't Moet niet gekker worden: Wij ook.Hendrikus schreef:da's nou ook toevallig: wij ookAlbert1987 schreef:Oliebollen
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ben de oliebollen aan het bakken
's wereld's best recept...
's wereld's best recept...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
van alles door elkaar,
oliebollen, appelbeignets, warm eten, wijntje, beenhammetje, chips, worst, kaas.. enzovoorts..
oh ja, en even over 12 en knalde de dop van de champagne..
PROSITO!
oliebollen, appelbeignets, warm eten, wijntje, beenhammetje, chips, worst, kaas.. enzovoorts..
oh ja, en even over 12 en knalde de dop van de champagne..
PROSITO!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
01-01-2010
een glas water....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:01-01-2010een glas water....
hihi, hier gaat dat 02-01-2010 in.. alleen komen er s avonds vrienden fonduen.. dus we maken er maar 03 01 2010 van
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Is best wel lekker.vlinder schreef:01-01-2010een glas water....
Sterkte met je nachtdienst!
Gods Zegen toegewenst over je beroep en natuurlijk ook in privé en in het bijzonder met memento.
Vanavond nog horen preken: Memento mori.
[quote="jvdg(...) in het bijzonder met memento.[/quote]
Dank je, zal het nodig hebben.
Maar ff serieus: jij ook met je vrouw. Hopen dat dit jaar voor jullie anders zal verlopen dan 2009. (of eigenlijk ook weer niet!!)
Maar ff serieus: jij ook met je vrouw. Hopen dat dit jaar voor jullie anders zal verlopen dan 2009. (of eigenlijk ook weer niet!!)
Jij hebt het begrepen.vlinder schreef:Hopen dat dit jaar voor jullie anders zal verlopen dan 2009. (of eigenlijk ook weer niet!!)
Dank daarvoor.
oliebollen, oliebollen, oliebollen, appelbeignets..
net genoeg om er weer een jaar niet naar te talen..
net genoeg om er weer een jaar niet naar te talen..
wij eten vanavond bij m'n schoonouders.
Pork Roast (varkens braadstuk) met zoete aardappel, bloemkool en Jello met mandarijntjes toe
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Wij eten zometeen een heerlijke salade, die eigenlijk voor gisteren bedoeld was, maar nu best nog zal smaken!
We houden het simpel vandaag: tomaten-groentesoep van Unox met een Old Amsterdam KaasBrood. Dat laatste is een vrij nieuw product en als liefhebber van O.A. ben ik daar zéér benieuwd naar.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Hier ook een soepje met stokbrood en kruidenboter.