Het was helder. Wat een magnifieke vergezichten. Nooit zo gezien. Indrukwekkend. Nu zijn we we weer terug in onze cottage en we kijken op de Ben Nevis. In de hoogte zien we de wandelpaden waar we vanmorgen liepen. En we voelen onze benen...
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Waarom is dat zo erg? Wat zou jij een leuke vakantie vinden voor kinderen?GerefGemeente-lid schreef: ↑23 jul 2024, 19:09Ik ben blij dat ik in mijn jeugd dat niet hoefde te doen. Ik moet er niet aan denken. Ik heb het dan ook met je kinderen te doen.
GerefGemeente-lid schreef: ↑23 jul 2024, 19:09Ik ben blij dat ik in mijn jeugd dat niet hoefde te doen. Ik moet er niet aan denken. Ik heb het dan ook met je kinderen te doen.

Nu 5 dagen Fort William, morgen nog een nachtje Edinburgh en dan donderdagmiddag met de boot richting IJmuiden voor een weekje Friesland. Dus het is een bijzondere rondreis ja.

-
- Verbannen
Aha, dat Friesland lijkt me beter. Kun je mooi op de camping uitrusten.
Maak je maandag weer een post van je zondagse ervaring? Dat heb je al eens vaker gedaan.
-
Aha, dat Friesland lijkt me beter. Kun je mooi op de camping uitrusten.
Maak je maandag weer een post van je zondagse ervaring? Dat heb je al eens vaker gedaan.
[/quote]
Je kunt niet indenken dat er ook mensen zijn die graag actief bezig zijn?

Mooi Ad, Schotland staat hier ook op de verlanglijst.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Wat leuk! Daar waren wij vorig jaar, en inderdaad ook zoveel stappen per dag. 3 dagen in de stad rondgelopen en nog niet alles gezien.Anselmus schreef:
Wij hebben vandaag 18.000 stappen in Barcelona gezet.
De botanische tuinen zijn erg mooi en voor park guell moet je reserveren, anders kom je er niet in. Wel in een straatje ernaartoe een ijssalon met heerlijk ijs.
Ik vond zulke tochten geweldig als kind. Onverschrokken als ik nog was

Ararat schreef:Volledig ontharen. In de badkamer, niet buiten.
Gaaf! Ik vind klimmen in de hitte behoorlijk pittig.Ad Anker schreef:Met mijn gezin de Ben Nevis-top bereikt. Wat leuk om dat met elkaar te doen. We zijn trots op onszelf.
Poble Espanol vonden wij erg leukChrisje72 schreef: ↑23 jul 2024, 22:43Wat leuk! Daar waren wij vorig jaar, en inderdaad ook zoveel stappen per dag. 3 dagen in de stad rondgelopen en nog niet alles gezien.Anselmus schreef:
Wij hebben vandaag 18.000 stappen in Barcelona gezet.
De botanische tuinen zijn erg mooi en voor park guell moet je reserveren, anders kom je er niet in. Wel in een straatje ernaartoe een ijssalon met heerlijk ijs.
~~Soli Deo Gloria~~