Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
... ik vanavond weer ga werken in de thuiszorg.
... ik dat vorig jaar 31 oktober voor het laatst gedaan hebt.
... ik er toch wel weer een beetje zin in heb...
... ik dat vorig jaar 31 oktober voor het laatst gedaan hebt.
... ik er toch wel weer een beetje zin in heb...
De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
- MarthaMartha
Of jij dat bent weet ik niet, ik ben zo bruin als een tor........ nog nooit zo bruin geweest!Rens schreef:Badman.....ben ik al bruin???????????????????????????????MarthaMartha schreef:... ik weer terug ben van vakantie...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
... het vandaag erg rustig is op rf.........
dat al een paar weken zo is...MarthaMartha schreef:... het vandaag erg rustig is op rf.........

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
ik ben behoorlijk diepbruin gebrand, gebeurd me anders ook vrijwel nooit, maar met deze voor- en hoogzomerse temperaturen en dito zonneschijn lukte het prima de luxe!MarthaMartha schreef:Of jij dat bent weet ik niet, ik ben zo bruin als een tor........ nog nooit zo bruin geweest!Rens schreef:Badman.....ben ik al bruin???????????????????????????????MarthaMartha schreef:... ik weer terug ben van vakantie...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
.... ik wel even
zou willen doen
.... ik gewoon flink baal

- MarthaMartha
Niet doen, krijg je nog hoofdpijn ook.........Moni schreef:.... ik wel evenzou willen doen
sterkte!
Dan heb ik hier niet veel gemist dus? Gedurende mijn vakantie.Ichtus schreef:dat al een paar weken zo is...MarthaMartha schreef:... het vandaag erg rustig is op rf.........
- MarthaMartha
ohw... dus jij mist ons niet?Tiberius schreef:Dan heb ik hier niet veel gemist dus? Gedurende mijn vakantie.Ichtus schreef:dat al een paar weken zo is...MarthaMartha schreef:... het vandaag erg rustig is op rf.........

ik jullie wel (soms)
...ik dan denk dat je een flinke strandvakantie hebt gehad?MarthaMartha schreef:Of jij dat bent weet ik niet, ik ben zo bruin als een tor........ nog nooit zo bruin geweest!Rens schreef:Badman.....ben ik al bruin???????????????????????????????MarthaMartha schreef:... ik weer terug ben van vakantie...
- MarthaMartha
in Zwitserland?Gijs83 schreef:...ik dan denk dat je een flinke strandvakantie hebt gehad?MarthaMartha schreef:Of jij dat bent weet ik niet, ik ben zo bruin als een tor........ nog nooit zo bruin geweest!Rens schreef: Badman.....ben ik al bruin???????????????????????????????
nee, wandelvakantie, compleet met sneeuwballengevecht en sneeuwpop....
...ik jullie even groet:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
... ik gister al hoofdpijn had, dus dat liever niet.MarthaMartha schreef:Niet doen, krijg je nog hoofdpijn ook.........Moni schreef:.... ik wel evenzou willen doen
sterkte!
... ik je dank
idee om een aleve in te nemen?Moni schreef:... ik gister al hoofdpijn had, dus dat liever niet.MarthaMartha schreef:Niet doen, krijg je nog hoofdpijn ook.........Moni schreef:.... ik wel evenzou willen doen
sterkte!
... ik je dank
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
nee, want dat helpt niet tegen de pijn die ik nu voel... de hoofdpijn was gister en daar hielp de paracetamol niethenriët schreef:idee om een aleve in te nemen?