Grote vreugden
Re: Grote vreugden
Mooi! Gefeliciteerd opa
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ah gefeliciteerd namens ons! Ik zat me net af te vragen hoe het met haar zou zijn.
Heel fijn!
Heel fijn!
Gefeliciteerd! Is dat de dochter waarvan de kinderen bij jullie zouden zijn waardoor forummeeting niet mogelijk was? Dan is het dus wel wat eerder geboren dan verwacht! Fijn dat het goed mag gaan!
Van harte gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd!!
Nee die dochter moet nog bevallen. Na de forummeeting inderdaad.Lilian1975 schreef: ↑30 dec 2024, 17:46Gefeliciteerd! Is dat de dochter waarvan de kinderen bij jullie zouden zijn waardoor forummeeting niet mogelijk was? Dan is het dus wel wat eerder geboren dan verwacht! Fijn dat het goed mag gaan!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Van harte gefeliciteerd @opa Huisman!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gefeliciteerd.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd. Ik herinner me nog een kernachtige bijbeltekst bij een voorgaande aanwas in kleinkinderen. 

Gefeliciteerd!
De baby in je buik voelen bewegen 

Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)