Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Opbrengst van de markt: € 40.500.
Als ze heel enthousiast doen, heb ik altijd zoiets van "ze willen dolgraag van die troep af"...'t is maar hoe je't bekijkt...Afgewezen schreef:Nee, dat klopt niet. Als ik iets zie wat mij interesseert, maar er is een totaal ongeïnteresseerde verkoper bij aanwezig, dan denk ik al snel 'laat maar'.Marieke schreef:En ook te weinig enthousiasme bij de koper als ik het zo leesAfgewezen schreef:Vier boeken en een cd van de zendingsmarkt.
Maar kóúd dat het daar was... Ik ben verkleumd thuisgekomen. Ben overigens nog steeds op zoek naar geschikte fauteuil.
O ja, en een fiets, want die ik nu heb, daar zak ik bijna doorheen.
Beide waren te koop op zendingsmarkt, maar te weinig enthousiasme bij de verkopers en fiets te duur.
Hoe vaak staan er geen mensen bij stands met een gezicht van 'ik sta hier echt niet voor mijn lol'. Trouwens, ook in winkels zie je dat vaak. Een goeie manier om aspirant-kopers te verjagen.
refo schreef:Opbrengst van de markt: € 40.500.

- MarthaMartha
Ja, net als minitulbandjes... ik heb het geprobeerd, mislukt, maar dat ligt aan mijn combimagnetron, daarin mislukt alles.Mara schreef:Springvormen van 12 cm doorsnee. Ik had ze al eerder zien liggen bij slands grootste kruidenier, maar wist niet precies wat ik ermee moest.
Nu heb ik een lekker recept, dus ipv een plaattaart of grote quiche, worden het nu kleintjes. Handig is dat je dan echt naar eigen smaak kunt invullen.
Wel of geen kaas, de één met zalm, de ander met rauwe ham bijv.![]()
Er lagen ook mini cakevormpjes, langwerpig, heeft iemand die in bezit en al iets in gebakken?
Straks in het nieuwe huis DV ga ik me uitleven.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Handig als de aspirant-koper dat ook weet.refo schreef:Die fietsen te duur? Nergens zijn er zulke fietsen te krijgen tegen zulke lage prijzen.
Zelfs fietsenmakers weten dat en komen er regelmatig een partijtje van halen.
Dat gaat zo van: 'breng er maar vijf' of 'kan ik er 14 krijgen? Dan betaal ik 1000 euro'.
Omdat ze weten dat 'de zendingsmarkt van Gouda' goeie fietsen heeft, die deskundig (!) worden opgeknapt.

D.V. komende vrijdag een (schoon)dochter erbij . 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ga jij d'r vragen?huisman schreef:D.V. komende vrijdag een (schoon)dochter erbij .
Leuk!! Geniet ervan!huisman schreef:D.V. komende vrijdag een (schoon)dochter erbij .
3 grote dozen chips
Voor máánden genoeg.

Voor máánden genoeg.
Een gerepareerde fiets!!

Kosten op 't sterfhuis.

We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Was het een mooie dag Huisman?huisman schreef:D.V. komende vrijdag een (schoon)dochter erbij .
Het regende heel hard hier, ik moest er nog aan denken.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- J.C. Philpot
Een boompje voor in de tuin. Zo één:

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Hoe heet ieJ.C. Philpot schreef:Een boompje voor in de tuin. Zo één:

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon