Vandaag was hier de Alpabzug, waarbij de koeien naar beneden komen voor de winter. Die zullen wel weer even aan hun uitzicht, of het gebrek daaraan, moeten wennen.
Wij ook.
Het was een erg fijne middag en avond. Goede gesprekken, gezelligheid. Fijn zo het seizoen samen te starten.
Helemaal mee eens. En vrijwel de hele gemeente denkt er bij ons gelukkig ook zo over. Bijna iedereen was er en het was weer reuze gezellig. De jongelui doken op een gegeven moment nog de rivier in.Maanenschijn schreef:Ja. Omdat het hoort bij 'gemeente zijn'. Vind ik.merel schreef:Gaan jullie daar altijd heen?
Satestokken waren er bij ons niet, ook niet overdreven veel vlees. We hebben een reuzegrote elektrische barbecueschaal, geen idee hoe zoiets heet, maar daarnaast ook heel veel (soorten) salades, vers fruit, patat, en noem maar op.
Het is toch het satéstokkengeloof en de satéstokken?
Totaal niet herkenbaar. Ik ben jaren geweest, maar vond het dodelijk vermoeiend. Het overgrote merendeel spreekt vooral met de mensen die zij in het normale leven ook spreken en kijken enorm verschrikt als ' een buitenstaander' contact probeert te maken. Mijn huidige gemeente staat ook wel bekend als relatief introvert en gesloten voor buitenstaanders.
Dan ben ik erg blij bij een andere gemeente te horen.merel schreef: ↑09 sep 2023, 22:58Totaal niet herkenbaar. Ik ben jaren geweest, maar vond het dodelijk vermoeiend. Het overgrote merendeel spreekt vooral met de mensen die zij in het normale leven ook spreken en kijken enorm verschrikt als ' een buitenstaander' contact probeert te maken. Mijn huidige gemeente staat ook wel bekend als relatief introvert en gesloten voor buitenstaanders.
Klinkt niet goed. Evangeliseren jullie wel in de wijk? Lijkt me namelijk best moeilijk met zo’n gemeente…merel schreef: ↑09 sep 2023, 22:58Totaal niet herkenbaar. Ik ben jaren geweest, maar vond het dodelijk vermoeiend. Het overgrote merendeel spreekt vooral met de mensen die zij in het normale leven ook spreken en kijken enorm verschrikt als ' een buitenstaander' contact probeert te maken. Mijn huidige gemeente staat ook wel bekend als relatief introvert en gesloten voor buitenstaanders.