Voor 13,95 slechts.
Lezenswaardig boekjeMara schreef:Kan in boekentopic, maar past ook hier goed
Voor 13,95 slechts.
Omdat?Hendrikus schreef:Lezenswaardig boekjeMara schreef:Kan in boekentopic, maar past ook hier goed
Voor 13,95 slechts.
Omdat het goed is om bewust met muziek om te gaan, in plaats van alleen maar te consumeren. Het boekje van ds. Droger biedt daartoe goede handreikingen.FlyingEagle schreef:Omdat?Hendrikus schreef:Lezenswaardig boekjeMara schreef:Kan in boekentopic, maar past ook hier goed
Voor 13,95 slechts.
Vermoedelijk geeft het een bijbelse visie op muziek. De titel doet zoiets vermoeden.FlyingEagle schreef:Omdat?Hendrikus schreef:Lezenswaardig boekjeMara schreef:Kan in boekentopic, maar past ook hier goed
Voor 13,95 slechts.
Ben gewoon benieuwd wat het boek toevoegt aan de bestaande boeken over Bijbelse muziek. De schrijver ziende geloof ik direct dat het een Bijbelse visie is.refo schreef:Vermoedelijk geeft het een bijbelse visie op muziek. De titel doet zoiets vermoeden.FlyingEagle schreef:Omdat?Hendrikus schreef:Lezenswaardig boekjeMara schreef:Kan in boekentopic, maar past ook hier goed
Voor 13,95 slechts.
Het gaat niet over Bijbelse muziek, maar over onze omgang met muziek vanuit een Bijbels perspectief.FlyingEagle schreef:[
Ben gewoon benieuwd wat het boek toevoegt aan de bestaande boeken over Bijbelse muziek. De schrijver ziende geloof ik direct dat het een Bijbelse visie is.
Als je een boek uitbrengt behoor je toch iets te schrijven wat nieuw is ?Hendrikus schreef:Het gaat niet over Bijbelse muziek, maar over onze omgang met muziek vanuit een Bijbels perspectief.FlyingEagle schreef:[
Ben gewoon benieuwd wat het boek toevoegt aan de bestaande boeken over Bijbelse muziek. De schrijver ziende geloof ik direct dat het een Bijbelse visie is.
Verwacht geen opzienbarende nieuwe gezichtspunten. Maar wel een degelijk gefundeerd standpunt. En dat is altijd goed.
De boekjes van een jaar of vijftien tot twintig geleden waarschuwden waarschijnlijk heel sterk tegen house. Dat was in ieder geval in mijn jeugd HET grote gevaar op het gebied van muziek. Nu wellicht niet meer.Geytenbeekje schreef:Als je een boek uitbrengt behoor je toch iets te schrijven wat nieuw is ?Hendrikus schreef:Het gaat niet over Bijbelse muziek, maar over onze omgang met muziek vanuit een Bijbels perspectief.FlyingEagle schreef:[
Verwacht geen opzienbarende nieuwe gezichtspunten. Maar wel een degelijk gefundeerd standpunt. En dat is altijd goed.
Waarom schrijf je dan een boek ?
https://www.eduardvanhengel.nl/werken/BWV_86Zita schreef:Ik zoek een cantate of iets dergelijks die past bij Biddag. Wie heeft tips voor iets heel moois?
Dank! Prachtig!newton schreef:https://www.eduardvanhengel.nl/werken/BWV_86Zita schreef:Ik zoek een cantate of iets dergelijks die past bij Biddag. Wie heeft tips voor iets heel moois?