Welke ds heb je beluisterd? En PR staat voor?Bert Mulder schreef:Moet niet nalaten te vertellen dat we met plezier in Soest gekerkt hebben, in de HHK. De mensen waren erg vriendelijk, en mijn gezin heeft van de engelse vertaling genoten.
Hoewel de prediking soms wel van onze PR prediking afweek, zijn we toch in onze kerkgang gezegend. En 2 preken vond ik erg goed, terwijl 1 preek erg zwak was (aanbod). Wat ons erg opviel, is dat de dominee God niet als onze hemelse Vader aanspreekt, en ook de gemeente niet als de geliefden in onze Heere Jezus Christus.
Zomervakantie: Waar ga jij dit jaar heen?
- JolandaOudshoorn

Ik weet, mijn Verlosser leeft
						- Bert Mulder
 - Contacteer:

We zijn alleen bij de HHK in Soest geweest, en daar hebben we Ds R van Kooten, en ook Ds. De Groot van Dordrecht gehoord.  Verder ook 2 kandidaten, namelijk v/d Kamp en v/d Weg.  We zijn 2 zondagen in Nederland geweest, en verbleven bij Scherpenzeel.  PR betekend Protestant Reformed.

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
						- 

uitgeworpen

- JolandaOudshoorn

OK bedankt. Ds van Kooten en ds de Groot zijn over het al gemeen goed te beluisterenBert Mulder schreef:We zijn alleen bij de HHK in Soest geweest, en daar hebben we Ds R van Kooten, en ook Ds. De Groot van Dordrecht gehoord. Verder ook 2 kandidaten, namelijk v/d Kamp en v/d Weg. We zijn 2 zondagen in Nederland geweest, en verbleven bij Scherpenzeel. PR betekend Protestant Reformed.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
						Biervliet........ff denken.......o ja......daar woonde Jan Willem Beukelszoon, de man die het haringkaken uitvond!!uitgeworpen schreef:Naar welke kerk zouden jullie gaan wanneer je in Biervliet op vakantie was. ( Ligt bij Terneuzen).
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- 

uitgeworpen

Ik ben daar één keer geweest toen Ds. C. Harinck dar nog predikant was.uitgeworpen schreef:En hoe is GG in Terneuzen?Hendrikus schreef:GG Terneuzen.uitgeworpen schreef:Naar welke kerk zouden jullie gaan wanneer je in Biervliet op vakantie was. ( Ligt bij Terneuzen).
Niet naar Oostburg.
Leesdienst?
Wat lezen ze?
Doorsnee kerk, doorsnee GerGem, zo lijkt het tenminste.
En wat ze lezen in de leesdienst?
Ik vermoed preken :mrgreen:
of de Avonturen van Dik Trom..........jvdg schreef:Ik ben daar één keer geweest toen Ds. C. Harinck dar nog predikant was.uitgeworpen schreef:En hoe is GG in Terneuzen?Hendrikus schreef:GG Terneuzen.uitgeworpen schreef:Naar welke kerk zouden jullie gaan wanneer je in Biervliet op vakantie was. ( Ligt bij Terneuzen).
Niet naar Oostburg.
Leesdienst?
Wat lezen ze?
Moderatorbericht:
- 

uitgeworpen

Rens schreef:of de Avonturen van Dik Trom..........jvdg schreef:Ik ben daar één keer geweest toen Ds. C. Harinck dar nog predikant was.uitgeworpen schreef:En hoe is GG in Terneuzen?Hendrikus schreef: GG Terneuzen.
Niet naar Oostburg.
Leesdienst?
Wat lezen ze?
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
						- 

uitgeworpen

Nisschien hebben ze een site, GG Terneuzen. Ga snuffelen. :idea:uitgeworpen schreef:Rens schreef:of de Avonturen van Dik Trom..........jvdg schreef:Ik ben daar één keer geweest toen Ds. C. Harinck dar nog predikant was.uitgeworpen schreef: En hoe is GG in Terneuzen?
Leesdienst?
Wat lezen ze?
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.