mmm.. .stond ik vast de was in de machine te proppen, mijn bed te verschonen of ons rommelhok leeg te scheppen.... we gaan toch maar kijken of we daar een mooi hoekje voor kleine demo kunnen maken.... (misschien gaat ie dan iets langer slapen, wordt ie niet van de wekker wakker, al twijfel ik of het gaat helpen, hij was er vanmorgen om half 5, ver voor de wekker dus).helma schreef:MarthaMartha schreef:helma schreef:Ben ik heel dapper door wind en regen naar het zwembad gefietst....bandje vergeten.
Twee keer dapper is teveel. Ik blijf nu thuis. (Nat ben ik toch)
ik ben nog ff langsgefietst of je al koffie had...maar zag niemand.
Wist je dat........[4]
- MarthaMartha
Re: Wist je dat........[4]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
dat wilde ik niet doen, wetend hoe het kleine mannetje 's nachts kan spoken.henriët schreef:en dan bel je niet aan???helma schreef:MarthaMartha schreef:helma schreef:Ben ik heel dapper door wind en regen naar het zwembad gefietst....bandje vergeten.
Twee keer dapper is teveel. Ik blijf nu thuis. (Nat ben ik toch)
ik ben nog ff langsgefietst of je al koffie had...maar zag niemand.
Stel je voor dat M&M weer terug in bed gedoken is en ik bel haar wakker...
ik snap het.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dit is een gezelligheidstopic; die mag jij overslaanErasmiaan schreef:

- JolandaOudshoorn
... ik me steeds meer zorgen ga maken over mijn zoon?
... hij wel heel erg is afgevallen (24 kg is wel erg weinig bij een lengte van 135cm en een leeftijd van 9)
... ik me ook zorgen maak over het bloederige goedje dat er uit komt
... dat de "geruststellende woorden" van de huisarts mij niet meer echt gerusstellen
... hij wel heel erg is afgevallen (24 kg is wel erg weinig bij een lengte van 135cm en een leeftijd van 9)
... dat de "geruststellende woorden" van de huisarts mij niet meer echt gerusstellen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik dan ga emigreren.Hendrikus schreef:... de gulden terugkomt?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hoezo 28 juli 1977??Hendrikus schreef:... de gulden terugkomt?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Heeft de bewerker/bewerkster over het hoofd gezien.caprice schreef:Hoezo 28 juli 1977??Hendrikus schreef:... de gulden terugkomt?
Hij was alleen maar gefixeerd op Dhr. W.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
slordig, als je iets doet, doe het dan goed.
let sin never hold true, that Love never broke through.
Ik zou als ik jou was snel langs een andere arts gaan. Het makkelijkst is natuurlijk om in het weekend naar een HAP te gaan, maar misschien kan het ook op een andere manier. En anders van je huisarts een doorverwijzing naar een kinderarts vragen.JolandaOudshoorn schreef:... ik me steeds meer zorgen ga maken over mijn zoon?
Zita schreef:Ik zou als ik jou was snel langs een andere arts gaan. Het makkelijkst is natuurlijk om in het weekend naar een HAP te gaan, maar misschien kan het ook op een andere manier. En anders van je huisarts een doorverwijzing naar een kinderarts vragen.JolandaOudshoorn schreef:... ik me steeds meer zorgen ga maken over mijn zoon?
inderdaad! Zeg dat je je heel bezorgd maakt!
Direct doorverwijzing kinderarts vragen en niet weg gaan voor je die hebt!JolandaOudshoorn schreef:... ik me steeds meer zorgen ga maken over mijn zoon?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een doorverwijzing naar de kinderarts is niet altijd meer nodig. Je kunt soms ook met de poli bellen en overleggen of een verwijzing noodzakelijk is. Wanneer je het niet vertrouwd kun je ook naar de spoed eisende hulp rijden. Daar mogen ze je niet zomaar wegsturen, want ze hebben een behandelplicht.
Even wat vragen die je jezelf kunt stellen:
Is er een kweek afgenomen van de ontlasting? Gebruikt hij antibiotica? Hoe lang is het bloeden nu? Is het helderrood of donker rood, zit er slijm bij? Heeft hij koorts? Heeft hij naast het bloederige ook normale ontlasting? Drinkt hij voldoende? Hoe is zijn verdere gedrag? Hoe staan zijn ogen? Hoe ziet zijn huid eruit? Als je een velletje oppakt, blijft dit rechtop staan? (teken van uitdrogen)
Over zijn gewicht zou ik me niet echt zorgen maken. Zorg dat hij voldoende drinkt en geef hem wat hij lekker vindt. Het geeft niet al zou hij bijvoorbeeld 5 marsen op een dag eten.
Kinderen zijn vaak heel ziek, maar heel kort. Wanneer het beter gaat knappen ze heel snel op. Ik snap je bezorgdheid, maar over zijn gewicht zou ik dat op dit moment het minste zijn.
Sterkte en van harte beterschap.
Even wat vragen die je jezelf kunt stellen:
Is er een kweek afgenomen van de ontlasting? Gebruikt hij antibiotica? Hoe lang is het bloeden nu? Is het helderrood of donker rood, zit er slijm bij? Heeft hij koorts? Heeft hij naast het bloederige ook normale ontlasting? Drinkt hij voldoende? Hoe is zijn verdere gedrag? Hoe staan zijn ogen? Hoe ziet zijn huid eruit? Als je een velletje oppakt, blijft dit rechtop staan? (teken van uitdrogen)
Over zijn gewicht zou ik me niet echt zorgen maken. Zorg dat hij voldoende drinkt en geef hem wat hij lekker vindt. Het geeft niet al zou hij bijvoorbeeld 5 marsen op een dag eten.
Kinderen zijn vaak heel ziek, maar heel kort. Wanneer het beter gaat knappen ze heel snel op. Ik snap je bezorgdheid, maar over zijn gewicht zou ik dat op dit moment het minste zijn.
Sterkte en van harte beterschap.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.