Nee, helemaal spiegelloos...Ander schreef:Auto 3 had waarschijnlijk geen spiegel van het merk Ex. 20, nummer 13.
Deze is echt leuk...
Re: Deze is echt leuk...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat er weinig wordt gespiegeld vermoede ik al ja.Luther schreef:Nee, helemaal spiegelloos...Ander schreef:Auto 3 had waarschijnlijk geen spiegel van het merk Ex. 20, nummer 13.
- Bonny
- Contacteer:
Soms kun je beter een trapje of een ladder gebruiken: http://www.youtube.com/watch?v=fZwqFn5g ... r_embedded
The Groom's still waiting at the altar

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- oesterschelpje
OOOohh, ik dacht dat je naar de letters keek; NBV (nieuwe bijbelvertaling) en GBS (gereformeerde bijbel stichting).Orchidee schreef:Zulke cijfers/letters kunnen wij alleen maar van dromen...huisman schreef:Auto 1 is nieuwerLuther schreef:Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.
Opeens werd mij alles duidelijk. Ik zag de nummerborden:
Auto 1: 26-NBV-3
Auto 2: 33-GBS-9
Misschien over 10 jaar...
Misschien dat ze elkaar daarom aan het bestoken waren!
oesterschelpje schreef: OOOohh, ik dacht dat je naar de letters keek; NBV (nieuwe bijbelvertaling) en GBS (gereformeerde bijbel stichting).![]()
Je bent wel erg snel met je conclusie. Volgens mij was dat ook de reden dat Luther het bericht postte.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Deze heb ik eerder gezien. Erg grappig en het werkt nog ookLuther schreef:http://www.youtube.com/watch?v=ZbZvnH0z ... re=related
(Zijn er meer automerken/types die smal genoeg zijn voor deze garage?)
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Hmm, een smart? Passen d'r mogelijk wel twee van inDa Capo schreef:Deze heb ik eerder gezien. Erg grappig en het werkt nog ookLuther schreef:http://www.youtube.com/watch?v=ZbZvnH0z ... re=related
(Zijn er meer automerken/types die smal genoeg zijn voor deze garage?)
Edit: een smart is 1.56m breed
Maar dat zal wel zijn inclusief buitenspiegels...
Beide auto's reden op de rechte weg. (alleen was die natuurlijk ook wel veel te breedoesterschelpje schreef:OOOohh, ik dacht dat je naar de letters keek; NBV (nieuwe bijbelvertaling) en GBS (gereformeerde bijbel stichting).Orchidee schreef:Zulke cijfers/letters kunnen wij alleen maar van dromen...huisman schreef:Auto 1 is nieuwerLuther schreef:Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.
Misschien over 10 jaar...![]()
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Auto 1 reed anders onnodig links hoor.Luther schreef:Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.
Al was het niet netjes van auto 2 om koste wat kost rechts te willen inhalen.
Jongere schreef:Auto 1 reed anders onnodig links hoor.Luther schreef:Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.
Al was het niet netjes van auto 2 om koste wat kost rechts te willen inhalen.
- jakobmarin
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Terwijl het op zich geen lachwekkend onderwerp is.
Maar heel aanstekelijk

Maar heel aanstekelijk
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon