jup.. ik bedoelde eigenlijk ok psychischvlinder schreef:Dat zijn de meeste mensen. Ben je psychisch ook zo moe?Droelie schreef: omdat ik geestelijk helemaal uitgeput ben?

jup.. ik bedoelde eigenlijk ok psychischvlinder schreef:Dat zijn de meeste mensen. Ben je psychisch ook zo moe?Droelie schreef: omdat ik geestelijk helemaal uitgeput ben?
MarthaMartha schreef:... ik nu weg ga voor de avondvierdaagse
... het er akelig donker uitziet buiten.....
Een warme kroketMarthaMartha schreef:MarthaMartha schreef:... ik nu weg ga voor de avondvierdaagse
... ik nu weer thuis ben
... ik vergeten was hoe lang zo'n binnenhaal-avond ook alweer duurt
... we dit jaar niet de makkelijkste groep kids bij ons hadden
... ik zin heb in allerlei lekkere warme eetbare dingen
... ik ook zin heb in een warm bad en m'n bed
...
Zojuist stond achterneefje voor de deur. Kleddernat, was midden in een onweersbui en een stortbui over zich heen gekregen.MarthaMartha schreef:MarthaMartha schreef:... ik nu weg ga voor de avondvierdaagse
... ik nu weer thuis ben
...
ach....albion schreef:Zojuist stond achterneefje voor de deur. Kleddernat, was midden in een onweersbui en een stortbui over zich heen gekregen.MarthaMartha schreef:MarthaMartha schreef:... ik nu weg ga voor de avondvierdaagse
... ik nu weer thuis ben
...
Maar hij wilde zijn medaille.... of tie bij mij mocht schuilen. 'k Heb hem maar onder de douche gezet.
MarthaMartha schreef:... ik nu weg ga voor de avondvierdaagse
Weet je, Helma, ik krijg gewoon kippevel als ik zoiets lees.helma schreef:MarthaMartha schreef:... ik nu weg ga voor de avondvierdaagse
het had al twee avonden geregend
en ook gister regende het de hele dag behoorlijk
onder het middageten zei mijn zoon van 10: "Ik heb gebeden of het vanavond droog mag zijn"
inderdaad zag het er donker uit toen ze weggingen
Hij stond bij de achterdeur en ik vroeg: Heb je je regenjas?
"Mama!!" Hij keek me aan met een blik waarin verontwaardiging stond te lezen.
"Ik neem geen regenjas mee. Ik heb er om gebeden in Jezus Naam"
Ik was beschaamd maar toch ook nog wel sceptisch...
de donkere lucht sprak boekdelen
Toch durfde ik ook mijn dochter geen regenjas mee te geven...
beschaamd stond ik aan de kant van de weg in de stralende zon...
indien gij niet wordt als een kindeke....
Wat kan ik daar jaloers op zijn, dat onbegrensde vertrouwen. Mijn gebeden worden vaak niet verhoord, omdat ik toch stiekem denk: het zal wel niet zo zijn.fluitje schreef:Weet je, Helma, ik krijg gewoon kippevel als ik zoiets lees.helma schreef:MarthaMartha schreef:... ik nu weg ga voor de avondvierdaagse
het had al twee avonden geregend
en ook gister regende het de hele dag behoorlijk
onder het middageten zei mijn zoon van 10: "Ik heb gebeden of het vanavond droog mag zijn"
inderdaad zag het er donker uit toen ze weggingen
Hij stond bij de achterdeur en ik vroeg: Heb je je regenjas?
"Mama!!" Hij keek me aan met een blik waarin verontwaardiging stond te lezen.
"Ik neem geen regenjas mee. Ik heb er om gebeden in Jezus Naam"
Ik was beschaamd maar toch ook nog wel sceptisch...
de donkere lucht sprak boekdelen
Toch durfde ik ook mijn dochter geen regenjas mee te geven...
beschaamd stond ik aan de kant van de weg in de stralende zon...
indien gij niet wordt als een kindeke....
En wat een waarheid in je laatste zinnetje. We kunnen spreken over moeilijke dogma's en zware gesprekken hebben.
Maar wat is de eenvoud van het geloof mooi, geloven als een kind.
ik ook....fluitje schreef: Weet je, Helma, ik krijg gewoon kippevel als ik zoiets lees.
Dit is op ons forum één van de meest geciteerde (deel-)teksten uit de Bijbel.helma schreef:indien gij niet wordt als een kindeke....
..God zal Zijn waarheid nimmer krenken...Zijn macht is groot en Zijn trouw zal nooit vergaan....MarthaMartha schreef:ik ook....fluitje schreef: Weet je, Helma, ik krijg gewoon kippevel als ik zoiets lees.
Ik heb het net aan mijn man vertelt, die was enorm verbaasd (positief dan) verwonderd over het vertrouwen van een kindhelma schreef:ik voelde me ook zo klein...
hij zei het ook zo geschokt...mama!
ik zal het niet gauw vergeten
Haha, wij hebben gisteren lekker een mooi eind gefietst(o.a. Beekhuizerzand bij Harderwijk: echt een aanrader!) en we hebben het lekker droog gehouden en we waren dan ook lekker voor bui weer thuis. O nee, ik zit me te bedenken dat was woensdag, maar ik neem aan ook dat je dat bedoeld. Ik denk dat wielrenners van de wielerronde in Elspeet lekker verzopen zijn! Zelfs in dit mega-refo dorp hebben ze nog een wielerronde.Hendrikus schreef:... de avondvierdaagsegangers hier gisteren echt als verzopen katjes aankwamen...MarthaMartha schreef:... ik nu weg ga voor de avondvierdaagse