Vraag (algemeen)

-DIA-

Re: Vraagje.

Bericht door -DIA- »

gallio schreef:
-DIA- schreef:
Lassie schreef:Helemaal niemand?
Jawel, ik wel! Even zoeken! Of bent u al voorzien? :)
Je reageert op iets van 5 jaar geleden ?
Dat doe je wel eens als je eens wat wil zeggen en er is niemand.... :love
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
DDD

Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door DDD »

Zeeuw schreef:
DDD schreef:
Dodo schreef:
Wijk schreef:Ik heb ook nog wel een leuke verkeersvraag:

Stel je hebt 3 rijbanen. Op de linker en op de rechter rijden allebei een auto. Ze willen allebei tegelijk naar de middelste baan. En stel dat ze op elkaar botsen terwijl ze tegelijk van baan verwisselen. Wie is dan de schuldige?

Ik ben zelf, als het erg druk is op de snelweg, soms ook wel een beetje 'bang' daarvoor. Meestal probeer ik het even te checken :)
Ik vraag me dat ook altijd af. Grappig dat je de vraag stelt.
Ik denk dat het een gezondverstandzaak is. Goed opletten allebei. En als het mis gaat, gedeelde verantwoordelijkheid.
Hoe kan zoiets nu misgaan? Je kijkt toch om je heen? Als je ziet dat er ineens twee auto's naar elkaar bewegen, dan schuif je allebei weer terug.
Ik weet niet of je veel rijdt DDD? Ik heb 100 km enkele reis iedere dag en je zou ze de kost geven. Gelukkig gaat het niet vaak echt fout, maar mensen doen van alles in die files. Ik heb een man zich zien scheren en een vrouw zich zien opmaken.
Ik rijd zo min mogelijk auto en en eigenlijk nooit in de file. Ik dacht dat de vraag ook ging over situaties zonder file.
Mannetje

Re: Vraagje

Bericht door Mannetje »

Zeeuw schreef:
Mannetje schreef:Weet iemand hoeveel meter de volledige looproute in Ikea Barendrecht is?
1500 meter is het krijg ik zojuist te horen.
Dank je!
- Niet meer zo actief -
Dodo

Bericht door Dodo »

Barendrecht is wel een grotere Ikea. Die in Utrecht bijvoorbeeld is kleiner. En die vind ik al een flinke wandeling.
Mara

Bericht door Mara »

Ik ben denk ik tweemaal bij Ikea geweest.
Ik vond het een verschrikking.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Dodo schreef:Barendrecht is wel een grotere Ikea. Die in Utrecht bijvoorbeeld is kleiner. En die vind ik al een flinke wandeling.
Dat was voor de verbouwing. Utrecht is nu ook erg groot.
- Niet meer zo actief -
Dodo

Bericht door Dodo »

Mannetje schreef:
Dodo schreef:Barendrecht is wel een grotere Ikea. Die in Utrecht bijvoorbeeld is kleiner. En die vind ik al een flinke wandeling.
Dat was voor de verbouwing. Utrecht is nu ook erg groot.
Ik ga de volgende keer eens op de stappenteller kijken.
Boertje

Bericht door Boertje »

Ik ga altijd naar Ikea in Amersfoort, die is best groot. Beetje winkelen en dan naar het restaurant :fuite
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Boertje schreef:Ik ga altijd naar Ikea in Amersfoort, die is best groot. Beetje winkelen en dan naar het restaurant :fuite
Precies, en als je meer in het oosten zou wonen, zou je gewoon naar Hengelo gaan... en dan een lekker kopje rooibosthee of een ander drankje, meer hoeft van mij niet.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
GerGem

Bericht door GerGem »

Dodo schreef:Barendrecht is wel een grotere Ikea.
Als de vrouwen daar gaan winkelen, ga ik liever een paar uurtjes orgelspelen in de GG
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel de IKEA. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen zich daar kunnen vermaken. Ik voel me daar als een kat in een vreemd pakhuis.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Vandaag met de family pas gratis een kopje koffie bij de Ikea gedronken na een boswandeling. De rest van de Ikea hebben we overgeslagen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

J.C. Philpot schreef:Vandaag met de family pas gratis een kopje koffie bij de Ikea gedronken na een boswandeling. De rest van de Ikea hebben we overgeslagen.
Ik wandel dan naar Beesd om een walnotentaartje van de Barones te nuttigen.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Herman schreef:
J.C. Philpot schreef:Vandaag met de family pas gratis een kopje koffie bij de Ikea gedronken na een boswandeling. De rest van de Ikea hebben we overgeslagen.
Ik wandel dan naar Beesd om een walnotentaartje van de Barones te nuttigen.
Klinkt ook goed :) Op Marienwaard kun je inderdaad heerlijk wandelen. Ik fiets ook regelmatig een rondje Marienwaard of Buren.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
refo

Bericht door refo »

Jantje schreef:Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel de IKEA. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen zich daar kunnen vermaken. Ik voel me daar als een kat in een vreemd pakhuis.
Als je geen Ikea-meubels zoekt, klopt dat wel. Maar als je die wel zoekt, kun je er goed terecht.
Plaats reactie