Tiberius schreef:Dat denk ik ook. Als het maar niet te hard is. Of te langzaam.henriët schreef:klopt.. maar misschien vindt Gijs fietsen juist leuk.refo schreef:Er zijn ook vakanties waarin niet gefietst wordt.henriët schreef: en dan vraag je toch gewoon of ze iets langzamer willen fietsen!
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
precies!Tiberius schreef:Dat denk ik ook. Als het maar niet te hard is. Of te langzaam.henriët schreef:klopt.. maar misschien vindt Gijs fietsen juist leuk.refo schreef:Er zijn ook vakanties waarin niet gefietst wordt.henriët schreef: en dan vraag je toch gewoon of ze iets langzamer willen fietsen!
Vanochtend/middag gewerkt (9:15-14:30). Boodschappen gedaan. Nu lekker relaxen. Voor het eten zorgen en vanavond misschien wat huishouden...

Ga je dan niet heel erg achterlopen met je verslavingsthermometer?Gijs83 schreef:Vanaf vandaag 2 weken vakantie. Vanaf a.s. vrijdag ben ik (weer) een week in Elspeet. Dus dan zijn jullie even van mij af!
Of ga je jezelf beraden op meer verfijnde meettechnieken?
Hoezo? Refoforum registrireert feilloos de feiten en zelf bespaart het me berichten. Misschien ga ik me beraden... Maarre voordat ik weg ga wordt de maandelijkse stand nog bekend gemaakt. Dus een ieder kan z'n borst nog nat maken!!!jvdg schreef:Ga je dan niet heel erg achterlopen met je verslavingsthermometer?Gijs83 schreef:Vanaf vandaag 2 weken vakantie. Vanaf a.s. vrijdag ben ik (weer) een week in Elspeet. Dus dan zijn jullie even van mij af!
![]()
Of ga je jezelf beraden op meer verfijnde meettechnieken?
nu al?helma schreef: in elk geval wil ik de kasten (seizoenwissel) ook deze week tussendoor doen![]()
vanavond:
- schaakles geven
- artikel schrijven (of eigenlijk verder schrijven)
- zelfstudie opdrachten maken
- schaakles geven
- artikel schrijven (of eigenlijk verder schrijven)
- zelfstudie opdrachten maken
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- JolandaOudshoorn
Ik ben ook al begonnen.Zita schreef:nu al?helma schreef: in elk geval wil ik de kasten (seizoenwissel) ook deze week tussendoor doen![]()
Of is het in het midden/oosten des lands zoveel kouder dan in het westen?
Verder: zieke zoon thuis, dus echt veel komt er niet van het huishouden. Vanavond een vergadering en een iformatie bijeenkomst op school. Ik denk dat ik de laatste ga skippen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vanavond: een les voorbereiden en een gemene overhoring in elkaar zetten. (als je leerling van mij bent en dit leest: wees gewaarschuwd! Morgen het eerste uur is het raak...) En verder niet veel.
Ik ga nu een waarschuwingsmail aan die leerlingen de deur uit doen...Zita schreef:vanavond: een les voorbereiden en een gemene overhoring in elkaar zetten.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Morgen naar Den Haag... vertrouwen in de medemens kweken...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Vandaag hele dag cursus gehad......
Vanavond startavond verenigingsleven in de gemeente.
Spreker: ds.R.v.d.Spoel, missionair predikant in Amersfoort Vathorst over de kunst van het luisteren naar de preek.
Een boeiende spreker.
Moest na de pauze naar huis om hier nog wat werk te verrichten. Dat eindigde bruut door een ongelukje hier waardoor we heel wat schoonmaakwerk hadden.

Vanavond startavond verenigingsleven in de gemeente.
Spreker: ds.R.v.d.Spoel, missionair predikant in Amersfoort Vathorst over de kunst van het luisteren naar de preek.
Een boeiende spreker.
Moest na de pauze naar huis om hier nog wat werk te verrichten. Dat eindigde bruut door een ongelukje hier waardoor we heel wat schoonmaakwerk hadden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Rommelen: lees huishouden en boodschappen.
vanmorgen fijne Vrouwenmorgen gehad 
Avonddienst! Vanmorgen wat huiswerk van CGO: kerkgeschiedenis. En nog wat huiswerk voor mijn opleiding.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.