Twee keer gewoon.
Maar wil jij misschien stoppen me steeds dit soort steekjes uit te delen en de forum detective uit te hangen?
Heel irritant.
Dat heeft alles te maken met de initiële Israëlische aanval die de commandostructuur van Iran ernstig heeft verzwakt. Bovendien is een groot deel van de Iraanse luchtafweer uitgeschakeld en zijn ook al flink wat lanceerinrichtingen voor raketten geraakt, waardoor Iran slechts beperkt terug kan slaan.
Goed gezien, dat gewoon.
Als de nickname al J de Groot is i.p.v J. de Groot dan is het typen voor blindemansogen denk ik.Job schreef: ↑14 jun 2025, 11:29Goed gezien, dat gewoon.
Dit was dit keer geen bijdrage als detective. Ik lees de bijdragen waarin J de Groot de interpunctie niet goed gebruikt met veel moeite. Sommigen hebben dat: die kunnen tekst inhoudelijk lastig lezen omdat de interpunctie niet klopt. Ik denk, wetend dat J de Groot het gewoon kan (dat blijkt uit verschillende andere bijdrages van J de Groot), dat ik hier gerust om mag vragen.
Dat lukte niet bij het aanmelden, die punt.Wim Anker schreef: ↑14 jun 2025, 11:36Als de nickname al J de Groot is i.p.v J. de Groot dan is het typen voor blindemansogen denk ik.Job schreef: ↑14 jun 2025, 11:29Goed gezien, dat gewoon.
Dit was dit keer geen bijdrage als detective. Ik lees de bijdragen waarin J de Groot de interpunctie niet goed gebruikt met veel moeite. Sommigen hebben dat: die kunnen tekst inhoudelijk lastig lezen omdat de interpunctie niet klopt. Ik denk, wetend dat J de Groot het gewoon kan (dat blijkt uit verschillende andere bijdrages van J de Groot), dat ik hier gerust om mag vragen.
Je begrijpt zelf ook wel dat atoombommen er niet zijn om ingezet te worden maar om af te schrikken.
Eens, zo zit ik er ook in, al geloof ik dat de wereld uiteindelijk niet zal vergaan door mensenhanden. God Zelf zal de punt zetten meen ik. Maar er zijn onberekenbare mensen aan de macht. Bovendien gaan mensen soms liever mét hun vijand tenonder dan dat ze hun vijand zien voort blijven leven. Vooral zij die menen dat ze door tig maagden worden opgewacht in het paradijs.
Israël zelf heeft ook kernwapens toch?Job schreef: ↑14 jun 2025, 16:03Eens, zo zit ik er ook in, al geloof ik dat de wereld uiteindelijk niet zal vergaan door mensenhanden. God Zelf zal de punt zetten meen ik. Maar er zijn onberekenbare mensen aan de macht. Bovendien gaan mensen soms liever mét hun vijand tenonder dan dat ze hun vijand zien voort blijven leven. Vooral zij die menen dat ze door tig maagden worden opgewacht in het paradijs.
Ik vind dit ongepast. Deze mensen branden voor eeuwig in de hel. Dat is niet om lacherig over te doen.
Deugpuntje voor TSD. (Weet verder niet waar de lijst bijgehouden wordt overigens).TSD schreef: ↑14 jun 2025, 16:48Ik vind dit ongepast. Deze mensen branden voor eeuwig in de hel. Dat is niet om lacherig over te doen.
Het zijn mensen met een ziel, die hun leven lang bedrogen zijn door een valse godsdienst. En ja, de dood van je vijanden kan een hele opluchting zijn, maar lacherig erover doen past niet.
Ik doelde op die activisten die dachten dat ze in Egypte met de rode loper zouden worden ontvangen voor hun mars richting Gaza.TSD schreef: ↑14 jun 2025, 16:48Ik vind dit ongepast. Deze mensen branden voor eeuwig in de hel. Dat is niet om lacherig over te doen.
Het zijn mensen met een ziel, die hun leven lang bedrogen zijn door een valse godsdienst. En ja, de dood van je vijanden kan een hele opluchting zijn, maar lacherig erover doen past niet.