Dat moment is nog niet aangebroken, want ik vind het nog steeds leerzaam. Ik leer nog regelmatig dingen bij en ik post ook regelmatig dingen waarvan ik denk: Heej, dat hadden we nog niet gehad... of ik zoek in de Bijbel nav een post die ik schrijf en leer daardoor dingen bij. En volgens mij zijn jullie net zo goed nog niet uitgeleerd.
En verder, waar bemoei jij je mee als je het over de doelstellingen van dit forum hebt? Jij hebt dit forum niet opgericht... De admins hebben me toestemming gegeven hier te mogen posten, dat mijn mening soms afwijkt is bij hen bekend, ze hebben me niet gezegd dat ik die mening niet mag posten, alleen dat de discussie op een respectvolle manier plaatsvindt, daar probeer ik me dan ook altijd aan te houden.
Je hoeft me dus niet tot de orde te roepen, als ik grenzen overschrijdt hoor ik dat wel van de admins. Ze hebben me laten weten dat ik hier welkom ben ondanks dat ik buiten de in de regels genoemde doelgroep val en niet onder voorwaarde dat ik het op alle punten met iedereen eens ben en als dat niet zo is, ik dat niet noem.