Mag dat niet danhelma schreef:wat ben jij bijdehand!!!Gijs83 schreef:oh, wow: een vriendje? (zal je man blij mee zijn!)JolandaOudshoorn schreef:heel weinig. straks komt er een vriendje spelen,

Mag dat niet danhelma schreef:wat ben jij bijdehand!!!Gijs83 schreef:oh, wow: een vriendje? (zal je man blij mee zijn!)JolandaOudshoorn schreef:heel weinig. straks komt er een vriendje spelen,
Zo heeft m'n vader ook een keer een andere kanarie gekregen..henriët schreef:me verbaasd ( en ontzettend moeten lachen) over de doortastendheid van mn zusje, niet dat ze doortastend is,
maar je zult maar een kanarie hebben gekocht die niet 'tiert'..
en vervolgens de winkel bellen, en zeggen, ik had toch zanggarantie...
enz
enfin, ze heeft een nieuw pietje
oh echt,BJD schreef:Zo heeft m'n vader ook een keer een andere kanarie gekregen..henriët schreef:me verbaasd ( en ontzettend moeten lachen) over de doortastendheid van mn zusje, niet dat ze doortastend is,
enz
Het zit hem overigens niet in dat ie niet tiert maar mannetjes fluiten, poppies niet. En ze kunnen bij de verkoop niet goed zien of het een man of een pop is. Vandaar dat je hem kan inruilen als ie niet fluit.
Gijs83 schreef:Mag dat niet danhelma schreef:wat ben jij bijdehand!!!Gijs83 schreef:oh, wow: een vriendje? (zal je man blij mee zijn!)JolandaOudshoorn schreef:heel weinig. straks komt er een vriendje spelen,
Soort van bouwvakkers onder de vogels....... het zijn alleen de mannetjes die fluiten.BJD schreef:Zo heeft m'n vader ook een keer een andere kanarie gekregen..henriët schreef:me verbaasd ( en ontzettend moeten lachen) over de doortastendheid van mn zusje, niet dat ze doortastend is,
enz
Het zit hem overigens niet in dat ie niet tiert maar mannetjes fluiten, poppies niet. En ze kunnen bij de verkoop niet goed zien of het een man of een pop is. Vandaar dat je hem kan inruilen als ie niet fluit.
Democritus schreef:Soort van bouwvakkers onder de vogels....... het zijn alleen de mannetjes die fluiten.BJD schreef:Zo heeft m'n vader ook een keer een andere kanarie gekregen..henriët schreef:me verbaasd ( en ontzettend moeten lachen) over de doortastendheid van mn zusje, niet dat ze doortastend is,
enz
Fijne vakantie op DE;)...henriët schreef:vanmorgen spullen bij elkaar zoeken voor de camping,
hier thuis zorgen dat alles netjes is,
nog een was enzo,
altijd van harte welkomLuther schreef:Fijne vakantie op DE;)...henriët schreef:vanmorgen spullen bij elkaar zoeken voor de camping,
hier thuis zorgen dat alles netjes is,
nog een was enzo,
Misschien, misschien komen we nog onaangekondigd langs.... (kleine kans)
bij mij wappert er ook al eenLassie schreef:LEkker rommelen in en rondom huis..... wassen draaien het wordt super mooi weer vandaag... Dus dat wordt lekker twee/drie wassen draaien.