Wat doen we vandaag? [3]

judith

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door judith »

school.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

net kwam een buurvrouw gezellig een bakkie doen, verder een rustige vrijdag.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

Mister schreef:Bestaan er geen thermische handschoenen?
ja, die zijn er, échte thermische motorhandschoenen, maar die zijn gillend duur en voor mij niet op te hoesten....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lassie

Bericht door Lassie »

vanochtend ons vakantiehuisje bezem schoongemaakt
auto's in gepakt
naar appelscha gereden daar lekker wat genuttigd
toen afscheid genomen
naar mijn ouders gegaan
net een uurtje thuis
straks eten
miss. nog naar m'n schoonouders
en op tijd naar bed.
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Pfffffffff, heel veel spullen opruimen, voorbereiden voor de dag van morgen, uniform klaarleggen, kamer schoonmaken, douchen, krant lezen, (digitale)post beantwoorden, RF bijlezen en natuurlijk ook het een en ander uit het boek waairn ik bezig ben, voorbereiding voor maandag en dinsdag en de tas inpakken voor de komende dagen...
Kortom: gewoon weer van alles (het zal niet vroeg worden :slurp )
:)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Lassie

Bericht door Lassie »

wassen draaien......huishouden.
Rens

Bericht door Rens »

Na de dagelijkse was- en aankleedramp die ruim een uur duurt, en de daarna broodnodige koffie, uitpuffen, en na herstel, Puck uitgelaten.

Ben nu in afwachting van de koffievisite vanuit het dorp.

Vanmiddag nog even met de scoot naar Anjum voor de laatste boodschapjes....en verder? NIKS, hoop ik..............(behalve Puck uitlaten natuurlijk!!)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lourens

Bericht door Lourens »

Straks eerst kijken of ik Milo nog wat kan leren op de training.

Dan de weekendboodschappen en vanmiddag hand en spandiensten bij de voetbal, verslag doen voor de radio bij de wedstrijd van het eerste en na afloop de administratie.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Code: Selecteer alles

Psalm 123:3-4

Wees genadig, HEER, wees ons genadig, wij worden veracht, meer dan te dragen is. Meer dan onze ziel kan dragen raakt ons achteloze spot, de hoogmoed van onverschilligen.
Via het dagelijks Woord kreeg ik vandaag deze tekst. Voor sommigen onder ons wel een bemoediging!
Een goede dag iedereen toegewenst!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanmiddag mijn postwijk doen. Huis-aan-huis overheidsverspreiding over Elektr.Patientendossier. Dus nog lekker druk. Vanavond blijf ik maar in huis. Ik vind SRB Amersfoort toch wel erg ver. Ik ben denk ik wel moe.
henriët

Bericht door henriët »

Gijs83 schreef:Vanmiddag mijn postwijk doen. Huis-aan-huis overheidsverspreiding over Elektr.Patientendossier. Dus nog lekker druk. Vanavond blijf ik maar in huis. Ik vind SRB Amersfoort toch wel erg ver. Ik ben denk ik wel moe.
Gijs, dit vind ik nou echt zo jammer he..
ik ben denk ik...

weetje..
ga nu juist wel daar naar toe, enne, wat heet ver... als je zou zeggen zeeland vanuit rijssen voor srb.
weet je hoe goed het kan zijn, om ondanks je moeheid, toch er uit te gaan.. vaak knap je er zelfs van op, enne, zo laat ben je dan toch ook weer niet thuis...

fijne en goede avond!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

henriët schreef:
Gijs83 schreef:Vanmiddag mijn postwijk doen. Huis-aan-huis overheidsverspreiding over Elektr.Patientendossier. Dus nog lekker druk. Vanavond blijf ik maar in huis. Ik vind SRB Amersfoort toch wel erg ver. Ik ben denk ik wel moe.
ik ben denk ik...

weetje..
ga nu juist wel daar naar toe, enne, wat heet ver... als je zou zeggen zeeland vanuit rijssen voor srb.
weet je hoe goed het kan zijn, om ondanks je moeheid, toch er uit te gaan.. vaak knap je er zelfs van op, enne, zo laat ben je dan toch ook weer niet thuis...

fijne en goede avond!
:quoi
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

vanmorgen eerst maar eens uitgeslapen, vervolgens in huis aan de slag, boodschappen gedaan, paar kadootjes gekocht, thuis gegeten, was gedaan, badkamer gesopt, en daarna heerlijk met een boek bij de kachel op de bank. Nu even op rf, zo nog even verder lezen. Om 6 uur komen er 5 jongelui (in de leeftijd van 14 tot 17) hier eten en daarna spelletjes doen.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:vanmorgen eerst maar eens uitgeslapen, vervolgens in huis aan de slag, boodschappen gedaan, paar kadootjes gekocht, thuis gegeten, was gedaan, badkamer gesopt, en daarna heerlijk met een boek bij de kachel op de bank. Nu even op rf, zo nog even verder lezen. Om 6 uur komen er 5 jongelui (in de leeftijd van 14 tot 17) hier eten en daarna spelletjes doen.....
heerlijk joh!
geniet ervan vanavond!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

henriët schreef:
ik ben denk ik...

weetje..

fijne en goede avond!
Misschien wil Gijs zelf uitmaken wat hij vanavond gaat doen?
Gesloten