k heb al vrij lang last van m'n rug (al van kinds af aan). Maar vandaag heb ik iets zwaars getild.MarthaMartha schreef:rugpijn? dat is niet leuk...Lassie schreef:ja en nee. (was een beetje beroerd/misselijk door de rugpijn)MarthaMartha schreef:uhm.... ziek?Lassie schreef:k heb vanavond twee kopjes soep gedronken.
(dan drink ik namelijk kopjes soep)
al langer of gewoon iets verkeerd gedaan ermee vandaag?
Wat staat er op het menu vandaag?
- MarthaMartha
- MarthaMartha
- MarthaMartha
broodje kaas...........koken is er niet meer bij sinds eergisterenochtend, dus ook geen kop soep...... 

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
met dank, ik heb eens in de spiegel gekeken..... wormvormig: net zo slank en net zo lenig :x aanhangsel.... ik kon niks ontdekken, maar ja, je weet nooit wat anderen aan je zienhelma schreef:MarthaMartha schreef:weet ik niet, ik mag uit eten met Helma en de familie, voel me natuurlijk zeer vereerd en heb er erg veel zin in!!!
wormvormig aanhangsel...... :mrgreen:

dat word dan een nieuwe spiegelMarthaMartha schreef:met dank, ik heb eens in de spiegel gekeken..... wormvormig: net zo slank en net zo lenig :x aanhangsel.... ik kon niks ontdekken, maar ja, je weet nooit wat anderen aan je zienhelma schreef:MarthaMartha schreef:weet ik niet, ik mag uit eten met Helma en de familie, voel me natuurlijk zeer vereerd en heb er erg veel zin in!!!
wormvormig aanhangsel...... :mrgreen::shock: :shock: :shock:
- MarthaMartha
NIMROD schreef:dat word dan een nieuwe spiegelMarthaMartha schreef:met dank, ik heb eens in de spiegel gekeken..... wormvormig: net zo slank en net zo lenig :x aanhangsel.... ik kon niks ontdekken, maar ja, je weet nooit wat anderen aan je zienhelma schreef:MarthaMartha schreef:weet ik niet, ik mag uit eten met Helma en de familie, voel me natuurlijk zeer vereerd en heb er erg veel zin in!!!
wormvormig aanhangsel...... :mrgreen::shock: :shock: :shock:

spiegels liegen niet -zeggen ze-
- Wilma van den Berg
- Wilma van den Berg