Klopt, ik ben inmiddels overgestapt van de Lidl naar AH. Voor de Lidl moest ik omrijden en voor de prijs hoefde ik het niet meer te doen.
Wat doen we vandaag?
-
Re: Wat doen we vandaag?
Verwonderen.
In de natuur in het buitenland tijdens vakantie werd ik vandaag overweldigd door Gods grootheid en majesteit.
Een stapje terug uit het drukke leven geeft ruimte voor overdenkingen.
Zoveel bomen, één voor één door Hem geschapen en dan zo’n minuscule schakel in Zijn schepping als ik ben.
Woorden tekort als je dan Zijn goedertierenheid bedenkt van het verbond en Zijn wekelijkse komst in de diensten, etc etc
How great are Thy
In de natuur in het buitenland tijdens vakantie werd ik vandaag overweldigd door Gods grootheid en majesteit.
Een stapje terug uit het drukke leven geeft ruimte voor overdenkingen.
Zoveel bomen, één voor één door Hem geschapen en dan zo’n minuscule schakel in Zijn schepping als ik ben.
Woorden tekort als je dan Zijn goedertierenheid bedenkt van het verbond en Zijn wekelijkse komst in de diensten, etc etc
How great are Thy
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Zuchten... beetje benauwd zijn door o.a. de hitte...
Misschien is het bij de buren beter... daar hebben ze rolluiken... die hadden we in ons vorige huis ook, en zijn heerlijk warmte werend.
Misschien is het bij de buren beter... daar hebben ze rolluiken... die hadden we in ons vorige huis ook, en zijn heerlijk warmte werend.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Verse melk gehaald bij de boer 

Behang afhalen, gaten in het stucwerk vullen.
Vrachtwagen chauffeur. Bevalt wel.
In welke staat rijd je?
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Mijn dochter wordt blijer als haar vader dit klusje oppakt.

Ik zal mijn zus waarschuwen..die gaan/zijn daarheen nu.
Vader zit op de bank zijn tijd uit te zitten. Hij zit onder de galbulten en met elke inspanning wordt het meer.merel schreef:Mijn dochter wordt blijer als haar vader dit klusje oppakt.