Situatie Midden-Oosten

HHR

Re: Situatie Midden-Oosten

Bericht door HHR »

Job schreef: 13 jun 2025, 21:24

PS Zou je misschien toch maar gewoon weer de leestekens gewoon willen gaan gebruiken?
Twee keer gewoon.
Maar wil jij misschien stoppen me steeds dit soort steekjes uit te delen en de forum detective uit te hangen?
Heel irritant.
Henk J

Bericht door Henk J »

Bourdon16 schreef: 13 jun 2025, 17:06 Ik vind dat Iran er vooralsnog niet veel van bakt.
Nu toch verschillende doden en gewonden in Israël plus de nodige schade. Zo zie je dat ook de meest geavanceerde verdedigingsinstallaties niet alles tegenhouden.
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

Bourdon16 schreef: 13 jun 2025, 17:06 Ik vind dat Iran er vooralsnog niet veel van bakt.
Dat heeft alles te maken met de initiële Israëlische aanval die de commandostructuur van Iran ernstig heeft verzwakt. Bovendien is een groot deel van de Iraanse luchtafweer uitgeschakeld en zijn ook al flink wat lanceerinrichtingen voor raketten geraakt, waardoor Iran slechts beperkt terug kan slaan.
Job

Bericht door Job »

HHR schreef: 14 jun 2025, 11:08

PS Zou je misschien toch maar gewoon weer de leestekens gewoon willen gaan gebruiken?
Twee keer gewoon.
Maar wil jij misschien stoppen me steeds dit soort steekjes uit te delen en de forum detective uit te hangen?
Heel irritant.
Goed gezien, dat gewoon.

Dit was dit keer geen bijdrage als detective. Ik lees de bijdragen waarin J de Groot de interpunctie niet goed gebruikt met veel moeite. Sommigen hebben dat: die kunnen tekst inhoudelijk lastig lezen omdat de interpunctie niet klopt. Ik denk, wetend dat J de Groot het gewoon kan (dat blijkt uit verschillende andere bijdrages van J de Groot), dat ik hier gerust om mag vragen.
Wim Anker

Bericht door Wim Anker »

Job schreef: 14 jun 2025, 11:29

Twee keer gewoon.
Heel irritant.
Goed gezien, dat gewoon.

Dit was dit keer geen bijdrage als detective. Ik lees de bijdragen waarin J de Groot de interpunctie niet goed gebruikt met veel moeite. Sommigen hebben dat: die kunnen tekst inhoudelijk lastig lezen omdat de interpunctie niet klopt. Ik denk, wetend dat J de Groot het gewoon kan (dat blijkt uit verschillende andere bijdrages van J de Groot), dat ik hier gerust om mag vragen.
Als de nickname al J de Groot is i.p.v J. de Groot dan is het typen voor blindemansogen denk ik.
J de Groot

Bericht door J de Groot »

Wim Anker schreef: 14 jun 2025, 11:36
Job schreef: 14 jun 2025, 11:29

Twee keer gewoon.
Heel irritant.
Goed gezien, dat gewoon.

Als de nickname al J de Groot is i.p.v J. de Groot dan is het typen voor blindemansogen denk ik.
Dat lukte niet bij het aanmelden, die punt.
En om dan ook mijn punt nog te maken: het is i.p.v. Dus ook na de v moet een punt.
Delftenaar

Bericht door Delftenaar »

refo schreef: 14 jun 2025, 10:47Wat een logica. We hebben nucleaire wapens, maar we kunnen ze niet gebruiken, want dan wordt Amerika boos. Welke dreiging is er dan?
Je begrijpt zelf ook wel dat atoombommen er niet zijn om ingezet te worden maar om af te schrikken.
Of wil je de hele aarde in een kernoorlog ten onder laten gaan?
Terri

Bericht door Terri »

Maar stel... een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik denk best wel eens aan: "Dan zullen de hemelen met gedruis voorbijgaan en de elementen brandend vergaan, en de aarde en de werken daarop zullen verbranden". 2 Petrus 3:10
Wim Anker

Bericht door Wim Anker »

https://x.com/GEvanlagen/status/1933752 ... ZLDig&s=19

Moet je dit filmjpe toch eens zien. Totaal wereldvreemd.
Job

Bericht door Job »

Terri schreef: 14 jun 2025, 15:52 Maar stel... een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik denk best wel eens aan: "Dan zullen de hemelen met gedruis voorbijgaan en de elementen brandend vergaan, en de aarde en de werken daarop zullen verbranden". 2 Petrus 3:10
Eens, zo zit ik er ook in, al geloof ik dat de wereld uiteindelijk niet zal vergaan door mensenhanden. God Zelf zal de punt zetten meen ik. Maar er zijn onberekenbare mensen aan de macht. Bovendien gaan mensen soms liever mét hun vijand tenonder dan dat ze hun vijand zien voort blijven leven. Vooral zij die menen dat ze door tig maagden worden opgewacht in het paradijs.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Haha die kwamen van een koude kermis thuis.
J de Groot

Bericht door J de Groot »

Job schreef: 14 jun 2025, 16:03
Terri schreef: 14 jun 2025, 15:52 Maar stel... een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik denk best wel eens aan: "Dan zullen de hemelen met gedruis voorbijgaan en de elementen brandend vergaan, en de aarde en de werken daarop zullen verbranden". 2 Petrus 3:10
Eens, zo zit ik er ook in, al geloof ik dat de wereld uiteindelijk niet zal vergaan door mensenhanden. God Zelf zal de punt zetten meen ik. Maar er zijn onberekenbare mensen aan de macht. Bovendien gaan mensen soms liever mét hun vijand tenonder dan dat ze hun vijand zien voort blijven leven. Vooral zij die menen dat ze door tig maagden worden opgewacht in het paradijs.
Israël zelf heeft ook kernwapens toch?
TSD

Bericht door TSD »

Bourdon16 schreef: 14 jun 2025, 16:07 Haha die kwamen van een koude kermis thuis.
Ik vind dit ongepast. Deze mensen branden voor eeuwig in de hel. Dat is niet om lacherig over te doen.

Het zijn mensen met een ziel, die hun leven lang bedrogen zijn door een valse godsdienst. En ja, de dood van je vijanden kan een hele opluchting zijn, maar lacherig erover doen past niet.
Wim Anker

Bericht door Wim Anker »

TSD schreef: 14 jun 2025, 16:48
Bourdon16 schreef: 14 jun 2025, 16:07 Haha die kwamen van een koude kermis thuis.
Ik vind dit ongepast. Deze mensen branden voor eeuwig in de hel. Dat is niet om lacherig over te doen.

Het zijn mensen met een ziel, die hun leven lang bedrogen zijn door een valse godsdienst. En ja, de dood van je vijanden kan een hele opluchting zijn, maar lacherig erover doen past niet.
Deugpuntje voor TSD. (Weet verder niet waar de lijst bijgehouden wordt overigens).

Issue met al die nicknames is natuurlijk wel dat ik me afvraag: is het een forummer in het filmpje of niet?
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

TSD schreef: 14 jun 2025, 16:48

Ik doelde op die activisten die dachten dat ze in Egypte met de rode loper zouden worden ontvangen voor hun mars richting Gaza.
Plaats reactie