Wist je dat........[4]
- Bonny
- Contacteer:
Re: Wist je dat........[4]
...in Almelo een caissière is doodgeschoten vanavond? Verschrikkelijk!
The Groom's still waiting at the altar
Zita schreef:Het modteam heeft banden met de AIVD, denk ik. Ze weten in ieder geval meer dan een anderLassie schreef:....ik wel heel erg verbaasd was toen er post kwam van het modteam van RF?

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Bonny schreef:...in Almelo een caissière is doodgeschoten vanavond? Verschrikkelijk!
Oh... bij C1000... Ik ken de winkel, ben er zelfs meerdere keren geweest...
http://www.levensmiddelenkrant.nl/7204/ ... -in-almelo
Zoiets kan ook zomaar bij Appie gebeuren... Daar denk je niet altijd aan als je aan je werk bent...
We hebben wel een goed veiligheidssysteem en een alarmcode.. maar sinds ik bij AH werk is er
nog nooit gebruik van gemaakt..
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Deze poster hangt bij ons in de bushokjes, als je nu op de bus staat te wachten heb je gesprekstof genoeg met je medereizigers.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
...145 jaar geleden een ondergrondse mijnexplosie in Barnsley, Engeland voor veel doden zorgde?
...50 jaar geleden twee vrachtvliegtuigen C-119 van het Belgische leger in volle vlucht op elkaar botsten ter hoogte van Montignies-Lez-Lens bij Chièvres waarbij 13 doden te betreuren vielen?
...45 jaar geleden Solozeiler Francis Chichester Sydney bereikte nadat hij 106 dagen eerder was vertrokken uit Plymouth(Engeland)?
...vorig jaar door de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan bekend werd gemaakt dat op kinderdagverblijven Het Hofnarretje en Jenno's Knuffelparadijs vele kinderen het slachtoffer waren geworden van seksueel misbruik?
...100 jaar geleden New Delhi de hoofdstad van India werd?(dat was Calcutta) .
...75 jaar geleden de Moerdijkbrug over het Hollandsch Diep werd geopend?
...het op Texel vandaag "Ouwe Sunderklaas"(soort verkleedfeest) is?
...45 jaar geleden in bijna 16 uur bijna 24 mm neerslag viel?
...er vanavond in Ger.Gem.Rotterdam-IJsselmonde gestemd wordt uit Ds.B.J.van Boven en Ds.A.Verschuure?
...er vanavond in Ger.Gem.Ooltgensplaat gestemd wordt uit Ds.B.v/d Heiden en Ds.A.Vermeij?
...50 jaar geleden twee vrachtvliegtuigen C-119 van het Belgische leger in volle vlucht op elkaar botsten ter hoogte van Montignies-Lez-Lens bij Chièvres waarbij 13 doden te betreuren vielen?
...45 jaar geleden Solozeiler Francis Chichester Sydney bereikte nadat hij 106 dagen eerder was vertrokken uit Plymouth(Engeland)?
...vorig jaar door de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan bekend werd gemaakt dat op kinderdagverblijven Het Hofnarretje en Jenno's Knuffelparadijs vele kinderen het slachtoffer waren geworden van seksueel misbruik?
...100 jaar geleden New Delhi de hoofdstad van India werd?(dat was Calcutta) .
...75 jaar geleden de Moerdijkbrug over het Hollandsch Diep werd geopend?
...het op Texel vandaag "Ouwe Sunderklaas"(soort verkleedfeest) is?
...45 jaar geleden in bijna 16 uur bijna 24 mm neerslag viel?
...er vanavond in Ger.Gem.Rotterdam-IJsselmonde gestemd wordt uit Ds.B.J.van Boven en Ds.A.Verschuure?
...er vanavond in Ger.Gem.Ooltgensplaat gestemd wordt uit Ds.B.v/d Heiden en Ds.A.Vermeij?
...internet eigenlijk erg eng is. Ik heb een beetje lopen zoeken naar een nieuwe auto op internet. Nu komt op elke site die ik bezoek een banner met mijn nieuwe auto. (En ik weet nog lang niet zeker of hij het wordt er zijn nog meer modellen die ik wel aardig vind. )
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Google is watching you
let sin never hold true, that Love never broke through.
Ben ik heel dapper door wind en regen naar het zwembad gefietst....bandje vergeten.
Twee keer dapper is teveel. Ik blijf nu thuis. (Nat ben ik toch)
- jakobmarin
... het vandaag de 13e van de 12e van het 11e is? 

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- MarthaMartha
helma schreef:Ben ik heel dapper door wind en regen naar het zwembad gefietst....bandje vergeten.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Oops, vervelend, mocht je er niet eentje lenen?helma schreef:Ben ik heel dapper door wind en regen naar het zwembad gefietst....bandje vergeten.
In ieder geval ben je superdapper dat je door wind en regen ging, je sportiviteit heb je vandaag al weer gehad:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
het vandaag voorlopig mijn laatste vrije dag is. Heerlijk anderhalve week vrij en op wat dingetjes na is de keuken gerenoveerd.
Vanmorgen vroeg heel stoer de hond uitgelaten en hierna afgedroogd. Vervolgens weer heerlijk even het bedje ingedoken en lekker liggen lezen.
Straks de verfkwast weer ter hand nemen en verder. Van de keuken naar de kamer, naar de hal, naar toilet en dan naar boven.
Aan het project komt nooit een eind geloof ik.
Vanmorgen vroeg heel stoer de hond uitgelaten en hierna afgedroogd. Vervolgens weer heerlijk even het bedje ingedoken en lekker liggen lezen.
Straks de verfkwast weer ter hand nemen en verder. Van de keuken naar de kamer, naar de hal, naar toilet en dan naar boven.
Aan het project komt nooit een eind geloof ik.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
MarthaMartha schreef:helma schreef:Ben ik heel dapper door wind en regen naar het zwembad gefietst....bandje vergeten.
ik ben nog ff langsgefietst of je al koffie had...maar zag niemand.
...30 jaar geleden Israël de Syrische Golanhoogten annexeerde?
...30 jaar geleden generaal Wojciech Jaruzelski(1923) in Polen de staat van beleg(noodtoestand) afkondigde?
...15 jaar geleden Kofi Annan(1938) werd gekozen als secretaris-generaal van de Verenigde Naties?
...45 jaar geleden ten zuidoosten van Amsterdam de eerste paal voor een nieuwe wijk werd geslagen?
...deze wijk bekend zou worden als de "Bijlmermeer"?
...30 jaar geleden generaal Wojciech Jaruzelski(1923) in Polen de staat van beleg(noodtoestand) afkondigde?
...15 jaar geleden Kofi Annan(1938) werd gekozen als secretaris-generaal van de Verenigde Naties?
...45 jaar geleden ten zuidoosten van Amsterdam de eerste paal voor een nieuwe wijk werd geslagen?
...deze wijk bekend zou worden als de "Bijlmermeer"?
en dan bel je niet aan???helma schreef:MarthaMartha schreef:helma schreef:Ben ik heel dapper door wind en regen naar het zwembad gefietst....bandje vergeten.
ik ben nog ff langsgefietst of je al koffie had...maar zag niemand.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....