gaaf!!Lourens schreef:een set winterbanden die gewonnen was bij een prijsvraag. Door een communicatiefoutje kregen we ze 2 maanden later.
Maar nu opslaan voor de volgende winter.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een paar flinke blauwe plekken, de laborante had kennelijk haar dag vandaag niet en prikte tweemaal mis 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Of jij hebt gewoon beroerde vaten....Mara schreef:Een paar flinke blauwe plekken, de laborante had kennelijk haar dag vandaag niet en prikte tweemaal mis

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ze zullen vast niet 'beroerd' zijn...vlinder schreef:Of jij hebt gewoon beroerde vaten....Mara schreef:Een paar flinke blauwe plekken, de laborante had kennelijk haar dag vandaag niet en prikte tweemaal mis
Hooguit wat moeilijk te 'pakken'...
Denk ik dan als leek,
met een 'weinigje veel' prikervaringen...

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
En toen sloeg jij en sloeg zij terug?Mara schreef:Een paar flinke blauwe plekken, de laborante had kennelijk haar dag vandaag niet en prikte tweemaal mis
De prof hier ten huize beweert altijd dat er taaie vaten zijn, en glibberige vaten, en dunne vaten, en harde vaten. Er zijn gewoon patienten die moeilijk te prikken zijn, zelfs met dertig jaar ervaring.-DIA- schreef:Ze zullen vast niet 'beroerd' zijn...vlinder schreef:Of jij hebt gewoon beroerde vaten....Mara schreef:Een paar flinke blauwe plekken, de laborante had kennelijk haar dag vandaag niet en prikte tweemaal mis
Denk ik dan als leek,
Precies! Iemand met chemotherapie is zeer moeilijk te prikken. Dunne magere mensen met prednison soms ook. Zeer corpulente mensen prikken kan ook een opgave zijn. Dan wordt het meer een soort darten op goed geluk.Zita schreef:De prof hier ten huize beweert altijd dat er taaie vaten zijn, en glibberige vaten, en dunne vaten, en harde vaten. Er zijn gewoon patienten die moeilijk te prikken zijn, zelfs met dertig jaar ervaring.-DIA- schreef:Ze zullen vast niet 'beroerd' zijn...vlinder schreef:Of jij hebt gewoon beroerde vaten....Mara schreef:Een paar flinke blauwe plekken, de laborante had kennelijk haar dag vandaag niet en prikte tweemaal mis
Denk ik dan als leek,
Mijn nieuwste aanwinst is een bloedbaartje op m'n vinger nadat een mevrouw haar tanden op elkaar zette en hard doorbeet toen ik een uitzuigslang Naar haar keel begeleidde. Gelukkig had ze ook een beademingsbuisje, dan stoppen ze vanzelf met dichtbijten....
Goede les: mensen met eigen tanden nooit vertrouwen

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mijn vaten zijn prima. En ik ben niet corpulent, noch extreem mager. Het gaat 15 keer prima en dan mag het best een keer mis gaan.vlinder schreef:Of jij hebt gewoon beroerde vaten....Mara schreef:Een paar flinke blauwe plekken, de laborante had kennelijk haar dag vandaag niet en prikte tweemaal mis
Ik heb gelukkig een hoge pijndrempel, ik vond het vervelend voor haar, omdat het meteen nogal blauw uitsloeg.
Maar ach, dat gaat vanzelf over.

