Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Het noordelijkste puntje van continentaal Nederland bezocht. Erg winderig.
De flipjes
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- J.C. Philpot
Dat is de naam van een speeltuin

Ben ik als kind ook weleens geweest tijdens een vakantie.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Beste speeltuin van Nederland. 2,50 pp
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Ziet eruit als een speeltuin bij ons in de buurt. Bij is kan je rondom de zandbak ook nog water pompen. En heb je meer schaduwplekken. Daar is de entree €1,00. Ik heb daar menig kinderverjaardag gehouden. Voor minder dan €30,00 was ik klaar inclusief alle versnaperingen en eten dat ik zelf meenam en het ijsje dat je daar kon kopen.
Ziet er goed uit. In Zweden heb je veel van zulke speeltuinen die helemaal gratis zijn, buiten de belasting die je betaalt natuurlijk.
Wij zelf hebben nu standaard een jaarkaart voor Nienoord in Leek. Gezien hoe vaak we er heen gaan is dat niet veel duurder dan 2.50 per bezoek.
Wij zelf hebben nu standaard een jaarkaart voor Nienoord in Leek. Gezien hoe vaak we er heen gaan is dat niet veel duurder dan 2.50 per bezoek.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Net begonnen met een app in 30 dagen via oefeningen behoorlijk wat kilo's afvallen: 7 zelfkastijdingen afgewerkt.
Hier zit een gebroken man.
- Maanenschijn
Met een zak chips en glaasje wijn?Herman schreef:Net begonnen met een app in 30 dagen via oefeningen behoorlijk wat kilo's afvallen: 7 zelfkastijdingen afgewerkt.

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Het grappige is dat ik dit las op de site van Speeltuin de Flipjes:parsifal schreef: ↑22 jun 2024, 19:08 Ziet er goed uit. In Zweden heb je veel van zulke speeltuinen die helemaal gratis zijn, buiten de belasting die je betaalt natuurlijk.
De speeltuin is oorspronkelijk betaald van geld dat beschikbaar werd gesteld door Zweden. Het land deed deze schenking in het kader van de wederopbouw na de Watersnoodramp in 1953
Nee, dat behoort bij nummer 8 en 9. Haha.Maanenschijn schreef: ↑22 jun 2024, 19:28Met een zak chips en glaasje wijn?Herman schreef:Net begonnen met een app in 30 dagen via oefeningen behoorlijk wat kilo's afvallen: 7 zelfkastijdingen afgewerkt.
Hier zit een gebroken man.![]()
- Lilian1975