Nee, helemaal spiegelloos...Ander schreef:Auto 3 had waarschijnlijk geen spiegel van het merk Ex. 20, nummer 13.

Nee, helemaal spiegelloos...Ander schreef:Auto 3 had waarschijnlijk geen spiegel van het merk Ex. 20, nummer 13.
Dat er weinig wordt gespiegeld vermoede ik al ja.Luther schreef:Nee, helemaal spiegelloos...Ander schreef:Auto 3 had waarschijnlijk geen spiegel van het merk Ex. 20, nummer 13.
OOOohh, ik dacht dat je naar de letters keek; NBV (nieuwe bijbelvertaling) en GBS (gereformeerde bijbel stichting).Orchidee schreef:Zulke cijfers/letters kunnen wij alleen maar van dromen...huisman schreef:Auto 1 is nieuwerLuther schreef:Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.
Opeens werd mij alles duidelijk. Ik zag de nummerborden:
Auto 1: 26-NBV-3
Auto 2: 33-GBS-9
Misschien over 10 jaar...
oesterschelpje schreef: OOOohh, ik dacht dat je naar de letters keek; NBV (nieuwe bijbelvertaling) en GBS (gereformeerde bijbel stichting).![]()
Misschien dat ze elkaar daarom aan het bestoken waren!
Deze heb ik eerder gezien. Erg grappig en het werkt nog ookLuther schreef:http://www.youtube.com/watch?v=ZbZvnH0z ... re=related
Hmm, een smart? Passen d'r mogelijk wel twee van inDa Capo schreef:Deze heb ik eerder gezien. Erg grappig en het werkt nog ookLuther schreef:http://www.youtube.com/watch?v=ZbZvnH0z ... re=related
(Zijn er meer automerken/types die smal genoeg zijn voor deze garage?)
Beide auto's reden op de rechte weg. (alleen was die natuurlijk ook wel veel te breedoesterschelpje schreef:OOOohh, ik dacht dat je naar de letters keek; NBV (nieuwe bijbelvertaling) en GBS (gereformeerde bijbel stichting).Orchidee schreef:Zulke cijfers/letters kunnen wij alleen maar van dromen...huisman schreef:Auto 1 is nieuwerLuther schreef:Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.
Misschien over 10 jaar...![]()
Misschien dat ze elkaar daarom aan het bestoken waren!
Auto 1 reed anders onnodig links hoor.Luther schreef:Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.
Jongere schreef:Auto 1 reed anders onnodig links hoor.Luther schreef:Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.
Al was het niet netjes van auto 2 om koste wat kost rechts te willen inhalen.