Hier sluit ik me echt van harte bij aan!JolandaOudshoorn schreef:wat moeilijk zeg. Sterkte ermee (hoewel ik besef dat dit oppervlakkig klinkt, maar ik meen het wel oprecht)zusterelly schreef:...aan het eind van deze maand waarschijnlijk euthanasie wordt gepleegd bij één van de bewoners op onze afdeling.
...ik dit nog nooit van zo dichtbij meemaak.
...en ook nooit meer hoop mee te maken.
...dit veel impact heeft op ons team.
...we het niet begrijpen.
...wat is dan "ondraaglijk lijden", zo vragen we ons af.
...het veel gespreksstof geeft met collega's
...dat mooi is maar ook intensief.
...de bewoner er blij mee is dat zijn leven straks over zal zijn
Wist je dat . . . [11]
- Wilma van den Berg
Re: Wist je dat . . . [11]
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
...ik op dit moment in de chat niet echt veel van het Christelijke zie en bemerk.
...ik dit absoluut
vindt.
...ik dit absoluut

- Wilma van den Berg
Lassie schreef:...ik op dit moment in de chat niet echt veel van het Christelijke zie en bemerk.
...ik dit absoluutvindt.

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Was er geen chat-mod?Lassie schreef:...ik op dit moment in de chat niet echt veel van het Christelijke zie en bemerk.
Jazeker.. die was er.Tiberius schreef:Was er geen chat-mod?Lassie schreef:...ik op dit moment in de chat niet echt veel van het Christelijke zie en bemerk.
Maar het is gelukkig al weer opgelost.
- MarthaMartha
... democritus ingesneeuwd zit?
... er vannacht weer een halve meter sneeuw is gevallen?
... ik hoop dat ze vandaag de weg wel weer open krijgen

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
In hoeverre is het tehuis waar je werkt christelijk te noemen en heb je christelijke collega'szusterelly schreef:...aan het eind van deze maand waarschijnlijk euthanasie wordt gepleegd bij één van de bewoners op onze afdeling.
...ik dit nog nooit van zo dichtbij meemaak.
...en ook nooit meer hoop mee te maken.
...dit veel impact heeft op ons team.
...we het niet begrijpen.
...wat is dan "ondraaglijk lijden", zo vragen we ons af.
...het veel gespreksstof geeft met collega's
...dat mooi is maar ook intensief.
...de bewoner er blij mee is dat zijn leven straks over zal zijn

...ik de 'verslavingsthermometer' weer heb bijgewerkt.
...het dit keer niet echt veel bijzonders opleverde!
...de volgende forummers in de achterliggende relatief meer berichten hebben achtergelaten: zuster elly, Ichtus, Mister en Freek?
..de volgende forummers dit keer onze constante factoren waren: Gijs83, Gian, Tiberius, Marnix, Afgewezen, Jolanda Oudshoorn, Hendrikus, Refo, Erasmiaan, Marco, hmprff en Wim.
...de volgende forummers relatief (een heel stuk) minder berichten achterlieten: speranza, -DIA- en Monique.
...ik de forummers die gemiddeld minder als 1 bericht per dag achterlaten uit de 'thermometer' verwijderd heb, dat zijn:
Klaas-Jan, edele strijdster, JaCa, mayflower, Luther, Sweelinck25, Zita, Gabrielle, Herman, Margriet, MariaW, Channa en Ber10e.
...de top 10 er met deze maand erbij als volgt uitziet:
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.Tiberius
5.Droelie(omdat-ie nieuw is!)
6.Henriet
7.Albion
8.Marnix
9.Afgewezen
10.Gijs83
...de volgende forummers in de achterliggende relatief meer berichten hebben achtergelaten: zuster elly, Ichtus, Mister en Freek?
..de volgende forummers dit keer onze constante factoren waren: Gijs83, Gian, Tiberius, Marnix, Afgewezen, Jolanda Oudshoorn, Hendrikus, Refo, Erasmiaan, Marco, hmprff en Wim.
...de volgende forummers relatief (een heel stuk) minder berichten achterlieten: speranza, -DIA- en Monique.
...ik de forummers die gemiddeld minder als 1 bericht per dag achterlaten uit de 'thermometer' verwijderd heb, dat zijn:
Klaas-Jan, edele strijdster, JaCa, mayflower, Luther, Sweelinck25, Zita, Gabrielle, Herman, Margriet, MariaW, Channa en Ber10e.
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.Tiberius
6.Henriet
7.Albion
8.Marnix
9.Afgewezen
10.Gijs83
- MarthaMartha
hahahahhaa... op 1.... tja, ik had deze week ook zóveel tijd...Gijs83 schreef:...ik de 'verslavingsthermometer' weer heb bijgewerkt.
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.Tiberius
6.Henriet
7.Albion
8.Marnix
9.Afgewezen
10.Gijs83

Rens en jij zijn elkaar aardig genaderd. Rens gaat omhoog en jij naar beneden! Dus wellicht sta de volgende maand op nr.2!MarthaMartha schreef: hahahahhaa... op 1.... tja, ik had deze week ook zóveel tijd...
Voordat je richting jvdg zakt moet er overigens nog heel wat gebeuren. Die heeft zo'n 3 berichten meerder per dag gemiddeld dus... Je heb er altijd nog 7 meer als mij gemiddeld!

- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:... democritus ingesneeuwd zit?

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:... democritus ingesneeuwd zit?
... ik hoop dat ze vandaag de weg wel weer open krijgendie blijft nog een weekje extra weg

en daar moet jij om lachen ?
meer dan ik, Gijs!Gijs83 schreef:heb er altijd nog 7 meer als mij gemiddeld!

~~Soli Deo Gloria~~
Behalve wanneer je 'als' opvat als voorzetsel.Hendrikus schreef:meer dan ik, Gijs!Gijs83 schreef:heb er altijd nog 7 meer als mij gemiddeld!
Afgewezen schreef:Behalve wanneer je 'als' opvat als voorzetsel.Hendrikus schreef:meer dan ik, Gijs!Gijs83 schreef:heb er altijd nog 7 meer als mij gemiddeld!