Dat doe je wel eens als je eens wat wil zeggen en er is niemand....gallio schreef:Je reageert op iets van 5 jaar geleden ?-DIA- schreef:Jawel, ik wel! Even zoeken! Of bent u al voorzien?Lassie schreef:Helemaal niemand?

Dat doe je wel eens als je eens wat wil zeggen en er is niemand....gallio schreef:Je reageert op iets van 5 jaar geleden ?-DIA- schreef:Jawel, ik wel! Even zoeken! Of bent u al voorzien?Lassie schreef:Helemaal niemand?
Ik rijd zo min mogelijk auto en en eigenlijk nooit in de file. Ik dacht dat de vraag ook ging over situaties zonder file.Zeeuw schreef:Ik weet niet of je veel rijdt DDD? Ik heb 100 km enkele reis iedere dag en je zou ze de kost geven. Gelukkig gaat het niet vaak echt fout, maar mensen doen van alles in die files. Ik heb een man zich zien scheren en een vrouw zich zien opmaken.DDD schreef:Hoe kan zoiets nu misgaan? Je kijkt toch om je heen? Als je ziet dat er ineens twee auto's naar elkaar bewegen, dan schuif je allebei weer terug.Dodo schreef:Ik vraag me dat ook altijd af. Grappig dat je de vraag stelt.Wijk schreef:Ik heb ook nog wel een leuke verkeersvraag:
Stel je hebt 3 rijbanen. Op de linker en op de rechter rijden allebei een auto. Ze willen allebei tegelijk naar de middelste baan. En stel dat ze op elkaar botsen terwijl ze tegelijk van baan verwisselen. Wie is dan de schuldige?
Ik ben zelf, als het erg druk is op de snelweg, soms ook wel een beetje 'bang' daarvoor. Meestal probeer ik het even te checken
Ik denk dat het een gezondverstandzaak is. Goed opletten allebei. En als het mis gaat, gedeelde verantwoordelijkheid.
Dank je!Zeeuw schreef:1500 meter is het krijg ik zojuist te horen.Mannetje schreef:Weet iemand hoeveel meter de volledige looproute in Ikea Barendrecht is?
Dat was voor de verbouwing. Utrecht is nu ook erg groot.Dodo schreef:Barendrecht is wel een grotere Ikea. Die in Utrecht bijvoorbeeld is kleiner. En die vind ik al een flinke wandeling.
Ik ga de volgende keer eens op de stappenteller kijken.Mannetje schreef:Dat was voor de verbouwing. Utrecht is nu ook erg groot.Dodo schreef:Barendrecht is wel een grotere Ikea. Die in Utrecht bijvoorbeeld is kleiner. En die vind ik al een flinke wandeling.
Precies, en als je meer in het oosten zou wonen, zou je gewoon naar Hengelo gaan... en dan een lekker kopje rooibosthee of een ander drankje, meer hoeft van mij niet.Boertje schreef:Ik ga altijd naar Ikea in Amersfoort, die is best groot. Beetje winkelen en dan naar het restaurant
Als de vrouwen daar gaan winkelen, ga ik liever een paar uurtjes orgelspelen in de GGDodo schreef:Barendrecht is wel een grotere Ikea.
Ik wandel dan naar Beesd om een walnotentaartje van de Barones te nuttigen.J.C. Philpot schreef:Vandaag met de family pas gratis een kopje koffie bij de Ikea gedronken na een boswandeling. De rest van de Ikea hebben we overgeslagen.
Klinkt ook goedHerman schreef:Ik wandel dan naar Beesd om een walnotentaartje van de Barones te nuttigen.J.C. Philpot schreef:Vandaag met de family pas gratis een kopje koffie bij de Ikea gedronken na een boswandeling. De rest van de Ikea hebben we overgeslagen.
Als je geen Ikea-meubels zoekt, klopt dat wel. Maar als je die wel zoekt, kun je er goed terecht.Jantje schreef:Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel de IKEA. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen zich daar kunnen vermaken. Ik voel me daar als een kat in een vreemd pakhuis.