We hebben inmiddels de verzekering ingeschakeld.
Manlief heeft de bijkeuken afgesloten van de rest.
Maandag komen ze schade opnemen en repareren.
Een grote opluchting, we hoeven dus niet zelf aan de slag!

1. Je verwart hier overheid en kerk op een manier die Troelstra je niet zou verbeteren, verbazingwekkend dat je het systeem van de eerste christengemeente zo een op een kopieert naar de gewenste opstelling door "Vadertje Staat".huisman schreef:Zo'n systeem ziet er toch anders uit dan het "systeem" van de eerste christengemeente uit Handelingen.Helaas zijn er tegenwoordig reformatorische kapitalisten.44 En allen, die geloofden, waren bijeen, en hadden alle dingen gemeen;
45 En zij verkochten hun goederen en have, en verdeelden dezelve aan allen, naar dat elk van node had .
Oh wat vervelend, veel sterkte met alle ongemak!oesterschelpje schreef:Snik, de waterleiding in de bijkeuken is bevroren..., nu kan ik niet wassen!
Dat heet 'dooien'. De temperatuur komt boven nul en/of het regent. Daar kan die niet tegen.Auto schreef:het kapot maken van de sneeuwpop door etter jochies uit de buurt!
bovendien zaten wij gewoon bij de kachel hoor....refo schreef:Dat heet 'dooien'. De temperatuur komt boven nul en/of het regent. Daar kan die niet tegen.Auto schreef:het kapot maken van de sneeuwpop door etter jochies uit de buurt!
Helaas was het geen 'dooien' .... de kids hebben het zelf gezien. 1 van onze jongens was zo vedrietig en boos die zag gebeuren. Hij vroeg waarom toch altijd alles kapot gemaakt moet worden ...........refo schreef:Dat heet 'dooien'. De temperatuur komt boven nul en/of het regent. Daar kan die niet tegen.Auto schreef:het kapot maken van de sneeuwpop door etter jochies uit de buurt!
Oh wat balen zeg...oesterschelpje schreef:Mijn kies moest vanochtend vroeg worden gevuld, daarbij bloedde mijn tandvlees nogal heftig.
Ze hadden er wel een stofzuigertje bij, maar die kon niet alles bijhouden om weg te zuigen.
Tijdens het vullen was ik af en toe even aan het slikken.
Toen proefde ik al het bloed en ging het mis.![]()
Ik vloog overeind en kon net niet de spoelbak halen.
Ik heb achteraf meegeholpen om de ravage te cleanen, t zag er echt niet uit.
Wat voelde ik me beroerd zeg!
Sterkte joh!Orchidee schreef:Oh wat balen zeg...oesterschelpje schreef:Mijn kies moest vanochtend vroeg worden gevuld, daarbij bloedde mijn tandvlees nogal heftig.
Ze hadden er wel een stofzuigertje bij, maar die kon niet alles bijhouden om weg te zuigen.
Tijdens het vullen was ik af en toe even aan het slikken.
Toen proefde ik al het bloed en ging het mis.![]()
Ik vloog overeind en kon net niet de spoelbak halen.
Ik heb achteraf meegeholpen om de ravage te cleanen, t zag er echt niet uit.
Wat voelde ik me beroerd zeg!
Her en der worden er ook grote gaten in ijsbanen gemaakt, waarom doet iemand zoietsAuto schreef:Helaas was het geen 'dooien' .... de kids hebben het zelf gezien. 1 van onze jongens was zo vedrietig en boos die zag gebeuren. Hij vroeg waarom toch altijd alles kapot gemaakt moet worden ...........refo schreef:Dat heet 'dooien'. De temperatuur komt boven nul en/of het regent. Daar kan die niet tegen.Auto schreef:het kapot maken van de sneeuwpop door etter jochies uit de buurt!
een warme douche, warme thee en dan op het elektische deken! Sterkte ermee!Mariavt schreef:Vanmiddag wilde ik even naar de markt op mijn race mobiel, ongeveer zo'n 4km verderop, ben ik onderweg ongeveer op de helft, begint dat ding steeds langzamer te rijden, ik kon nog net bij de lidl komen en heb door een kennis de servicedienst laten bellen want mijn accu was hélemaal leeg. Werd ik teruggebeld door die kennis, zegt ie, ze komen eraan maar het kan wel een half uur tot drie kwartier duren.
En idd. ze kwamen pas na drie kwartier, en kóud dat ik het had, mijn botten doen er nog pijn van en ik zit nu lekker binnen maar het lijkt wel of ik niet warm te krijgen ben. ('k heb af en toe even bij de lidl binnen gestaan om op te warmen maar moest de hulpdienst in de gaten houden, dus dicht bij mijn scoot blijven) toen ze eindelijk kwamen kreeg ik twee nieuwe accu's en kon ik weer volop gas geven.
Gelijk op de markt thermospul gekocht en een dikke flanellen pyama.
Één les heb ik wel geleerd, ik ga nooit meer zo ver weg op de scootmobiel als het rond het vriespunt is. Brrrrrr ...........