Wat doen we vandaag?
genadig toegestaanhelma schreef:Mogen we deze tip gebruiken?refo schreef:Lekker naar 't bos geweest. Plus naar het Luchtvaartmuseum bij Soesterberg.
Gratis toegang en een tentoonstelling van de modelbouwers. Leuke uittip. Nog leuker: kost nix
Geen enkel deel van deze post mag gebruikt worden......
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Mijn broertjes waren altijd 2 dagen na elkaar jarig. Mijn moeder hield dan vaak het feestje tegelijk en ging regelmatig met die vriendjes naar Soesterberg. Erg leuk, jongens vinden het stoer, kost niks.refo schreef:genadig toegestaanhelma schreef:Mogen we deze tip gebruiken?refo schreef:Lekker naar 't bos geweest. Plus naar het Luchtvaartmuseum bij Soesterberg.
Gratis toegang en een tentoonstelling van de modelbouwers. Leuke uittip. Nog leuker: kost nix
Geen enkel deel van deze post mag gebruikt worden......
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vanochtend tot 11 uur lekker gerommeld in huis (was in de machine, bedden afgehaald).
Naar de ikea gefietst en daar wat boodschapjes gedaan.
Nu ff lekker de CV-Koers lezen (van juli-augustus).
Straks nog ff boodschappen bij de Super halen
Na 15:00 gaan we richting de ouders van m'n vriend en daar de verjaardag van z'n vader vieren!
Naar de ikea gefietst en daar wat boodschapjes gedaan.
Nu ff lekker de CV-Koers lezen (van juli-augustus).
Straks nog ff boodschappen bij de Super halen
Na 15:00 gaan we richting de ouders van m'n vriend en daar de verjaardag van z'n vader vieren!
mmmm kom je bij mij op visite....mag best hoor met die appeltaart :mrgreen:Margriet schreef:Appeltaart bakken en dan met de appeltaart op bezoek!!
Ik heb vandaag weer gezorgd dat mijn ouders weer internet hebben, want ik had er ook voor gezorgd dat ze het niet meer hadden

Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Naar Leiden, daar is een worship-dienst met muziekgenie Neal Morse (accoustische gitaar, keyboard en percussie waarschijnlijk) met muziek, overdenkingen etc.)
Erg leuk. Zaterdag was ook leuk, naar de film geweest (Atonement, erg goede film) en uit eten in een Turks Restaurant aan de Rijn.
Erg leuk. Zaterdag was ook leuk, naar de film geweest (Atonement, erg goede film) en uit eten in een Turks Restaurant aan de Rijn.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."