Je hebt gelukkig wel zelfkennis @Jantje en daarom herken je het denk ook, maar ik vind het diep en diep triest. Ik vraag me af waarom zo'n opmerking nodig is? P.S. Ik heb @Mistig altijd als een vrouw gezien, maar is dus blijkbaar een manJantje schreef:@Mistig bedoelt de ligging van de gemeenten. Hij denkt blijkbaar ook in hokjes en vakjes.
Gereformeerde Gemeenten
-
crossmountain
Re: Gereformeerde Gemeenten
Ik ook ... beetje onduidelijk omdat het mistig is ...crossmountain schreef: P.S. Ik heb @Mistig altijd als een vrouw gezien, maar is dus blijkbaar een manZelfs op RF is het onderscheid tussen man en vrouw niet meer zichtbaar!
- J.C. Philpot
Ik vind vrouwen inderdaad vaak erg mistig (ik begrijp ze soms niet), maar andersom heb ik in Mistig nooit een vrouw vermoed.KDD schreef:Ik ook ... beetje onduidelijk omdat het mistig is ...crossmountain schreef: P.S. Ik heb @Mistig altijd als een vrouw gezien, maar is dus blijkbaar een manZelfs op RF is het onderscheid tussen man en vrouw niet meer zichtbaar!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Hahahaha vrouwen mistig? Misschien kijken mannen mistig...J.C. Philpot schreef:Ik vind vrouwen inderdaad vaak erg mistig (ik begrijp ze soms niet), maar andersom heb ik in Mistig nooit een vrouw vermoed.KDD schreef:Ik ook ... beetje onduidelijk omdat het mistig is ...crossmountain schreef: P.S. Ik heb @Mistig altijd als een vrouw gezien, maar is dus blijkbaar een manZelfs op RF is het onderscheid tussen man en vrouw niet meer zichtbaar!
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Klopt. Het is inderdaad erg hokjes-vakjesgedrag van mij, zo'n opmerking.samanthi schreef:Hahahaha vrouwen mistig? Misschien kijken mannen mistig...J.C. Philpot schreef:Ik vind vrouwen inderdaad vaak erg mistig (ik begrijp ze soms niet), maar andersom heb ik in Mistig nooit een vrouw vermoed.KDD schreef:Ik ook ... beetje onduidelijk omdat het mistig is ...crossmountain schreef: P.S. Ik heb @Mistig altijd als een vrouw gezien, maar is dus blijkbaar een manZelfs op RF is het onderscheid tussen man en vrouw niet meer zichtbaar!
Daarom voegde ik er nog wel aan toe dat het niets hoeft te zeggen over deze persoon. Want dat wil dan juist nog wel eens heel anders uitpakken.
Verder: ik ben een man (direct maar even mijn avatar aangepast). En uitspraken over vrouwen, daar waag ik me niet aan.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
@Mistig je bent nog verstandig ook... 
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-
crossmountain
En Ambtsdrager zo te zien aan de foto en zonder een gespikkelde of gestreepte das dus héél rechtzinnig om maar even in jouw hokjes en vakjes te denken.samanthi schreef:@Mistig je bent nog verstandig ook...
crossmountain schreef:En Ambtsdrager zo te zien aan de foto en zonder een gespikkelde of gestreepte das dus héél rechtzinnig om maar even in jouw hokjes en vakjes te denken.samanthi schreef:@Mistig je bent nog verstandig ook...
-
Jantje
- Verbannen
Ik mis het zwarte vest.crossmountain schreef:En Ambtsdrager zo te zien aan de foto en zonder een gespikkelde of gestreepte das dus héél rechtzinnig om maar even in jouw hokjes en vakjes te denken.samanthi schreef:@Mistig je bent nog verstandig ook...
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Daarom heet hij mistigJantje schreef:Ik mis het zwarte vest.crossmountain schreef:En Ambtsdrager zo te zien aan de foto en zonder een gespikkelde of gestreepte das dus héél rechtzinnig om maar even in jouw hokjes en vakjes te denken.samanthi schreef:@Mistig je bent nog verstandig ook...
Volgens mij dragen mannen helemaal geen stropdas meer. Ik zie er tenminste nauwelijks meer.
- Delftenaar
De knoop in die stropdas lijkt wat scheef te zitten. Een eerste stap op de glijdende schaal naar het helemaal niet meer dragen van een das?

-
Jantje
- Verbannen
Nee, dat is al reeds de tweede stap. Wat @Mistig draagt al geen driedelig zwart pak meer...Delftenaar schreef:De knoop in die stropdas lijkt wat scheef te zitten. Een eerste stap op de glijdende schaal naar het helemaal niet meer dragen van een das?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- J.C. Philpot
Op mijn werk ken ik van de 300 medewerkers slechts minder dan een handvol stropdasdragers. Ik kan ze zo opnoemen.refo schreef:Volgens mij dragen mannen helemaal geen stropdas meer. Ik zie er tenminste nauwelijks meer.
In de kerk zie ik er wel wat meer. Dat euvel begint al als ik voor kerktijd in de spiegel kijk.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Jantje
- Verbannen
Waarom noem je dat een euvel?J.C. Philpot schreef:Op mijn werk ken ik van de 300 medewerkers slechts minder dan een handvol stropdasdragers. Ik kan ze zo opnoemen.refo schreef:Volgens mij dragen mannen helemaal geen stropdas meer. Ik zie er tenminste nauwelijks meer.
In de kerk zie ik er wel wat meer. Dat euvel begint al als ik voor kerktijd in de spiegel kijk.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje