En tja... Het heet niet voor niets 'de krant van wakker Nederland'

Nee oordopjes vind ik verschrikkelijk. En die krant is het niet Helma.helma schreef:Oordopjes. Werkt uitstekend.
En tja... Het heet niet voor niets 'de krant van wakker Nederland'
Het ligt eraan hoe dicht je bij de drukker woont.Dodo schreef:Twee van de kinderen hebben kranten gelopen. Volkskrant, AD, Trouw. De kranten moesten voor zeven uur in de bus liggen. Ze begonnen dan om zes uur. Ik denk niet dat je om twee uur al kranten kon lopen. Dan waren ze nog niet op het depot.
Zorgen dat de brievenbus niet kleppert.Mara schreef:Ik meen dat buren verderop ook een abo hebben op deze krant. Ik zal hen eens vragen of zij er last van hebben.eilander schreef:Een klacht over te vroeg bezorgen zullen ze niet vaak krijgen. Ik denk niet dat ze een bezorger daarvoor op de vingers zullen tikken. Ik zou het eerder met hem zelf proberen te bespreken.
Mijn man hoort het nl. ook niet, die pit zo vast.
Vergelijkbaar met de PZC dus, hier in Zeeland.-DIA- schreef:Toelichting bij mijn stem: Ik lees dagelijks het RD, maar ik krijg ook dagelijks TUBANTIA in huis. Voor mensen van buiten Twente: TUBANTIA is een dagblad dat deel uitmaalt van de ADRegionaal (wat inhoudt dat het in grote lijnen dezelfde krant is als het AD, met wat extra regionaal nieuws). Door twee compleet verschillende kranten te vergelijken zie je hoe groot het verschil is. Overigens zou ik zelf nooit een abonnement nemen op TUBANTIA. Maar dat geheel terzijde.
Precies! De Persgroep heeft veel regionale bladen als Brabants Dagblad, De Stem, De Stentor, PZC... enz.-DIA- schreef:Toelichting bij mijn stem: Ik lees dagelijks het RD, maar ik krijg ook dagelijks TUBANTIA in huis. Voor mensen van buiten Twente: TUBANTIA is een dagblad dat deel uitmaalt van de ADRegionaal (wat inhoudt dat het in grote lijnen dezelfde krant is als het AD, met wat extra regionaal nieuws). Door twee compleet verschillende kranten te vergelijken zie je hoe groot het verschil is. Overigens zou ik zelf nooit een abonnement nemen op TUBANTIA. Maar dat geheel terzijde.
Dat boek heb ik al. Maar vriendelijk dank voor de attente opmerking!Dodo schreef:@Dia, ik heb hier het jubileumboek van het RD liggen, Vervolg op gisteren. Uitgegeven ter gelegenheid van 25 jaar RD. Vind je het leuk om die te hebben? Ik wil 'm wel opsturen.
pb sturen lukte niet.