hi... lief van je. Mijn jongste broertje kwam uit zijn werk langs en was van plan thuis friet te bakken, dus die heeft even wat gehaald..... ik had snel genoeg, maar 't was best lekker...... (maar of het ook verstandig washelma schreef:zal ik iemand sturen??MarthaMartha schreef:daar heb ik nu zo'n enorme zin in........ (maar dat is natuurlijk belachelijk als je ziek bent)JolandaOudshoorn schreef:friet!
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
- MarthaMartha
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
gebakken aardappels (van aardappels die bijna bevroren zijn geweest, afgrijselijk zoet dus) met sla. En dat terwijl nasi op de planning stond 
ik zuurkoolstamppot
m'n man at vlees,aardappels en groenten.
m'n man at vlees,aardappels en groenten.
Ik ga tomatensoep proberen. 
ik heb ook friet meegegeten, maar het ligt me nog al zwaar op de maag.. nu heb ik weer spijt...MarthaMartha schreef:hi... lief van je. Mijn jongste broertje kwam uit zijn werk langs en was van plan thuis friet te bakken, dus die heeft even wat gehaald..... ik had snel genoeg, maar 't was best lekker...... (maar of het ook verstandig washelma schreef:zal ik iemand sturen??MarthaMartha schreef:daar heb ik nu zo'n enorme zin in........ (maar dat is natuurlijk belachelijk als je ziek bent)JolandaOudshoorn schreef:friet!) ....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
herkenbaaralbion schreef:ik heb ook friet meegegeten, maar het ligt me nog al zwaar op de maag.. nu heb ik weer spijt...MarthaMartha schreef:hi... lief van je. Mijn jongste broertje kwam uit zijn werk langs en was van plan thuis friet te bakken, dus die heeft even wat gehaald..... ik had snel genoeg, maar 't was best lekker...... (maar of het ook verstandig washelma schreef:zal ik iemand sturen??MarthaMartha schreef:
daar heb ik nu zo'n enorme zin in........ (maar dat is natuurlijk belachelijk als je ziek bent)) ....
herkenbaarMarthaMartha schreef:[quote="albionik heb ook friet meegegeten, maar het ligt me nog al zwaar op de maag.. nu heb ik weer spijt...

- MarthaMartha
a bah.............. effe niet aan denken.....artistiek schreef:MarthaMartha schreef:herkenbaaralbion schreef:ik heb ook friet meegegeten, maar het ligt me nog al zwaar op de maag.. nu heb ik weer spijt...
Hier ook, met ham en kaas. Uit de oven.madelief1983 schreef:macaroni!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
net een megastapel broodjes gesmeerd en belegd met gebakken ei/gebakken kipfilet
kunnen we er morgen tegenaan in Willingen
- MarthaMartha
fijne dag!!!helma schreef:net een megastapel broodjes gesmeerd en belegd met gebakken ei/gebakken kipfilet
Lekkere broodjes shoarma MET knoflooksaus
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Wilma van den Berg
...enneh, je post is onderweg!MarthaMartha schreef:fijne dag!!!helma schreef:net een megastapel broodjes gesmeerd en belegd met gebakken ei/gebakken kipfilet
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Heel fout, ik weet het, maar ik zou er zo aan beginnen als het nu voor mijn neus stond...Gelukkig is dat niet het geval...MarthaMartha schreef:a bah.............. effe niet aan denken.....artistiek schreef:MarthaMartha schreef:herkenbaaralbion schreef:ik heb ook friet meegegeten, maar het ligt me nog al zwaar op de maag.. nu heb ik weer spijt...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- madelief1983
aardappels met wortels en kip!