(krijg je allemaal warme lavastenen op je rug gedeponeerd en daar wordt je dan hééééél
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Een waardebon voor een hot-stone-massage.........iemand ervaring hiermee??
(krijg je allemaal warme lavastenen op je rug gedeponeerd en daar wordt je dan hééééél
van )
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
O? De steunzolen van mijn kind worden pássend gemaakt.Ichtus schreef:Is dat even sufhenriët schreef:een telefoongesprek met iemand die daardoor de afslag miste![]()
Mijn nieuwe aanwinsten zijn een blouse en schoenen.
Altijd weer drama om schoenen te kopen waar ook steunzolen in moeten kunnen.
Doen ze dat bij volwassenen niet?
of courseLuther schreef:Zo, zo, en vind Jean dat ook...????henriët schreef:(ben blij dat ik zelf de ruimte krijg, zelf uit te kiezen met wie ik wandel.....![]()
![]()
)
![]()
man en vrouw zijn een
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-diverse formulieren/briefjes van TNT Post
-een hanger(ook van TNT) voor om je nek, daar kon o.a. een mobiel in en je kunt er nog wat aan hangen!(Ze zijn toch ook nog wel weer gul!)
-een hanger(ook van TNT) voor om je nek, daar kon o.a. een mobiel in en je kunt er nog wat aan hangen!(Ze zijn toch ook nog wel weer gul!)
Een party-tent van 3 x 6 meter. 
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Super verblijde ouders!

- Wilma van den Berg
In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
voor feesten en partijen in de vernieuwde tuin.Wilma van den Berg schreef:In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.....
(straks belijdenisdiensten van mijn kinderen in combinatie met verloving en verjaardagen)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Wilma van den Berg
Juist...zoiets dacht ik al. Vandaar mijn reactie. Hopelijk mag je de tent veel gebruiken!fluitje schreef:voor feesten en partijen in de vernieuwde tuin.Wilma van den Berg schreef:In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.....
(straks belijdenisdiensten van mijn kinderen in combinatie met verloving en verjaardagen)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik denk dat het bij elke steunzolen ook zo is, dat ze de vorm hebben van een schoen.Hinde schreef:O? De steunzolen van mijn kind worden pássend gemaakt.Ichtus schreef:Is dat even sufhenriët schreef:een telefoongesprek met iemand die daardoor de afslag miste![]()
Mijn nieuwe aanwinsten zijn een blouse en schoenen.
Altijd weer drama om schoenen te kopen waar ook steunzolen in moeten kunnen.
Doen ze dat bij volwassenen niet?
Maar de schoen zelf moet wel een losse inlegzool hebben, die moet eruit voordat je je eigen steunzool in de schoen doet. Anders past het niet. En zeker met instappers is het lastig.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
52,95?fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- MarthaMartha
fluitje schreef:![]()
Ik heb toestemming
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wederom een fikse financiële tegenvaller
in de vorm van een in de soep gedraaide moter
Jammer zeg, welke motor?helma schreef:wederom een fikse financiële tegenvaller
Wasmachine, afwasmachine....
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
O oo Ik leef met je mee....helma schreef:wederom een fikse financiële tegenvaller
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty