Welke muziek beluister je nu? [5]
Re: Welke muziek beluister je nu? [5]
Hand en Voet
- sweelinck 25
Psalmen met bovenstem vanuit de Bovenkerk in Kampen.
Urk zingt in Kampen, laatste deel.
Urk zingt in Kampen, laatste deel.
De volgende cd's worden opgenomen in de Bullekerk in Zaandam (met bullestem natuurlijk), dan in de Kleine kerk in Steenwijk (met kleine stem), vervolgens in de Domkerk te Utrecht (met domstem), en dan...sweelinck 25 schreef:Psalmen met bovenstem vanuit de Bovenkerk in Kampen.
wie volgt?
.. de Koepelkerk te Renswoude.... met koepelstem...
de Allemanskerk in Oudkarspelwim schreef:.. de Koepelkerk te Renswoude.... met koepelstem...
de Geboortekerk in Bethlehem
...
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
de Grotkerk in RaronHendrikus schreef:de Allemanskerk in Oudkarspelwim schreef:.. de Koepelkerk te Renswoude.... met koepelstem...
de Geboortekerk in Bethlehem
...
Wat kun je daar zien dan?caprice schreef:Mensen met flauwe grappen hier klikken...
Iets waarmee alles minder flauw wordt.wim schreef:Wat kun je daar zien dan?caprice schreef:Mensen met flauwe grappen hier klikken...
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
caprice schreef:Iets waarmee alles minder flauw wordt.wim schreef:Wat kun je daar zien dan?caprice schreef:Mensen met flauwe grappen hier klikken...
wij (mijn zoon en ik) hebben in een deuk gelegen. Vanaf de mailing van Hendrikus tot aan die van Caprice.
Het is echt grappig vind ik (sorry Helma, ik deel je mening niet)

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hendrikus schreef:De volgende cd's worden opgenomen in de Bullekerk in Zaandam (met bullestem natuurlijk), dan in de Kleine kerk in Steenwijk (met kleine stem), vervolgens in de Domkerk te Utrecht (met domstem), en dan...sweelinck 25 schreef:Psalmen met bovenstem vanuit de Bovenkerk in Kampen.
wie volgt?

... de Tussenkerk in Middelburg
... de Grafkerk in Jeruzalem
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Josephus schreef:... de Grafkerk in Jeruzalem

Zullen we dan maar afsluiten met de Koorkerk in Middelburg?
En vervolgens weer overgaan tot de orde van het topic?
En vervolgens weer overgaan tot de orde van het topic?