En jawel, een paar spetters...aritha schreef:Hier ook niet meer.Ichtus schreef:Oh, hier niet...aritha schreef:Hier ook.jvdg schreef:Het miezert hier een beetje.
Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Er komt nog een fikse bui over Veenendaal, Het meeste water gaat daaruit geloof ik in Utrecht vallen.aritha schreef:Hier ook.jvdg schreef:Het miezert hier een beetje.
Gijs83 schreef:Er komt nog een fikse bui over Veenendaal, Het meeste water gaat daaruit geloof ik in Utrecht vallen.aritha schreef:Hier ook.jvdg schreef:Het miezert hier een beetje.
Wanneer? ik zie en hoor nog niks.
Hm, hier is al aardig wat grijzige luchtAuto schreef:Gijs83 schreef:Er komt nog een fikse bui over Veenendaal, Het meeste water gaat daaruit geloof ik in Utrecht vallen.aritha schreef:Hier ook.jvdg schreef:Het miezert hier een beetje.
Wanneer? ik zie en hoor nog niks.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik was net even in Soest, en daar een paar dikke spetters.
Hier thuis was het weer ruim droog en warm
Alleen in de tuin één grote waterplas, maar dat komt uit het badje wat leegloopt.
Hier thuis was het weer ruim droog en warm
Alleen in de tuin één grote waterplas, maar dat komt uit het badje wat leegloopt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Bijna bijna bijna.... Volgens buienradar.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ok, ga ik de spullen binnen halen.Ichtus schreef:Bijna bijna bijna.... Volgens buienradar.
Het dreigt hier.
Bonkige lucht.
Van verre klinkt "gerommel".
Maar het zegt weinig, aangezien wij hier "eilandsgewijze" van het weer afhankelijk zijn.
Alles staat hier nu open, maar binnen wordt nog 28 geregistreerd.
Bonkige lucht.
Van verre klinkt "gerommel".
Maar het zegt weinig, aangezien wij hier "eilandsgewijze" van het weer afhankelijk zijn.
Alles staat hier nu open, maar binnen wordt nog 28 geregistreerd.
Net terug van visite in een naburig dorp ....gereden door een onvoorstelbare wolkbreuk en hevig onweer.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hier enorme storm, regen en onweer.
Zonnescherm van de achterburen helemaal aan flarden.
In de tuin bij ons alles door de lucht.
Zonnescherm van de achterburen helemaal aan flarden.
In de tuin bij ons alles door de lucht.
Net op tijd het zeil van de partytent af
Straks de puinhoop maar even bekijken.
Straks de puinhoop maar even bekijken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Donkere wolken, een beetje gerommel in de verte, een verdwaalde bliksemschicht en drie druppels regen.
Dat is 't wel zo'n beetje tot dusverre.
Volgens Buienrader gaat het inderdaad langs ons heen, zoals Gijs al zei.
~~Soli Deo Gloria~~
't Is hier echt noodweer, met ongekend veel onweer en wolkbreuken.Hendrikus schreef:Donkere wolken, een beetje gerommel in de verte, een verdwaalde bliksemschicht en drie druppels regen.
ik moet zeggen dat ik het een grote zegen vind. Alles ramen en deuren staan hier wagenwijd open.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Het zwaartepunt trekt nu over Utecht, Gelderland en Flevoland...Hendrikus schreef:Donkere wolken, een beetje gerommel in de verte, een verdwaalde bliksemschicht en drie druppels regen.
Maar er zullen denkelelijk wel nieuwe buiencomplexen ontstaan, en dan
kunnen we alsnog de volle laag krijgen, om het zo te zeggen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«