-Ik hoop dat hij nu wat sneller is en niet zomaar meer uitvalt
Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
-Ik gisteravond binnen 10 minuten meer dan 20 gb van mn laptop heb verwijderd?
hoeveel flims waren dat?Droelie schreef:-Ik gisteravond binnen 10 minuten meer dan 20 gb van mn laptop heb verwijderd?
~~Soli Deo Gloria~~
- Ik met een kwartiertje deze pc afsluit
- jullie een fijne avond toewens, in bijzonder diegenen die in voorbereidingsweek zitten
- ik er morgen weer hoop te zijn.
- jullie een fijne avond toewens, in bijzonder diegenen die in voorbereidingsweek zitten
- ik er morgen weer hoop te zijn.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- madelief1983
-ik na bijna 3 weken wachten op antwoord op de mail, maar een andere oplossing ga zoeken.
2 series en een berg foto'sHendrikus schreef:hoeveel flims waren dat?Droelie schreef:-Ik gisteravond binnen 10 minuten meer dan 20 gb van mn laptop heb verwijderd?
ik ben helemaal weg van de digitale magazines die bij het RD op de website staan.
Vooral die van Amerika. Schitterend. Van de koninklijke familie vind ik ook leuk.
Helaas nog geen tijd om alle magazines uitgebreid te bekijken. Maar wat ik er van
gezien heb, is fantastisch. Echt een pluim waard
Vooral die van Amerika. Schitterend. Van de koninklijke familie vind ik ook leuk.
Helaas nog geen tijd om alle magazines uitgebreid te bekijken. Maar wat ik er van
gezien heb, is fantastisch. Echt een pluim waard
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Katharina van Bora
... ik al heel de dag aan het naaien ben met'een vriendin?
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Fluitje mij vanmorgen zag in de trein?
want... ik
want... ik
Ik snap de logica hier niet: fluitje zag mij want....MariaW schreef:Fluitje mij vanmorgen zag in de trein?![]()
want... ik
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
mijn man heerlijke kokkinne gebakken (gekookt) heeft (zeeuwse babbelaars)
wij hebben met de marathon 10.600 euro opgehaald. Een helft gaat naar de Beatrixfonds
en de andere helft gaat naar een paar leerlingen die de ziekte van duchenne hebben en
graag een sport-rolstoel willen hebben. een zo'n stoel kost al 10.000 euro.
wij hebben met de marathon 10.600 euro opgehaald. Een helft gaat naar de Beatrixfonds
en de andere helft gaat naar een paar leerlingen die de ziekte van duchenne hebben en
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Super! Noemen jullie ze kokkine?albion schreef:mijn man heerlijke kokkinne gebakken (gekookt) heeft (zeeuwse babbelaars)
Mijn oma noemde ze babelutte.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
ik bedoeldevlinder schreef:Ik snap de logica hier niet: fluitje zag mij want....MariaW schreef:Fluitje mij vanmorgen zag in de trein?![]()
want... ik
fluitje zag mij
omdat ik
Veel sterkte. Mensen stellen teleur, maar....madelief1983 schreef:-ik na bijna 3 weken wachten op antwoord op de mail, maar een andere oplossing ga zoeken.
het plénst....
... Albion nog steeds denkt dat ik een vrouwtje ben?
... hmprff denkt dat ik 45 jaar ben
... hmprff denkt dat ik 45 jaar ben
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)