En kan "het slachtoffer" gewoon over straat nu?henriët schreef:Een nieuwe job uitgeoefend..
Kapster...

En kan "het slachtoffer" gewoon over straat nu?henriët schreef:Een nieuwe job uitgeoefend..
Kapster...
Leuk hé?!henriët schreef:Een nieuwe job uitgeoefend..
Kapster...
MarthaMartha schreef:Leuk hé?!henriët schreef:Een nieuwe job uitgeoefend..
Kapster...
Ik knip grote en kleine demo tegenwoordig ook zelf.
Ik heb eens staan kijken hoe die turkse kapper dat deed, soort grasmaaien is het gewoon, dus dat kan ik ook wel
henriët schreef:@ Mara
Als tweejarige heb je nog niet zo' n idee ervan
@ MM
Leuk?
NEE,
Ok, het scheelt me 15 E,
Maar de tijd, de zenuwen en het zweet dat me uitbrak brengen me nog niet zo' n goed gevoel.
Vooral bij grote demo...helma schreef:MarthaMartha schreef:Leuk hé?!henriët schreef:Een nieuwe job uitgeoefend..
Kapster...
Ik knip grote en kleine demo tegenwoordig ook zelf.
Ik heb eens staan kijken hoe die turkse kapper dat deed, soort grasmaaien is het gewoon, dus dat kan ik ook welen het is me toch een keurige grasmat!!
Wordt vanzelf beter, de eerste keer vroeg ik me halverwege ook af of het oooooooooooit nog goed zou komen....henriët schreef:@ Mara
Als tweejarige heb je nog niet zo' n idee ervan
@ MM
Leuk?
NEE,
Ok, het scheelt me 15 E,
Maar de tijd, de zenuwen en het zweet dat me uitbrak brengen me nog niet zo' n goed gevoel.
Sinds kort knip ik ook. Eigenlijk is het best gemakkelijk, En ja, het scheelt wel wat geldhelma schreef:Wij hebben ook altijd allen zelf geknipt tot een jaar of 13
en nu doet een nichtje het (zonder kappersdiploma/cursus ofzo)
Gaat prima en is mooi voordelig.
Niks mis mee.
ik nietJolandaOudshoorn schreef:Sinds kort knip ik ook. Eigenlijk is het best gemakkelijk, En ja, het scheelt wel wat geldhelma schreef:Wij hebben ook altijd allen zelf geknipt tot een jaar of 13
Niks mis mee.Maar zelf blijf ik wel naar de kapper gaan, ik vind dat altijd een heerlijk luxe uitje
behalve die ene keer.... ad ie toen maar meegekekenhelma schreef:ik nietJolandaOudshoorn schreef:Sinds kort knip ik ook. Eigenlijk is het best gemakkelijk, En ja, het scheelt wel wat geldhelma schreef:Wij hebben ook altijd allen zelf geknipt tot een jaar of 13
Niks mis mee.Maar zelf blijf ik wel naar de kapper gaan, ik vind dat altijd een heerlijk luxe uitje
![]()
of mijn man knipt me of M&M terwijl mijn echtgenoot toekijkt