van zei ...... 1 vloog naar de krant toe en nummer 2 hing al aan de telefoon om met opa en oma te bellen)
helma

Bericht door helma »

Auto schreef:
helma schreef:
Ik zag 2 lichtflitsen en toen sms'te ik de kasteelheer en hij gaf aan dat je net niet de geluidsbarrière had doorbroken.

(..... niemand had bij ons dat bonnetje gezien, totdat ik er iets van zei ...... 1 vloog naar de krant toe en nummer 2 hing al aan de telefoon om met opa en oma te bellen)
haha, voortaan andere route kiezen dus....
(het wordt iets minder leuk nu het niet meer donker is om een uur of 10.....)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Bij de Duitse supermarkt was een vouwfiets in de aanbieding. Te bestellen bij de filiaalmanager. Besteld, ik zou gebeld worden wanneer 'ie binnen was. Gisteren had ik nog geen telefoontje gehad, maar ik was er toch, en vroeg het even aan de onderfiliaalmanager of iets dergelijks. 'Mevrouw, onze excuses. Dit is enorm slordig en had niet mogen gebeuren. Ik ga het voor u uitzoeken. Hoe laat mag ik u morgen bellen en op welk nummer?'
Diezelfde dag had ik te maken met een kleine startende ondernemer. Hufterig, onfatsoenlijk, maakt de ene fout na de andere, houdt zich niet aan afspraken, werkt slordig en wordt door mij de laan uitgestuurd als er nog een milimeter verkeerd gaat.
Doe mij die supermarkt maar. De kleine ondernemer moet mijn steun wel verdienen, anders zet ik er graag een wat professioneler bedrijf op.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Zita schreef:Bij de Duitse supermarkt was een vouwfiets in de aanbieding. Te bestellen bij de filiaalmanager. Besteld, ik zou gebeld worden wanneer 'ie binnen was. Gisteren had ik nog geen telefoontje gehad, maar ik was er toch, en vroeg het even aan de onderfiliaalmanager of iets dergelijks. 'Mevrouw, onze excuses. Dit is enorm slordig en had niet mogen gebeuren. Ik ga het voor u uitzoeken. Hoe laat mag ik u morgen bellen en op welk nummer?'
Diezelfde dag had ik te maken met een kleine startende ondernemer. Hufterig, onfatsoenlijk, maakt de ene fout na de andere, houdt zich niet aan afspraken, werkt slordig en wordt door mij de laan uitgestuurd als er nog een milimeter verkeerd gaat.
Doe mij die supermarkt maar. De kleine ondernemer moet mijn steun wel verdienen, anders zet ik er graag een wat professioneler bedrijf op.
Twee informatieve vragen.
1. Betreft het Lidl?
2. Betreft het de aannemer?
:)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Luther schreef:
Zita schreef:Bij de Duitse supermarkt was een vouwfiets in de aanbieding. Te bestellen bij de filiaalmanager. Besteld, ik zou gebeld worden wanneer 'ie binnen was. Gisteren had ik nog geen telefoontje gehad, maar ik was er toch, en vroeg het even aan de onderfiliaalmanager of iets dergelijks. 'Mevrouw, onze excuses. Dit is enorm slordig en had niet mogen gebeuren. Ik ga het voor u uitzoeken. Hoe laat mag ik u morgen bellen en op welk nummer?'
Twee informatieve vragen.
1. Betreft het Lidl?
2. Betreft het de aannemer?
:)
1. Ja.
2. Nee, deze keer een andere ster. Zie fb.
Auto

Bericht door Auto »

helma schreef:
Auto schreef:
helma schreef:

haha, voortaan andere route kiezen dus....
(het wordt iets minder leuk nu het niet meer donker is om een uur of 10.....)
En de bonnen al benut?
helma

Bericht door helma »

Ah nee, we wachten op het zonnetje. En bedankt eh....weinig mensen zullen zoiets meekrijgen in hun kerk :hum
Auto

Bericht door Auto »

helma schreef:Ah nee, we wachten op het zonnetje. En bedankt eh....weinig mensen zullen zoiets meekrijgen in hun kerk :hum
Hahaha, maar let je op de afloopdatum :slurp
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Vogels in de tuin. Ik ben begonnen elke ochtend om 6 uur vogelzaad in het vogelhuisje te leggen. Prachtig om merels, meesjes, mussen, duiven, kauwtjes, eksters in de tuin te zien komen. Zojuist kwam zelfs even een Vlaamse Gaai aanvliegen. Prachtig!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Plaats reactie