De hele bups is verkocht! Weliswaar aan een handelaar, maar toch. Leuk voor het goede doel.Dodo schreef:De boeken van De Banier: Uit den schat des Woords, zijn dat bijzondere boeken? Er is een stapel van binnengekomen in onze kringloopwinkel, in goede staat. Zijn ze wat waard?
Vraag (algemeen)
- Dodo
Re: Vraagje
Ik wil er geen nieuw topic voor openen, maar kom ik morgen op de Mbuma-zendingsdag in Gorinchem nog forummers tegen?
Het staat wel op de planning. Ik draag een donker tweedelig pak.Piet Puk schreef:Ik wil er geen nieuw topic voor openen, maar kom ik morgen op de Mbuma-zendingsdag in Gorinchem nog forummers tegen?

En geen baard toch? Dacht ik.CvdW schreef:Het staat wel op de planning. Ik draag een donker tweedelig pak.Piet Puk schreef:Ik wil er geen nieuw topic voor openen, maar kom ik morgen op de Mbuma-zendingsdag in Gorinchem nog forummers tegen?
Stropdas en grijze bakkebaarden.
Dat wordt makkelijk herkennen. Niemand loopt er zo bij daarCvdW schreef:Het staat wel op de planning. Ik draag een donker tweedelig pak.Piet Puk schreef:Ik wil er geen nieuw topic voor openen, maar kom ik morgen op de Mbuma-zendingsdag in Gorinchem nog forummers tegen?

Als ik kom, kom ik met oranje hoed!
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
-
- Verbannen
- Dodo
Computervraagje: ik kan sinds een dag of wat de apostrof niet meer typen op de computer. De overige tekens gaan prima, dus het is geen kwestie van de landeninstelling. Wat kan dit zijn? Hoe verhelp ik dit?
ctr+shift al geprobeerd?Dodo schreef:Computervraagje: ik kan sinds een dag of wat de apostrof niet meer typen op de computer. De overige tekens gaan prima, dus het is geen kwestie van de landeninstelling. Wat kan dit zijn? Hoe verhelp ik dit?
~~Soli Deo Gloria~~
- Dodo
Al twintig keer.Hendrikus schreef:ctr+shift al geprobeerd?Dodo schreef:Computervraagje: ik kan sinds een dag of wat de apostrof niet meer typen op de computer. De overige tekens gaan prima, dus het is geen kwestie van de landeninstelling. Wat kan dit zijn? Hoe verhelp ik dit?
Met Alt 39 (op je numerieke toetsenbord) kan het altijd nogDodo schreef:Al twintig keer.Hendrikus schreef:ctr+shift al geprobeerd?Dodo schreef:Computervraagje: ik kan sinds een dag of wat de apostrof niet meer typen op de computer. De overige tekens gaan prima, dus het is geen kwestie van de landeninstelling. Wat kan dit zijn? Hoe verhelp ik dit?
~~Soli Deo Gloria~~
Alle landen verwijderen bij landinstellingen behalve US-international. Dan kan je apostrof via spatie-apostrof ingeven.
- Dodo
Ik ben nu weer thuis, ik ga dit volgende week proberen. Bedankt.Tiberius schreef:Alle landen verwijderen bij landinstellingen behalve US-international. Dan kan je apostrof via spatie-apostrof ingeven.
- Dodo
Helaas...Dodo schreef:Ik ben nu weer thuis, ik ga dit volgende week proberen. Bedankt.Tiberius schreef:Alle landen verwijderen bij landinstellingen behalve US-international. Dan kan je apostrof via spatie-apostrof ingeven.