Heerlijk, het is ook weer prachtig weer! Heb vanmorgen al een rondje gelopen....voor iedereen aan te bevelen.Orchidee schreef:Goedemorgen allemaal!
Het is![]()
Goede morgen [2]
-
Re: Goede morgen [2]
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
goeiemorgen allemaal!!! en slaap lekker nog even 

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
hatsjieeeeee hatsjieeeee en de tranen vliegen uit de ogen....Schemerlichtje schreef:Heerlijk, het is ook weer prachtig weer! Heb vanmorgen al een rondje gelopen....voor iedereen aan te bevelen.Orchidee schreef:Goedemorgen allemaal!
Het is![]()
Nog steeds aan te bevelen?

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Mogguh....bizar slecht geslapen

- MarthaMartha
balen, sterkte dan vandaag...helma schreef:Mogguh....bizar slecht geslapen![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ook een heel goede morgen allemaal!
Opstartproblemen?
Dit wil ook weleens helpen

Opstartproblemen?
Dit wil ook weleens helpen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- oesterschelpje
Nou, meer slaapproblemen.....Orchidee schreef:Ook een heel goede morgen allemaal!
Opstartproblemen?
Dit wil ook weleens helpen![]()
Om kwart over 5 ben ik alvast maar de vaatwasser gaan uitruimen, wasmachine aan zetten, enz.
Het voelt nu alsof ik al een dag achter de rug heb.

Last van de klok verzettenoesterschelpje schreef:Nou, meer slaapproblemen.....Orchidee schreef:Ook een heel goede morgen allemaal!
Opstartproblemen?
Dit wil ook weleens helpen![]()
Om kwart over 5 ben ik alvast maar de vaatwasser gaan uitruimen, wasmachine aan zetten, enz.
Het voelt nu alsof ik al een dag achter de rug heb.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hier wel... maar dat kwam omdat we zaterdagavond om 11 uur naar bed gingen (10 uur wintertijd) en om 7 uur (voor je gevoel om 6 uur dus) uit bed moest. Pppfff ik heb er altijd last van, alsof je een jetlag heb ofzo.
Dus ik duik nu lekker m'n beddeke in.
Dus ik duik nu lekker m'n beddeke in.

helma schreef:Mogguh....bizar slecht geslapen![]()

hopelijk heb je afgelopen nacht goed geslapen?!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
GOEDEMORGEN!

Goedemorgen allemaal.
Even een tot ziens hier vandaan. Ben even een paar dagen op stap met mijn werk en hoop dat het een beetje mooi weer wordt.
Ik hoop u allen donderdagavond hier weer te ontmoeten.
Even een tot ziens hier vandaan. Ben even een paar dagen op stap met mijn werk en hoop dat het een beetje mooi weer wordt.
Ik hoop u allen donderdagavond hier weer te ontmoeten.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Goedemorgen allemaal...

Goedemorgen allemaal!

GOEDEMORGEN!