Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
...dat het vandaag mooi weer wordt
...ik al lekker vroeg op ben gestaan
...ik al lekker vroeg op ben gestaan
Gijs, Gijs. Niet alles wat jij niet leuk vind hoeft per definitie slecht te zijn. Waarom is het LEKKER dat ze VERZOPEN zijn?Gijs83 schreef: Ik denk dat wielrenners van de wielerronde in Elspeet lekker verzopen zijn! Zelfs in dit mega-refo dorp hebben ze nog een wielerronde.
Wielerronde is een manier om te bewegen. Er is niets goddeloos aan fietsen, dus waarom zou het vreemd zijn dat er een wielerronde in een m-e-g-a-r-e-f-o-d-o-r-p is? Fietsen ze daar niet? Zijn refo's beter/anders/braver?
En ze fietsten nog niet eens op zondag, maar gewoon door-de-week!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Maar het ging Gijs natuurlijk om het wedstrijdelement, dat in onze kringen altijd is afgewezen.vlinder schreef:Gijs, Gijs. Niet alles wat jij niet leuk vind hoeft per definitie slecht te zijn. Waarom is het LEKKER dat ze VERZOPEN zijn?Gijs83 schreef: Ik denk dat wielrenners van de wielerronde in Elspeet lekker verzopen zijn! Zelfs in dit mega-refo dorp hebben ze nog een wielerronde.
Wielerronde is een manier om te bewegen. Er is niets goddeloos aan fietsen, dus waarom zou het vreemd zijn dat er een wielerronde in een m-e-g-a-r-e-f-o-d-o-r-p is? Fietsen ze daar niet? Zijn refo's beter/anders/braver?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nou ik denk eerder de sportverdwazing, en dan vooral van de toeschouwers...Luther schreef:Maar het ging Gijs natuurlijk om het wedstrijdelement, dat in onze kringen altijd is afgewezen.vlinder schreef:Gijs, Gijs. Niet alles wat jij niet leuk vind hoeft per definitie slecht te zijn. Waarom is het LEKKER dat ze VERZOPEN zijn?Gijs83 schreef: Ik denk dat wielrenners van de wielerronde in Elspeet lekker verzopen zijn! Zelfs in dit mega-refo dorp hebben ze nog een wielerronde.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik mijn kasten opruimt/schoonmaakt en hele leuke dingen tegenkom.
bij gedichten zal ik een gedicht plaatsen alleen weet ik niet wie het geschreven heeft.
ik kwam ook een heel leuk artikel tegen met als titel: 'n fonnie bisnis: geschriften in Yankee- en New Jersey Dutch.
maar dat ik vanmiddag weer goed aan de gang moet met nakijken...
bij gedichten zal ik een gedicht plaatsen alleen weet ik niet wie het geschreven heeft.
ik kwam ook een heel leuk artikel tegen met als titel: 'n fonnie bisnis: geschriften in Yankee- en New Jersey Dutch.
maar dat ik vanmiddag weer goed aan de gang moet met nakijken...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
....ik vandaag weer tante ben geworden
....mijn nichtje om half 3 geboren is
.... ik me weer helemaal trots en bijzonder voel
- JolandaOudshoorn
van harte gefeliciteerdLassie schreef:....ik vandaag weer tante ben geworden

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik weet natuurlijk niet hoe verdwazend het er in Elspeet aan toe gaat, want ik heb er verder niets van gezien of gehoord. In Rijssen was/is dat in ieder geval wel, want m.n. tijdens de Ronde van Overijssel was de 'omroeper'(die ik in mijn postwijk best redelijk kon volgen) wel verdwazend bezig. Ik dacht: hier is echt een grens bereikt.albion schreef:Nou ik denk eerder de sportverdwazing, en dan vooral van de toeschouwers...Luther schreef:Maar het ging Gijs natuurlijk om het wedstrijdelement, dat in onze kringen altijd is afgewezen.vlinder schreef:Gijs, Gijs. Niet alles wat jij niet leuk vind hoeft per definitie slecht te zijn. Waarom is het LEKKER dat ze VERZOPEN zijn?Gijs83 schreef: Ik denk dat wielrenners van de wielerronde in Elspeet lekker verzopen zijn! Zelfs in dit mega-refo dorp hebben ze nog een wielerronde.
Dat dachten de wielrenners ook toen ze over de finish kwamenGijs83 schreef:Ik weet natuurlijk niet hoe verdwazend het er in Elspeet aan toe gaat, want ik heb er verder niets van gezien of gehoord. In Rijssen was/is dat in ieder geval wel, want m.n. tijdens de Ronde van Overijssel was de 'omroeper'(die ik in mijn postwijk best redelijk kon volgen) wel verdwazend bezig. Ik dacht: hier is echt een grens bereikt.

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:Dat dachten de wielrenners ook toen ze over de finish kwamenGijs83 schreef:Ik weet natuurlijk niet hoe verdwazend het er in Elspeet aan toe gaat, want ik heb er verder niets van gezien of gehoord. In Rijssen was/is dat in ieder geval wel, want m.n. tijdens de Ronde van Overijssel was de 'omroeper'(die ik in mijn postwijk best redelijk kon volgen) wel verdwazend bezig. Ik dacht: hier is echt een grens bereikt.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- ik hier allemaal vreemde geluiden hoor
- de watermeter vervangen wordt
- ik hoop dat het allemaal goed gaat...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ichtus schreef:- ik hier allemaal vreemde geluiden hoor
als je nattigheid voelt is er iets goed mis

Mwah, dat valt nog wel mee, die lucht is ergerhelma schreef:Ichtus schreef:- ik hier allemaal vreemde geluiden hoor
als je nattigheid voelt is er iets goed mis

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
...luther volgens de avater van 'Luther' heel modern was
...hij gewoon zo'n 500 jaar vooruit liep, met zijn out-of-bed kapsel
...ik dit plaatje toch stukken beter vindt dan alle vorige plaatjes...
...je nu ook aan een wat jeugdiger persoon denkt
...hij gewoon zo'n 500 jaar vooruit liep, met zijn out-of-bed kapsel

...ik dit plaatje toch stukken beter vindt dan alle vorige plaatjes...
...je nu ook aan een wat jeugdiger persoon denkt

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.