lees liever "Ons Gemeenteblad" wie weet zie ik in één van de vorige nummers de gegevens die ik zoek.henriët schreef:Als je wat meer in de gezelligheidstopics zou lezen..huisman schreef:Roze?.....Ik hoop maar dat het een meisje ishenriët schreef:Ik voor onze Honnepon een loopauto ga bestellen.
Roze:)zou je weten dat dat ons jongste dochtertje is:)
Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Dat was inderdaad zeer ernstig!Katharina van Bora schreef:Leuk hé! Als ze alweer 1 jaar wordt!henriët schreef:Als je wat meer in de gezelligheidstopics zou lezen..huisman schreef:Roze?.....Ik hoop maar dat het een meisje ishenriët schreef:Ik voor onze Honnepon een loopauto ga bestellen.
Roze:)zou je weten dat dat ons jongste dochtertje is:)
(ik kan mij de mist nog goed herinneren... )
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- ... ik het in dit topic gevraagd heb, en ook per pb aan de moderators, maar geen enkele reactie ontving?helma schreef:na een half uur gepuzzeld te hebben wat wel en/of niet kon blijven staan is besloten het niet meer terug te plaatsen.
- ... ik dat erg betreur, omdat het zaken zijn die me bezig houden, en ik er graag van gedachten over wilde wisselen, maar nu niet weet wat men van mijn gedachtegang vindt?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
caprice schreef:- ... ik het in dit topic gevraagd heb, en ook per pb aan de moderators, maar geen enkele reactie ontving?helma schreef:na een half uur gepuzzeld te hebben wat wel en/of niet kon blijven staan is besloten het niet meer terug te plaatsen.
- ... ik dat erg betreur, omdat het zaken zijn die me bezig houden, en ik er graag van gedachten over wilde wisselen, maar nu niet weet wat men van mijn gedachtegang vindt?
zie pb
Zoals in de topic "postings in moderatie" ook vermeldt staat: "Na overleg is besloten deze discussie niet meer terug te plaatsen in verband met de vele agressieve en op de persoon opmerkingen. Wie wil, kan een nieuwe opmerking over dit onderwerp openen."
Caprice, voel je dus vrij om hierover een nieuwe topic te openen, waar we het met elkaar over deze zaken kunnen hebben.
Caprice, voel je dus vrij om hierover een nieuwe topic te openen, waar we het met elkaar over deze zaken kunnen hebben.
...1240 jaar geleden Karel de Grote(748-814) koning werd van het gehele Frankische koninkrijk, door de dood van zijn broer Carloman I(751-771)?
...65 jaar geleden New York verkozen werd tot permanente zetel van de Verenigde Naties?
...220 jaar geleden Wolfgang Amadeus Mozart (35), Oostenrijks componist overleed?
...85 jaar geleden Claude Monet (86), Frans impressionistisch schilder overleed?
...het vandaag de nationale feestdag en vaderdag is in Thailand?
...vandaag ook de Thaise Koning Bhumibol jarig is?
...het 5 jaar geleden overdag 15 graden werd?
...het 80 jaar geleden hard waaide?
...65 jaar geleden New York verkozen werd tot permanente zetel van de Verenigde Naties?
...220 jaar geleden Wolfgang Amadeus Mozart (35), Oostenrijks componist overleed?
...85 jaar geleden Claude Monet (86), Frans impressionistisch schilder overleed?
...het vandaag de nationale feestdag en vaderdag is in Thailand?
...vandaag ook de Thaise Koning Bhumibol jarig is?
...het 5 jaar geleden overdag 15 graden werd?
...het 80 jaar geleden hard waaide?
--een liter benzine 8260 kilocalorien bevat?
--dit gelijk is aan: 94 bananen
...70 glazen halfvolle melk
...66 flesjes bier of boterhammen met kaas
--10 pizza's?
--10 pizza's?
let sin never hold true, that Love never broke through.
voor ieder die aan de lijn doet:Geduld schreef:--een liter benzine 8260 kilocalorien bevat?
--10 pizza's?

Niet doen dus!
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:voor ieder die aan de lijn doet:Geduld schreef:--een liter benzine 8260 kilocalorien bevat?
--10 pizza's?
Niet doen dus!
let sin never hold true, that Love never broke through.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Sinta hier is geweest ...
een jute zak met heerlijkheden op de stoep voor de deur heeft gezet..
we helemaal blij ( en stil) zijn ervan!

een jute zak met heerlijkheden op de stoep voor de deur heeft gezet..
we helemaal blij ( en stil) zijn ervan!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:
http://refoforum.nl/forum/viewtopic.php ... 06#p548006
Baby girl is born!
God blessed Nicole with a precious baby girl this evening at 7:41 weighing 6 lbs. 7 oz. Nicole named Dalia Jamie after her father, Dales James. We praise God for His goodness and for the joy that arises out of deepest sorrow. What a precious gift God has blessed her with!
http://www.caringbridge.org/visit/nicol ... ga/journal
Baby meisje geboren!
God zegende vanavond om 19:41 Nicole met een kostbare baby dochter. Ze woog 2.92 kg. Haar naam is Dalia Jamie, vernoemd naar haar vader Dales James. Wij loven God voor Zijn goedheid en voor de vreugde die gerezen is uit de diepste smart. Wat een kostbaar geschenk dat God haar mee gezegend heeft!
Baby girl is born!
God blessed Nicole with a precious baby girl this evening at 7:41 weighing 6 lbs. 7 oz. Nicole named Dalia Jamie after her father, Dales James. We praise God for His goodness and for the joy that arises out of deepest sorrow. What a precious gift God has blessed her with!
http://www.caringbridge.org/visit/nicol ... ga/journal
Baby meisje geboren!
God zegende vanavond om 19:41 Nicole met een kostbare baby dochter. Ze woog 2.92 kg. Haar naam is Dalia Jamie, vernoemd naar haar vader Dales James. Wij loven God voor Zijn goedheid en voor de vreugde die gerezen is uit de diepste smart. Wat een kostbaar geschenk dat God haar mee gezegend heeft!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
ik zojuist slingers heb opgehangen
lampionnen heb opgehangen
het feest is!
het feest is!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Schemerlichtje
henriët schreef:ik zojuist slingers heb opgehangen
het feest is!
Henriet en Jean,samen met de kids een fijne dag!!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)