Jeps. Een auto waar je toch niet meer in mag rijden, staat maar een beetje droevig stil te staan en waarde te verliezen.henriët schreef:ben je daar blij mee??Zita schreef:Een auto
Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Aah ok, dan snap ik het idd ja!Zita schreef:Jeps. Een auto waar je toch niet meer in mag rijden, staat maar een beetje droevig stil te staan en waarde te verliezen.henriët schreef:ben je daar blij mee??Zita schreef:Een auto

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Ik neem aan dat je dat eigenlijk helemaal niet erg vindt?Lassie schreef:Een mug.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Schemerlichtje schreef:Ik neem aan dat je dat eigenlijk helemaal niet erg vindt?Lassie schreef:Een mug.
klopt, maar het is wel een verlies toch?
n Bakje aardbeien.
- MarthaMartha
slaapzak voor kleine demo
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
welke maat zoek je? misschien heb ik er nog wel eentje voor je.MarthaMartha schreef:slaapzak voor kleine demo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
whahahahaha... ik zie nu dat ik hem bij verliezen heb gezet, het had bij aanwinsten moeten staan, want ik heb er vanmiddag één gekocht.....henriët schreef:welke maat zoek je? misschien heb ik er nog wel eentje voor je.MarthaMartha schreef:slaapzak voor kleine demo
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:whahahahaha... ik zie nu dat ik hem bij verliezen heb gezet, het had bij aanwinsten moeten staan, want ik heb er vanmiddag één gekocht.....henriët schreef:welke maat zoek je? misschien heb ik er nog wel eentje voor je.MarthaMartha schreef:slaapzak voor kleine demo

Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha schreef:whahahahaha... ik zie nu dat ik hem bij verliezen heb gezet, het had bij aanwinsten moeten staan, want ik heb er vanmiddag één gekocht.....henriët schreef:welke maat zoek je? misschien heb ik er nog wel eentje voor je.MarthaMartha schreef:slaapzak voor kleine demo
dus jij wandelde langs en zwaaide

Sorry; ik had mijn bril niet op; anders had ik wel wat enthousiaster gedaan

- MarthaMartha
Ja, dat was ikhelma schreef:MarthaMartha schreef:whahahahaha... ik zie nu dat ik hem bij verliezen heb gezet, het had bij aanwinsten moeten staan, want ik heb er vanmiddag één gekocht.....henriët schreef:welke maat zoek je? misschien heb ik er nog wel eentje voor je.MarthaMartha schreef:slaapzak voor kleine demo
dus jij wandelde langs en zwaaide![]()
Sorry; ik had mijn bril niet op; anders had ik wel wat enthousiaster gedaan

haha!MarthaMartha schreef:whahahahaha... ik zie nu dat ik hem bij verliezen heb gezet, het had bij aanwinsten moeten staan, want ik heb er vanmiddag één gekocht.....henriët schreef:welke maat zoek je? misschien heb ik er nog wel eentje voor je.MarthaMartha schreef:slaapzak voor kleine demo
ik dacht al, hoe zou ze 'm verloren zijn!
Ons konijn....Met dank aan de buur-kat! 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- MarthaMartha
*girly* schreef:Ons konijn....Met dank aan de buur-kat!