Amelanchier lamarckii / krentenboompje.Mara schreef:Hoe heet ieJ.C. Philpot schreef:Een boompje voor in de tuin. Zo één:
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
- J.C. Philpot
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Aha, is dat nu een krentenboompjeJ.C. Philpot schreef:Amelanchier lamarckii / krentenboompje.Mara schreef:Hoe heet ieJ.C. Philpot schreef:Een boompje voor in de tuin. Zo één:

Ik hoop dat hij voorspoedig mag opgroeien tot een volwaardige en volwassen boom.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een botercake. Ik bakte een boterkoek, maar één of andere onverlaat had zelfrijzend bakmeel in de bus voor bloem gedaan. Dat geeft rare effecten.
Wanneer precies en hoe kwam je daar dan achter?Zita schreef:Een botercake. Ik bakte een boterkoek, maar één of andere onverlaat had zelfrijzend bakmeel in de bus voor bloem gedaan. Dat geeft rare effecten.
Ik zet dit soort dingen maar in de zak in een bus, want na een paar weken zou ik het zelf ook niet weten denk ik.

Ik kwam er achter toen ik net door het ovenraampje loerde om te kijken of 'ie al bruin genoeg was. Toen zag ik een heel hoge koek, in plaats van een heel platte.Mara schreef:Wanneer precies en hoe kwam je daar dan achter?Zita schreef:Een botercake. Ik bakte een boterkoek, maar één of andere onverlaat had zelfrijzend bakmeel in de bus voor bloem gedaan. Dat geeft rare effecten.
Ik zet dit soort dingen maar in de zak in een bus, want na een paar weken zou ik het zelf ook niet weten denk ik.

OepsZita schreef:Ik kwam er achter toen ik net door het ovenraampje loerde om te kijken of 'ie al bruin genoeg was. Toen zag ik een heel hoge koek, in plaats van een heel platte.Mara schreef:Wanneer precies en hoe kwam je daar dan achter?Zita schreef:Een botercake. Ik bakte een boterkoek, maar één of andere onverlaat had zelfrijzend bakmeel in de bus voor bloem gedaan. Dat geeft rare effecten.

Ben wel benieuwd of hij dan toch smaakt.
de oranjewimpel van Schreeuw om Leven.
- MarthaMartha
rieten stoeltje voor kleine demo
twee boterkoeken
twee slaatjes
zak oliebollen
twee boterkoeken
twee slaatjes
zak oliebollen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
Whahahahaaaa... en een traptractor met kar voor 1 euro...MarthaMartha schreef:rieten stoeltje voor kleine demo
twee boterkoeken
twee slaatjes
zak oliebollen
altijd gezellig die kerk-rommelmarkten
(gewoon een euro betalen en je naam in een vakje schrijven, van die dingen die altijd leuk zijn en die je nooit wint...)
Super!!MarthaMartha schreef:Whahahahaaaa... en een traptractor met kar voor 1 euro...MarthaMartha schreef:rieten stoeltje voor kleine demo
twee boterkoeken
twee slaatjes
zak oliebollen
(gewoon een euro betalen en je naam in een vakje schrijven, van die dingen die altijd leuk zijn en die je nooit wint...)
MarthaMartha schreef:Whahahahaaaa... en een traptractor met kar voor 1 euro...MarthaMartha schreef:rieten stoeltje voor kleine demo
twee boterkoeken
twee slaatjes
zak oliebollen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Vioollessen. De viool moet nog even wachten, daar sparen we nog voor. Maar ik heb het geluk dat ik hem mag gebruiken, totdat ik hem werkelijk aanschaf 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- J.C. Philpot
Een rij Buxusplanten (haag kun je het nog niet noemen). En een paar laarzen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
I doos "Pods". Is het nieuwste snufje van een A merk waspoeder (dat ik nooit gebruik)
Ik kocht 2 batterijtjes voor de koortsthermometer, schrik van de prijs, bijna 10 euro
Bij het afrekenen zei caissiere dat ik een doos A. mocht pakken.
Nou ja, kan ik toch 16 x gratis wassen.
Maar grappig, ze presenteren zich steeds als de beste, toch blijven ze zichzelf vernieuwen.
Ik kocht 2 batterijtjes voor de koortsthermometer, schrik van de prijs, bijna 10 euro

Bij het afrekenen zei caissiere dat ik een doos A. mocht pakken.
Nou ja, kan ik toch 16 x gratis wassen.
Maar grappig, ze presenteren zich steeds als de beste, toch blijven ze zichzelf vernieuwen.
- MarthaMartha
Leuke stoere schoenen voor kleine demo van 74,95 nu voor 19,00 in de outlet.... maat 24 alweer, hij wordt groot onze stoere bink!
En een looptuigje dat er niet uitziet als een hondenriem. Een aapje op kleine demo's rug met een staart van ongeveer een meter.... Hij is zo trots als een aap op zijn aap en blij dat hij niet de wagen hoeft, en ik heb hem toch onder controle, super handig!

En een looptuigje dat er niet uitziet als een hondenriem. Een aapje op kleine demo's rug met een staart van ongeveer een meter.... Hij is zo trots als een aap op zijn aap en blij dat hij niet de wagen hoeft, en ik heb hem toch onder controle, super handig!