Zomervakantie 2008

bazz
Berichten: 182
Lid geworden op: 06 mei 2002, 10:48
Locatie: Leiden

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door bazz »

ik heb opeens nog een lang weekend Londen ingepland, een vriend van me zit daar voor een halfjaar ofzo, en nodigde me uit. komdende donderdag is het vertrek al :)

eigenlijk zou ik ook wel weer eens een keer noordelijker gaan, ik doe de laatste jaren voornamelijk bloedhete landen aan, maar een land als Finland of IJsland lijkt me ook wel weer eens mooi.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16767
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door Hendrikus »

bazz schreef:ik heb opeens nog een lang weekend Londen ingepland, een vriend van me zit daar voor een halfjaar ofzo, en nodigde me uit. komende donderdag is het vertrek al :)
O, heerlijk!
Daar zou ik ook niet voor bedanken!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:Ik heb zooooooo'n zin om te gaan!!! Nog twee weekjes (amper) en dan heerlijk ff weg.
:super
Wieneke
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jan 2008, 14:50
Locatie: Stellendam Z-H

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door Wieneke »

ja, het noorden is ook erg mooi. Ik snap niet dat iedereen altijd richting het zuiden trekt.
Ik ben 2 jaar terug naar Noorwegen geweest. Een fantastisch mooi land, echt ongerept nog.
We hadden super weer (bijna elke dag 26 graden) en geen regen.

Maar ja misschien was dit mazzel hebben en moet je voor "mooi-weer-garantie" toch naar het zuiden...
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door albion »

Wieneke schreef:ja, het noorden is ook erg mooi. Ik snap niet dat iedereen altijd richting het zuiden trekt.
Ik ben 2 jaar terug naar Noorwegen geweest. Een fantastisch mooi land, echt ongerept nog.
We hadden super weer (bijna elke dag 26 graden) en geen regen.

Maar ja misschien was dit mazzel hebben en moet je voor "mooi-weer-garantie" toch naar het zuiden...

ik ga altijd naar het westen :)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23913
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door refo »

Wieneke schreef:ja, het noorden is ook erg mooi. Ik snap niet dat iedereen altijd richting het zuiden trekt.
Ik ben 2 jaar terug naar Noorwegen geweest. Een fantastisch mooi land, echt ongerept nog.
We hadden super weer (bijna elke dag 26 graden) en geen regen.

Maar ja misschien was dit mazzel hebben en moet je voor "mooi-weer-garantie" toch naar het zuiden...
Muggen?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door JALP »

Weet iemand nog iets leuks en betaalbaars in Frankrijk of Duitsland of zo? Voor 2 volwassen en 1 kind
Wieneke
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jan 2008, 14:50
Locatie: Stellendam Z-H

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door Wieneke »

muggen?

Gek genoeg niet gezien / last van gehdad, maar dat kan denk ik
per plaats verschillen. Ik zat zelf in Hemsedal.
Maar het is geen overbodige luxe goede muggenmelk mee te nemen.

Waar ik wél last had van muggen was in de Camarque...
Online
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11447
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door Mister »

refo schreef:
Wieneke schreef:ja, het noorden is ook erg mooi. Ik snap niet dat iedereen altijd richting het zuiden trekt.
Ik ben 2 jaar terug naar Noorwegen geweest. Een fantastisch mooi land, echt ongerept nog.
We hadden super weer (bijna elke dag 26 graden) en geen regen.

Maar ja misschien was dit mazzel hebben en moet je voor "mooi-weer-garantie" toch naar het zuiden...
Muggen?
Citroenkaarsje meenemen van de Xenos en daar ter plekke een spuitbus kopen voor het ongedierte. :super
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23913
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door refo »

JALP schreef:Weet iemand nog iets leuks en betaalbaars in Frankrijk of Duitsland of zo? Voor 2 volwassen en 1 kind
Wat is 'betaalbaar' ?

Frankrijk weet ik niet. In Duitsland is best veel betaalbaars te vinden. Hoewel die steeds meer aan Oostduitsers, Polen etc verhuurd worden. Beter langdurig een zekerheid tegen een wat lagere huur dan de hogere huur in de vakanties met kans op leegstand.

Gewoon googelen op ferienwohnung en dan de grote sites wegfilteren. Die zijn veel te duur. Zo weet ik in het Odenwald een woning voor 300 euro per week, die via holdiayhome (ofzoiets) 430 kost.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door henriët »

Als het vrijdag mooi (geen regen) weer is, gaan we de caravan opzetten op DE :super camping in Zeeland!!!!!!!!!!!! heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23913
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door refo »

henriët schreef:Als het vrijdag mooi (geen regen) weer is, gaan we de caravan opzetten op DE :super camping in Zeeland!!!!!!!!!!!! heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is het een opblaasbare?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door henriët »

refo schreef:
henriët schreef:Als het vrijdag mooi (geen regen) weer is, gaan we de caravan opzetten op DE :super camping in Zeeland!!!!!!!!!!!! heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is het een opblaasbare?
nee hoor, een heel stevige echte!!!!!!!!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door JolandaOudshoorn »

henriët schreef:Als het vrijdag mooi (geen regen) weer is, gaan we de caravan opzetten op DE :super camping in Zeeland!!!!!!!!!!!! heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doen henriet! Wij gaan vrijdag lekker naar Kijkduin met prachtige weersverwachtingen. Kan niet wachten om het zand weer tussen mijn tenen te voelen en om de heerlijke zeelucht op te snuiven!! (wie zin heeft om langs te komen, moet maar een pb-tje sturen. Marco zit iig dichtbij ::bye )
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door JALP »

refo schreef:
JALP schreef:Weet iemand nog iets leuks en betaalbaars in Frankrijk of Duitsland of zo? Voor 2 volwassen en 1 kind
Wat is 'betaalbaar' ?

Frankrijk weet ik niet. In Duitsland is best veel betaalbaars te vinden. Hoewel die steeds meer aan Oostduitsers, Polen etc verhuurd worden. Beter langdurig een zekerheid tegen een wat lagere huur dan de hogere huur in de vakanties met kans op leegstand.

Gewoon googelen op ferienwohnung en dan de grote sites wegfilteren. Die zijn veel te duur. Zo weet ik in het Odenwald een woning voor 300 euro per week, die via holdiayhome (ofzoiets) 430 kost.
Kwam eergister een vakantie huisje tegen voor € 199 in het laag seizoen en .....€ 899 in het hoogseizoen... is toch gekkenhuis
Plaats reactie