Waar is de tijd gebleven van........

Lourens

Re: Waar is de tijd gebleven van........

Bericht door Lourens »

Binnen onze familie maken we wat dat betreft voor de verjaardagen ook gebruik van de mail.
Maar het is inderdaad de toon die de muziek maakt. Wij proberen een dosis humor in de mail te verwerken en we weten van elkaar dat we echt welkom zijn.
Wat ben ik dankbaar dat (in ieder geval de familie van mijn kant) vrij hecht is.

Met neven en nichten heb je op een gegevens moment dat je elkaar alleen met begrafenissen ziet.
We gaan dat proberen te voorkomen door eens per 2 jaar een neven- en nichtendag te organiseren.

Het is misschien gekunsteld maar ik denk toch wel goed.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Mara

Bericht door Mara »

Wees maar blij en dankbaar Lourens !
Ik hoor steeds vaker dat het zo mis gaat.
En hoe ? Waarom ? Soms is dat niet eens duidelijk.
En onverschilligheid is nog erger dan boosheid.
Want DAT kun je uitpraten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Mijn pa en ma kunnen helemaal niets op de computer, dus via mail mensen uitnodigen is er al helemaal niet bij. Buiten de verjaardagen om spreken ze elkaar nog regelmatig. Van beide kanten drinken de vrouwen eens een morgen of een middag koffie bij elkaar. Alhoewel van mijn vaders kant ligt het wat plat. Het zijn al oudere mensen en dan krijgen bv. net op de morgen hulp en dan komen ze niet, als dat meerderen doen, begint de lol er al aardig af te gaan. Ouderen zijn wat dat betreft ook niet altijd even flexibel...
Gian

Bericht door Gian »

Gijs83 schreef: Ouderen zijn wat dat betreft ook niet altijd even flexibel...
:haha
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

Mijn geliefde familie in Verwegistan, welke we eens in de paar jaar zien, hebben eindelijk skype ontdekt!
Een wereld gaat voor ze open, hun kids helpen waar ze kunnen, want hun pa en ma hebben erg veel moeite met de computer.
Dus als ze nu ergens op bezoek zijn, gaat de computer aan en proberen ze contact te leggen.
Ze kunnen het niet bevatten dat dat mogelijk is.....

Wij genieten en denken vaak, hadden opa en oma dit maar mogen beleven.
Plaats reactie