Ik moest 2 uur met 2 drukverbandjes om mijn polsen blijven lopen, dus daar kreeg ik vragen over.
- JolandaOudshoorn
Een altblokfluit.
Op mijn verlanglijstje staan nog een viool en een klarinet.
Als ze bij jullie in de weg staan.... ik houd me aanbevolen!
Op mijn verlanglijstje staan nog een viool en een klarinet.
Als ze bij jullie in de weg staan.... ik houd me aanbevolen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Springvormen van 12 cm doorsnee. Ik had ze al eerder zien liggen bij slands grootste kruidenier, maar wist niet precies wat ik ermee moest.
Nu heb ik een lekker recept, dus ipv een plaattaart of grote quiche, worden het nu kleintjes. Handig is dat je dan echt naar eigen smaak kunt invullen.
Wel of geen kaas, de één met zalm, de ander met rauwe ham bijv.
Er lagen ook mini cakevormpjes, langwerpig, heeft iemand die in bezit en al iets in gebakken?
Nu heb ik een lekker recept, dus ipv een plaattaart of grote quiche, worden het nu kleintjes. Handig is dat je dan echt naar eigen smaak kunt invullen.
Wel of geen kaas, de één met zalm, de ander met rauwe ham bijv.

Er lagen ook mini cakevormpjes, langwerpig, heeft iemand die in bezit en al iets in gebakken?
Vier boeken en een cd van de zendingsmarkt.
Maar kóúd dat het daar was... Ik ben verkleumd thuisgekomen. Ben overigens nog steeds op zoek naar geschikte fauteuil.
O ja, en een fiets, want die ik nu heb, daar zak ik bijna doorheen.
Beide waren te koop op zendingsmarkt, maar te weinig enthousiasme bij de verkopers en fiets te duur.
Maar kóúd dat het daar was... Ik ben verkleumd thuisgekomen. Ben overigens nog steeds op zoek naar geschikte fauteuil.

Beide waren te koop op zendingsmarkt, maar te weinig enthousiasme bij de verkopers en fiets te duur.
En ook te weinig enthousiasme bij de koper als ik het zo leesAfgewezen schreef:Vier boeken en een cd van de zendingsmarkt.
Nee, dat klopt niet. Als ik iets zie wat mij interesseert, maar er is een totaal ongeïnteresseerde verkoper bij aanwezig, dan denk ik al snel 'laat maar'.Marieke schreef:En ook te weinig enthousiasme bij de koper als ik het zo leesAfgewezen schreef:Vier boeken en een cd van de zendingsmarkt.
Hoe vaak staan er geen mensen bij stands met een gezicht van 'ik sta hier echt niet voor mijn lol'. Trouwens, ook in winkels zie je dat vaak. Een goeie manier om aspirant-kopers te verjagen.
Dat zou ik niet doen: het gaat toch om het artikel dat je wilt hebben? Wat kan jou dan in eerste instantie schelen hoe de verkoper doet.Afgewezen schreef:Nee, dat klopt niet. Als ik iets zie wat mij interesseert, maar er is een totaal ongeïnteresseerde verkoper bij aanwezig, dan denk ik al snel 'laat maar'.Marieke schreef:En ook te weinig enthousiasme bij de koper als ik het zo leesAfgewezen schreef:Vier boeken en een cd van de zendingsmarkt.
Hoe vaak staan er geen mensen bij stands met een gezicht van 'ik sta hier echt niet voor mijn lol'. Trouwens, ook in winkels zie je dat vaak. Een goeie manier om aspirant-kopers te verjagen.
Die fietsen te duur? Nergens zijn er zulke fietsen te krijgen tegen zulke lage prijzen.
Zelfs fietsenmakers weten dat en komen er regelmatig een partijtje van halen.
Dat gaat zo van: 'breng er maar vijf' of 'kan ik er 14 krijgen? Dan betaal ik 1000 euro'.
Omdat ze weten dat 'de zendingsmarkt van Gouda' goeie fietsen heeft, die deskundig (!) worden opgeknapt.
Zelfs fietsenmakers weten dat en komen er regelmatig een partijtje van halen.
Dat gaat zo van: 'breng er maar vijf' of 'kan ik er 14 krijgen? Dan betaal ik 1000 euro'.
Omdat ze weten dat 'de zendingsmarkt van Gouda' goeie fietsen heeft, die deskundig (!) worden opgeknapt.