Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
rEsPeCt, ReSpEcT hoor Rens! Sjonge... 4.5TON... geweldig joh! Kan je er niet iets van verkopen op marktplaats ofzo?! Levert het ook nog eens wat op!Rens schreef:met z'n drieën de boel geplaatst, en zelf helemaal ingevuld met alle mogelijke details aan ophang- en neerzetwerk.BJD schreef:Je hebt kennelijk heel wat hulp gehad? Alles staat al zo mooi op z'n plaats!
er was 4 1/2 tón aan inboedel wat van Wekerom naar Moddergat is verhuisd.....en dat in één enkele rit, waar we 5 1/2 uur over gedaan hebben vanwege de veel te zware lading................en we hebben alles met z'n drieën gedaan........

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ik hoorde dat de verhuurder een groot aantal varkens kwijt was. Hij weet nu waar hij moet gaan zoeken.Rens schreef:met z'n drieën de boel geplaatst, en zelf helemaal ingevuld met alle mogelijke details aan ophang- en neerzetwerk.BJD schreef:Je hebt kennelijk heel wat hulp gehad? Alles staat al zo mooi op z'n plaats!
er was 4 1/2 tón aan inboedel wat van Wekerom naar Moddergat is verhuisd.....en dat in één enkele rit, waar we 5 1/2 uur over gedaan hebben vanwege de veel te zware lading................en we hebben alles met z'n drieën gedaan........
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
De hond is grappig. Zijn ze al gewend in het durp en in het huisje?vandendijk schreef:Een paar mooie foto's, Rens :!: Vooral die met die leeuwen: Wat vinden de honden daarvan
Ja, het ziet er allemaal genoeglijk uit. 'k Kan me voorstellen dat je het leuk vindt. Alleen die tijgers, he..... afschrikwekkend... :mrgreen:
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
tja, als je dan nog bedenkt dat het meeste naar de Kringloopwinkel in Ede is gegaan.......ik heb ongeveer 6 kasten, twee bedden, een kledingkast en een flink aantal kleinere zaken achter moeten laten! Het hele huisje (woonkamer, slaapkamer en keuken) past ongeveer in de woonkamer in Wekerom (50m2).Daphne schreef: Sjonge... 4.5TON... geweldig joh! Kan je er niet iets van verkopen op marktplaats ofzo?! Levert het ook nog eens wat op!
Refo:
"k hoorde dat de verhuurder een groot aantal varkens kwijt was."
Nou, dat zou hier niet goed bekomen, omdat ze hier (zodra het lente begint te worden) hele kuddes schapen op de dijken laten grazen.............en bovendien was het een vleeskalverenboerderij...... :mrgreen: dus met varkens had het weinig van doen!!
Maar in de woning in Wekerom hadden we beregoeie hulp, want zonder hen (2 mannen van de Ger.Kerk/Harskamp) was het uitverhuizen een ramp geweest...........in 5 uur UITverhuist, in 2 1/2 dág INverhuist (inclusief tapijtleggen)....we (mijn vrienden en ik) waren (en zijn nog steeds) kapót nadat alles binnen was hier. Zelf ben ik vanaf zaterdagmiddag totaan woensdagavond bezig geweest met alles een definitieve plek te geven en alles op te hangen/neer te zetten en af te werken wat nog niet áf was......
En een speciaal woord van dank aan Lassie voor het noeste schoonmaakwerk!! Het zag/was er perfect schoon (uit).........Bedankt Lassie!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Christiaan
"Belijdenissen" van Augustinus.
Die verschijnt dus binnenkort in het topic 'Welk boek ben je nu aan het lezen'...
Echt èlke stap van mn leven wordt hier gevolgd... :shock:
O ja, en laat ik niet vergeten:
Smith - Regels van de rechtsvinding.
Mevis - Capita Strafrecht
Koopmans - Het beslissingsmodel van 348-350
Cleiren - Jurisprudentie Strafrecht
Bosch - Arresten strafrecht en strafprocesrecht
Nieuwenhuis - Hoofdstukken vermogensrecht
Hijma - Compendium Nederlands Vermogensrecht
Haar - Personen- en familierecht en Erfrecht in een notedop
:|
Die verschijnt dus binnenkort in het topic 'Welk boek ben je nu aan het lezen'...
tja, dan had je maar een vak moeten leren :mrgreen:Jongere schreef:"Belijdenissen" van Augustinus.
Volgens mij volg je momenteel strafrecht en Personen- en familierecht? In welk jaar zit je dan? Je volgt het in Leiden?Jongere schreef:"Belijdenissen" van Augustinus.
de Jaaropgave 2007 van de U.W.V. .............
Moderatorbericht:
- Oude-Waarheid