op school..ben je ook nieuw hier???melissa schreef:op school zitten
Welkom
Welkom! Hoe is het vandaag geweest op school? Veel dingen geleerd en...genoten?melissa schreef:ja kben hier ook nieuwjudith schreef:op school..ben je ook nieuw hier???melissa schreef:op school zitten
Welkom
khoop dat het naar zin krijgt!!!!
en dat ik er veel van kan leren!!![]()
MarthaMartha schreef:nou, eerst gewerkt, daarna even wat onkruid uit m'n tuin geplukt, boodschappen voor de meeting gedaan met Helma, gegeten, nu even rf en zo ga ik een lekker warm bad nemen met "neveldijk" erbij. Dankzij Hein de Mat krijg ik weer helemaal zin om dat te lezen......
Dankzij die De Mat, Helma, MM en anderen krijg ik ook zin me in dit boekske te verdiepen.helma schreef:MarthaMartha schreef:nou, eerst gewerkt, daarna even wat onkruid uit m'n tuin geplukt, boodschappen voor de meeting gedaan met Helma, gegeten, nu even rf en zo ga ik een lekker warm bad nemen met "neveldijk" erbij. Dankzij Hein de Mat krijg ik weer helemaal zin om dat te lezen......
'k zal hem ook es opzoeken, moet hem ook nog ergens hebben liggen
jvdg, ken jij dit boek niet????jvdg schreef:Dankzij die De Mat, Helma, MM en anderen krijg ik ook zin me in dit boekske te verdiepen.helma schreef:MarthaMartha schreef:nou, eerst gewerkt, daarna even wat onkruid uit m'n tuin geplukt, boodschappen voor de meeting gedaan met Helma, gegeten, nu even rf en zo ga ik een lekker warm bad nemen met "neveldijk" erbij. Dankzij Hein de Mat krijg ik weer helemaal zin om dat te lezen......
Het zou mijn levensgeluk eens kunnen verdiepen.
Aub, informeer mij over dit boekske.
Mss. ongelofelijk, maar dit boek ken ik niet (tenzij het in mijn grijze historie voorbij is gekomen)MarthaMartha schreef:jvdg, ken jij dit boek niet????jvdg schreef:Dankzij die De Mat, Helma, MM en anderen krijg ik ook zin me in dit boekske te verdiepen.helma schreef:MarthaMartha schreef:nou, eerst gewerkt, daarna even wat onkruid uit m'n tuin geplukt, boodschappen voor de meeting gedaan met Helma, gegeten, nu even rf en zo ga ik een lekker warm bad nemen met "neveldijk" erbij. Dankzij Hein de Mat krijg ik weer helemaal zin om dat te lezen......
Ik zal doorlezen, misschien krijg ik hem uit vanavond, dan kun je hem lenen..........
Dat is echt een enorm gemis. Eerlijk is eerlijk, je moet wél gevoel voor humor hebben...... maar als je het gelezen hebt kun je zo op refoforum aan de gang... ze passen allemaal wel een in persoon uit het boek. Als Hein de Mat het niet gaat doen, ga ik misschien nog eens een overzicht maken. Alhoewel..... als ik iedereen te vriend wil houden kan ik het beter niet doen...... (denk ik). Het is echt een geweldig boek. Opeens kom je in het dagelijks leven Hein de Mat tegen, of Sijmen Donker, of het mangelvrouwtje of het evangelisch babbelaartje........... genieten gewoon! (zeker op zo'n forum)jvdg schreef:Mss. ongelofelijk, maar dit boek ken ik niet (tenzij het in mijn grijze historie voorbij is gekomen)MarthaMartha schreef:jvdg, ken jij dit boek niet????jvdg schreef:Dankzij die De Mat, Helma, MM en anderen krijg ik ook zin me in dit boekske te verdiepen.helma schreef:
Ik zal doorlezen, misschien krijg ik hem uit vanavond, dan kun je hem lenen..........
ohohHendrikus schreef:Eerlijk gezegd, Jan,jvdg schreef:Dankzij die De Mat, Helma, MM en anderen krijg ik ook zin me in dit boekske te verdiepen.
betwijfel ik of je het zult kunnen waarderen.
jij was al naar bed 8)MarthaMartha schreef:ohohHendrikus schreef:Eerlijk gezegd, Jan,jvdg schreef:Dankzij die De Mat, Helma, MM en anderen krijg ik ook zin me in dit boekske te verdiepen.
ja sorry... ik ken hem niet natuurlijk...... ohoh....
o ja sorry, nou uh... ik ga al, welterusten maar ik ben zo nieuwsgierig!Hendrikus schreef:jij was al naar bed 8)MarthaMartha schreef:ohohHendrikus schreef:Eerlijk gezegd, Jan,jvdg schreef:Dankzij die De Mat, Helma, MM en anderen krijg ik ook zin me in dit boekske te verdiepen.
ja sorry... ik ken hem niet natuurlijk...... ohoh....