dat is knap! misschien zijn het reserveonderdelenMarthaMartha schreef:Zojuist een nieuwe stortbak geplaatst bij de wc boven, ik hou twee onderdelen overMaar alles werkt wel en niets lekt....
(en dat met een notenkraker ipv met een tang, want alle gereedschap ligt in het nieuwe huis)
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
- MarthaMartha
Ben bang van niet, er zit in elk geval 1 onderdeel bij dat ik ook terugvond bij de oude stortbak, maar helaas lag ie daar ook los bij, dus kon ik niet achterhalen wat het had gezetenMoesTuin schreef:dat is knap! misschien zijn het reserveonderdelenMarthaMartha schreef:Zojuist een nieuwe stortbak geplaatst bij de wc boven, ik hou twee onderdelen overMaar alles werkt wel en niets lekt....
(en dat met een notenkraker ipv met een tang, want alle gereedschap ligt in het nieuwe huis)
![]()
(we zullen de onderdelen achterlaten bij dit huis, als de volgende een probleem heeft, kan hij er misschien wat mee)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Vlieg vandaag DV naar Geneve, enroute Nederland
Sent from my GT-P7500M using Tapatalk 2
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert Mulder schreef:Vlieg vandaag DV naar Geneve, enroute Nederland
Kom gerust een bakkie doen!!
-
jan34willem
De folders nog eens een keertje goed doorlezen.
Stortbak laag (met knop) of hoog (met kettinkje)?MarthaMartha schreef:Ben bang van niet, er zit in elk geval 1 onderdeel bij dat ik ook terugvond bij de oude stortbak, maar helaas lag ie daar ook los bij, dus kon ik niet achterhalen wat het had gezetenMoesTuin schreef:dat is knap! misschien zijn het reserveonderdelenMarthaMartha schreef:Zojuist een nieuwe stortbak geplaatst bij de wc boven, ik hou twee onderdelen overMaar alles werkt wel en niets lekt....
![]()
Het andere is een rubberen ring, maar goed, als er de komende dagen ergens iets lekt zal ie op die plaats wel ergens horen.
(we zullen de onderdelen achterlaten bij dit huis, als de volgende een probleem heeft, kan hij er misschien wat mee)
- MarthaMartha
Laag.refo schreef:Stortbak laag (met knop) of hoog (met kettinkje)?MarthaMartha schreef:Ben bang van niet, er zit in elk geval 1 onderdeel bij dat ik ook terugvond bij de oude stortbak, maar helaas lag ie daar ook los bij, dus kon ik niet achterhalen wat het had gezetenMoesTuin schreef:dat is knap! misschien zijn het reserveonderdelenMarthaMartha schreef:Zojuist een nieuwe stortbak geplaatst bij de wc boven, ik hou twee onderdelen overMaar alles werkt wel en niets lekt....
![]()
Het andere is een rubberen ring, maar goed, als er de komende dagen ergens iets lekt zal ie op die plaats wel ergens horen.
Die rubberen ring weet ik inmiddels, die is van de buis die in de pot verdwijnt, maar die buis heb ik in zijn geheel laten zitten, paste prima.
Dat andere is een of ander vierkant open rekje.... (kan het met de hoeveelheid water te maken hebben die je in de stortbak wilt hebben? daar staan namelijk drie opties voor en ik heb nog niet ontdekt hoe je dat kunt instellen, dat zou natuurlijk iets met dat rekje kunnen zijn, al weet ik dan nog niet hoe ik het bevestigen moet) Het zit mij prima, we hoeven niet meer door te spoelen met een emmer en we laten het werkend achter... best zo.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Heb gezwommen met een vriend.
Ontzettend gezellig, maar daarna moest ik nog naar huis fietsen en viel ik bijna van m`n fiets af.

Ontzettend gezellig, maar daarna moest ik nog naar huis fietsen en viel ik bijna van m`n fiets af.
- Bonny
- Contacteer:
o.a. doucheputje schoongemaakt....eeeeewww
The Groom's still waiting at the altar
Lekker niks.
Beetje overal op zitten reageren op dit forum, omdat ik niks te doen heb
Kan je mijn auto niet komen wassen?Forummer schreef:Lekker niks.
Tiberius schreef:Kan je mijn auto niet komen wassen?Forummer schreef:Lekker niks.
Tegen een kleine vergoeding welTiberius schreef:Kan je mijn auto niet komen wassen?Forummer schreef:Lekker niks.
- Johann Gottfried Walther
Tiberius heeft vast wel een glaasje koude limonade voor je.Forummer schreef:Tegen een kleine vergoeding welTiberius schreef:Kan je mijn auto niet komen wassen?Forummer schreef:Lekker niks.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Johann Gottfried Walther schreef:Tiberius heeft vast wel een glaasje koude limonade voor je.Forummer schreef:Tegen een kleine vergoeding welTiberius schreef:Kan je mijn auto niet komen wassen?Forummer schreef:Lekker niks.