Wist je dat . . . [3]

Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Afgewezen schreef:
Marnix schreef:Ik hoop dat het vanaf morgenavond tot zondag ook mooi is, want dan zit ik op het Flevo Festival.
Hebben ze geen binnenprogramma?
Hehe, het hoofdpodium is buiten.... Verder zijn de podia in tenten en gebouwtjes.... alleen slaap je wel in een tent... en als je van het ene podium naar het ander wil, of naar theatervoorstelling of een spreker of wat dan ook, of van je tent ergens heen of weer terug, of je wil gewoon even relaxen bij je tent, dan is regen erg vervelend.

Gelukkig lijkt het vanavond op te klaren... en morgen droog te zijn. Zondag wordt wel regen voorspeld. Ik hoop dat dat wat later op de dag pas komt, want tijdens de preek natregenen is ook niet geweldig.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Kaw schreef:
Rens schreef:
Marnix schreef:Ik hoop dat het vanaf morgenavond tot zondag ook mooi is, want dan zit ik op het Flevo Festival.
Ik mag aannemen voor je werk??????????????????????? of voor je eigen "vertier" ??
Flevo Festival... Je kunt zelf beter luisteren naar goddeloze CD's en je kinderen kunnen beter naar de plaatselijke kroeg of keet.
Hehe ik neem aan dat dit niet serieus bedoeld is Kaw, anders mag je het toelichten.

. Rens, ik ga niet voor mijn werk. Ik ga gedeeltelijk voor mijn eigen vertier. Maar ook voor God, en omdat zijn boodschap daar klinkt. Er zijn tal van sprekers, er zijn workshops, er is lofprijzing/aanbidding. Er is veel meer dan alleen maar bands die optreden, hoewel ik daar ook zeker van kan genieten. Omdat Hij centraal staat.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Rens schreef:
Kaw schreef:
Rens schreef:
Marnix schreef:Ik hoop dat het vanaf morgenavond tot zondag ook mooi is, want dan zit ik op het Flevo Festival.
Ik mag aannemen voor je werk??????????????????????? of voor je eigen "vertier" ??
Flevo Festival... Je kunt zelf beter luisteren naar goddeloze CD's en je kinderen kunnen beter naar de plaatselijke kroeg of keet.
Kaw...........dit slaat natuurlijk totáál nérgens op...........wat een baarlijke nonsens zeg...........
Je luisterd wereldse muziek, maar je waagt je wel een steen te gooien naar een gospelevenement? Dat is pas nonsens.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Kaw, ik denk dat Rens zijn opmerking ook niet zo serieus was... dat hij gewoon bedoelde of ik gewoon er heen ging voor mezelf of voor mijn werk.En dat met een knipoog op deze manier zei... met een knipoog, omdat er ongetwijfeld mensen zijn die nog echt zo denken ook :) Net zoals jij dat deed in je post. Gezien zijn reactie op jou, eveneens niet-serieuze opmerking, denk ik dat we dat wel uit de context kunnen opmaken :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Marnix schreef:Kaw, ik denk dat Rens zijn opmerking ook niet zo serieus was... dat hij gewoon bedoelde of ik gewoon er heen ging voor mezelf of voor mijn werk.En dat met een knipoog op deze manier zei... met een knipoog, omdat er ongetwijfeld mensen zijn die nog echt zo denken ook :) Net zoals jij dat deed in je post. Gezien zijn reactie op jou, eveneens niet-serieuze opmerking, denk ik dat we dat wel uit de context kunnen opmaken :)
Pfoeh Marnix... vind jij jezelf nou nooit vermoeiend? :roll:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

JolandaOudshoorn schreef:Jij gaat van Naar Buiten naar Flevo. Veel dezelfde mensen zulje daar niet tegenkomen, denk ik :wink:
Tja, laat ik zeggen dat mijn horizon vrij breed is :D (is erg bevrijdend overigens, zouden meer moeten doen!) trouwens... hou Terdege in de gaten :shock: :?:
JolandaOudshoorn schreef:Maar er zijn goede artiesten, heb ik gelezen.
't Was echt heel erg fijn/goed/geweldig! :D
JolandaOudshoorn schreef: 't Is dat ik nu met een dik buikje loop, anders... In ieder geval tot 6 oktober, want dan gaan we wel naar hetzelfde feest!!! En we eten wel samen een ijsje ofzo, denk ik :wink:
:D heel strak plan! :wink:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Kaw schreef: Je luisterd wereldse muziek, maar je waagt je wel een steen te gooien naar een gospelevenement? Dat is pas nonsens.
Naar welke muziek IK luister maakt in dit geheel niets uit, Rolling Stones of het Kerkkoor van deze of gene gemeente.....dat maakt in deze topic ff geen bal uit.

Bovendien gooi ik geen steen naar een gospelevenement........je kenschetst het Flevo Festival zelf al in bedekte termen als goddeloos, want je zegt "je kunt net zogoed goddeloze cd's luisteren etc....."

Kijk, en dát is nu échte baarlijke nonsens............bovendien zou ik met genoegen naar het FF gaan, als er vervoer en pecunia zouden zijn.

FF: eucumene aan de basis!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

ik denk dat volgendjaar het onderwerp FlevoFestival een verboden woord gaat worden (zie jongerendag!)... geinig he? Niet eens gepromoot door mensen die er heen gaan (alleen vermeld, dát ze er heen gaan...) en men zit alweer op de kast... :? :roll:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Volgens mij hebben ze van elkaar niet door dat ze sarcastisch reageerden :)

Ach, boeiend, wij hebben een mooi festival gehad toch? En dat God er werkte en het tot eer van Hem was.

Jammer dat ik je niet ben tegengekomen Daphne. Maar ik weet ook niet of ik je direct zou herkennen als je langs zou lopen :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Moderator opmerking

Zo, deze is weer lang genoeg. We gaan hier weer verder...
Gesloten