Altijd leuk, jezelf nog een kwooten...Mister schreef:Ik ben altijd wel goed in denksport...

Altijd leuk, jezelf nog een kwooten...Mister schreef:Ik ben altijd wel goed in denksport...
En als Tukkertje nog meelas, kwam "vissen" als sport ook nog in beeld.jvdg schreef:Overigens vreemd dat je in deze poll maar kunt kiezen uit 3 sporten en overige....
Een veel beoefende sport in onze kringen is de denksport.
Die sport mis ik in deze poll.
O eeeeeeecht?Droelie schreef:Tja ik neem aan dat men hier wel zo snugger is dat ik jullie een btje voor het lapje houdt...Marnix schreef:Openluchtmeeting in het openluchtmuseum, dat lijkt me wel wat
Droelie, waarom het altijd zo ver weg is, vraag je je af... terwijl je "woonplaats: Kreta" in je profiel hebt staan
Droelie schreef:Tja ik neem aan dat men hier wel zo snugger is dat ik jullie een btje voor het lapje houdt...Marnix schreef:Openluchtmeeting in het openluchtmuseum, dat lijkt me wel wat
Droelie, waarom het altijd zo ver weg is, vraag je je af... terwijl je "woonplaats: Kreta" in je profiel hebt staan
vergeet het wandelen en fietsen niet. 2 sporten die uiterst effectief zijn!jvdg schreef:Overigens vreemd dat je in deze poll maar kunt kiezen uit 3 sporten en overige....
zolang het maar géén nordic-walking is, want dán loop je dus écht voor joker.....JolandaOudshoorn schreef:vergeet het wandelen en fietsen niet. 2 sporten die uiterst effectief zijn!jvdg schreef:Overigens vreemd dat je in deze poll maar kunt kiezen uit 3 sporten en overige....
ach ja, ik loop ook wel eens met krukken... tik, tik, tik, tik, hoor je dan. Heel gezellig geluis, 's avonds laatRens schreef:zolang het maar géén nordic-walking is, want dán loop je dus écht voor joker.....JolandaOudshoorn schreef:vergeet het wandelen en fietsen niet. 2 sporten die uiterst effectief zijn!jvdg schreef:Overigens vreemd dat je in deze poll maar kunt kiezen uit 3 sporten en overige....
Tja, je kan het ook een hobby noemen. Maar ja, als puzzelen een sport is is vissen dat zekerHendrikus schreef:En als Tukkertje nog meelas, kwam "vissen" als sport ook nog in beeld.jvdg schreef:Overigens vreemd dat je in deze poll maar kunt kiezen uit 3 sporten en overige....
Sport?
(zo, eens kijken wat er gebeurt)
Ja echt!!!!!freek schreef:O eeeeeeecht?Droelie schreef:Tja ik neem aan dat men hier wel zo snugger is dat ik jullie een btje voor het lapje houdt...Marnix schreef:Openluchtmeeting in het openluchtmuseum, dat lijkt me wel wat
Marnix schreef:Nou, een date.... daten gaat over een relatie willen en op die manier hoef ik geen relatie met haar. Ik heb al een schat van een vriendin en die ruil ik niet in. Maar als er goede redenen zijn om haar (weer) eens te ontmoeten ga ik daar graag op in. Sporten of naar Kreta met een leuke meid is nooit verkeerd. En vergeet niet dat ze me heeft uitgedaagd, dat heeft de motivatie om haar te ontmoeten versterkt
Nou, tegenwoordig hoeft 'daten' niet meer noodzakelijk te betekenen 'een relatie willen'Marnix schreef:Nou, een date.... daten gaat over een relatie willen