WAREN ZE ER WEER?helma schreef:ik had vandaag kant en klare kasteelbroodjes
kookkunst en eetplek.
Re: kookkunst en eetplek.
Oeps, schrok behoorlijk van het dreigement...jvdg schreef:Ik doelde niet op jou, maar op Ariene.....MarthaMartha schreef:stil maar, rustig maar, goed lezen...... mijn ogen vielen er bijna uit (zag je dat?), ik stemde toch niet toe?
![]()
![]()

Dus zal ik me voorstel maar weer intrekken, (MM, je weet niet wat je mist hoor

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- MarthaMartha
gelukkig maar, dan is de teleurstelling niet zo grootAriene schreef:Oeps, schrok behoorlijk van het dreigement...jvdg schreef:Ik doelde niet op jou, maar op Ariene.....MarthaMartha schreef:stil maar, rustig maar, goed lezen...... mijn ogen vielen er bijna uit (zag je dat?), ik stemde toch niet toe?
![]()
![]()
![]()
Dus zal ik me voorstel maar weer intrekken, (MM, je weet niet wat je mist hoor)

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wij eten vanavon een vispotje met aardappelpatjes.
Auto schreef:WAREN ZE ER WEER?helma schreef:ik had vandaag kant en klare kasteelbroodjes
ja geweldig lekker!
o.a. met brie, gerookte zalm, een soort eendeham ofzo met pesto, filet americain, eiersalade, Amsterdamse oude kaas ofzo
en dan gegarneerd met heerlijkheden als krulsla;rode uisnippertjes, pijnboompitten, plakjes olijven e.d
écht mjammie

Ik heb nog een rest van de bonenschotel van Donderdag en daar ga ik zo lekker maisbrood bij bakken!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
zowel gister als vandaag krijg ik weer kant en klare broodjes aangeleverd
ben maar een pan kippensoep aan t koken..ze komen allemaal zo nat thuis, dan is wat warms wel lekker

ben maar een pan kippensoep aan t koken..ze komen allemaal zo nat thuis, dan is wat warms wel lekker
Vanavond heerlijke Chili con Carne (schrijf ik het goed)
Dat gaat er hier altijd wel in.
Dat gaat er hier altijd wel in.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wij hadden de "chinees" als bezorger..........
ff bij de buren om het hoekje kijken, of ze nog wat voor mij hebben (chinese snackbar)
- sweelinck 25
Ik mag heel de week voor mezelf koken! kben lekker alleen.
Vandaag word het een slavink met aardappels en worteltjes. Met nog een schaaltje yoghert na!
Vandaag word het een slavink met aardappels en worteltjes. Met nog een schaaltje yoghert na!
zo swee! wat een talent!
wij eten sperziebonen, aardappels en sucadelapjes )die kreeg ik vanmorgen van mijn moeder'
wij eten sperziebonen, aardappels en sucadelapjes )die kreeg ik vanmorgen van mijn moeder'
kwas pas laat thuis (tegen zessen). Mijn man had gelukkig het eten al klaar staan
snijboontjes +worteltjes en erwten + runder hamburgers en aardappels. Heerlijk!
Verder heerlijke vla van de boerenwinkel in N....kerk. Lekker.
snijboontjes +worteltjes en erwten + runder hamburgers en aardappels. Heerlijk!
Verder heerlijke vla van de boerenwinkel in N....kerk. Lekker.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Lekkerkerk dus......albion schreef:Verder heerlijke vla van de boerenwinkel in N....kerk. Lekker.

jvdg schreef:Lekkerkerk dus......albion schreef:Verder heerlijke vla van de boerenwinkel in N....kerk. Lekker.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)